• ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
  • 1k نظر «نمایش»

نامه جمعی از نمایندگان برای به تعویق انداختن آزمون استخدامی فراگیر

نامه جمعی از نمایندگان برای به تعویق انداختن آزمون استخدامی فراگیر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 نمایندگان خواستار امکان ویرایش مجدد اطلاعات در آزمون فراگیر شدند

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خبر 2 دی 99: نامه جمعی از نمایندگان برای به تعویق انداختن آزمون استخدامی فراگیر

جمعی از نمایندگان طی نامه‌ای به رئیس سازمان امور استخدامی، خواستار امکان ویرایش مجدد اطلاعات و همچنین تعویق این آزمون به دلیل شیوع ویروس کرونا شدند.

علی بابایی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از نامه جمعی از نمایندگان به رئیس سازمان امور استخدامی خبر داد.

وی افزود: طی این نامه، وکلای ملت خواستار امکان ویرایش مجدد اطلاعات و همچنین تعویق این آزمون به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا شدند.

به گزارش فارس، متن نامه نمایندگان به سازمان امور استخدامی به شرح زیر است:

جناب آقای انصاری
ریاست محترم سازمان امور اداری و استخدامی کشور

با سلام و تحیات

احتراما نظر به شرایط بحرانی و وضعیت قرمز و نارنجی شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور، خصوصا با شروع فصل سرما و با عنایت به مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص محدودیت‌های جدی رفت و آمد و برگزاری هر گونه تجمع و همچنین با توجه به حجم بالای داوطلبان شرکت کننده و عدم امکان رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، خواهشمندم با عنایت به حجم بسیار زیاد درخواست‌ها و مطالبات داوطلبان مبنی بر تعویق برگزاری آزمون استخدامی سال 1399 با تعویق و برگزاری این آزمون در زمان مناسب تر موافقت فرمایید.

از سوی دیگر با عنایت به اینکه آزمون استخدامی امسال پس از طی مراحل ثبت نام، به تعویق افتاده و همزمان در این حین داوطلبان نیز باید برای تیک بومی گزینی اقدام می‌کردند، متاسفانه عده کثیری از داوطلبانی که در این آزمون مشمول سهمیه بومی گزینی می‌شوند به دلایل متعدد از جمله ابهام در متن پیامک سازمان سنجش، نقص در سایت و عدم رویت محل تیک، عدم اطلاع، عدم دسترسی داوطلبان به اینترنت به ویژه در روستاهای دور افتاده، ابتلای برخی داوطلبان به بیماری کرونا و تصور اینکه طبق روال قبل بازمان سنجش از روی کد ملى و مشخصات داوطلب اقدام به ثبت و تشخیص داوطلب بومی می‌کند، در مهلت چند روزه موفق به ویرایش و انتخاب گزینه بومی نشدند. طبق پیگیری‌ها و بر اساس کمپین‌ها و انبوه پیام‌های دریافتی در شبکه‌های اجتماعی این مشکل در سراسر کشور وجود داشته و افراد بومی زیادی همچنان نمی‌داند که برای استفاده از سهمیه بومی خود باید تیک بومی بودن را فعال می‌کردند. لذا خواهشمندم ضمن رایزنی با سازمان سنجش آموزش کشور امکان ویرایش مجدد برای آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر نتوانستند امکان ثبت گزینه بومی را مجددا فعال نمایید تا آزمون در فضایی عادلانه تر برگزار گردد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2164076
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k