• ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام مجتمع مس شهربابک

استخدام مجتمع مس شهربابک

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

آزمون استخدامی مجتمع مس شهربابک

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

دریافت کارت آزمون

خبر 19 اسفند 1402: دریافت کارت آزمون استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان (آزمون ربیع)
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل بانک اطلاعاتی نیروی انسانی شرکتهای پیمانکاری دوره ای و شرکتهای پروه ای مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و مس شهربابک (فاز اول) فعال گردید.
زمان برگزاری آزمون 24 اسفند ماه 1402 می باشد.

دریافت کارت آزمون

اطلاعیه زمان برگزاری آزمون ربیع

خبر 14 اسفند 1402: اطلاعیه زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان (آزمون ربیع)
داوطلبین گرامی زمان برگزاری آزمون تکمیل بانک اطلاعاتی نیروی انسانی شرکتهای پیمانکاری دوره ای و شرکتهای پروه ای مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و مس شهربابک (فاز اول) در تاریخ 24 اسفند ماه می باشد. ضمنا زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز شنبه مورخ 19 اسفند ماه ساعت 16 عصر از طریق سایت کارآسا فعال می گردد.

دعوت به همکاری شرکت صنایع مس افق کرمان - 2 دی 1402

آگهی 2 دی 1402: دعوت به همکاری شرکت صنایع مس افق کرمان
شرکت صنایع مس افق کرمان (سهامی عام) در نظر دارد جهت تکمیل بانک اطلاعاتی نیروی انسانی متخصص  مورد نیاز،  به منظور ارائه خدمات جذب نیرو در بازه های مختلف زمانی به شرکت های پیمانکاری مجتمع مس سرچشمه ی رفسنجان و مس شهربابک نسبت به شناسایی افراد متقاضی اقدام نماید. افراد متقاضی به آدرس اینترنتی کارآزمون مراجعه و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی نسبت به ثبت نام در مقطع و رشته تحصیلی مورد نظر با توجه به شرایط ذکر شده، از تاریخ 1402/10/02 لغایت 1402/10/11 اقدام نمایند. لازم به ذکر است کلیه مراحل مذکور، توسط مرکز آزمون های تخصصی دانشگاه صنعتی شریف انجام می پذیرد.
تذکر: لازم به ذکر است که این آزمون صرفا جهت تکمیل بانک اطلاعاتی  نیروی انسانی متخصص  مورد نیاز، به منظور ارائه خدمات جذب نیرو در بازه های مختلف زمانی به شرکت های پیمانکاری و شرکت های پروژه ای مجتمع مس سرچشمه ی رفسنجان و مس شهربابک  می باشد و افراد بر اساس نیاز شرکت های پیمانکاری مجتمع ها   در بازه های مختلف زمانی جهت عقد قرارداد معرفی می گردند و هیچ گونه قراردادی بین داوطلبین و شرکت صنایع مس افق کرمان منعقد نخواهد گردید.

مشاهده شرایط

استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان - 14 مرداد 1402

آگهی 14 مرداد 1402: استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان
شرکت صنایع مس افق کرمان (سهامی عام) در نظر دارد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود  به منظور ارائه خدمات به مجتمع مس سرچشمه ی رفسنجان و شهربابک از بین واجدین شرایط ، از طریق برگزاری آزمون استخدامی  کتبی و کسب نمره حدنصاب لازم و مصاحبه حضوری و روانشناختی در قالب قانون کار دعوت به همکاری نماید. افرادیکه متقاضی شرکت در آزمون می باشند به آدرس مرکز آزمون های تخصصی دانشگاه صنعتی شریف مراجعه و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی نسبت به ثبت نام در مقطع و رشته تحصیلی مورد نظر با توجه به شرایط ذکر شده اقدام نمایند.
لازم به ذکر است کلیه مراحل آزمون تا مرحله معرفی به شرکت صنایع مس افق کرمان ، توسط مرکز آزمونهای تخصصی دانشگاه صنعتی شریف انجام می پذیرد.
مهلت ثبت نام تا 19 شهریور 1402 می باشد.

مشاهده متن کامل آگهی

استخدام مجتمع مس افق کرمان - 13 مرداد 1401

خبر 13 مرداد 1401: شرکت صنایع مس افق کرمان (سهامی عام) به منظور ارزیابی و جذب  نیروی انسانی از پیمانکاران اصلی و داخلی متعهد و کارآمد و به منظور ایجاد فرصت های استخدامی برابر برای کلیه نیروهای پیمانکار اصلی واجد شرایط با تاکید بر رعایت فرایند جذب و بکارگیری نیروی انسانی ضوابط و معیارهای انتخاب و استخدام نیروی انسانی از بین نیروهای شرکت های پیمانکار اصلی شرکت ملی صنایع مس ایران در مجتمع های مس سرچشمه رفسنجان و شهربابک  با اولویت ایثارگران دعوت به همکاری می نماید . لذا از افرادی که شرایط شرکت در آگهی ارزیابی و جذب  را دارند دعوت می گردد از مورخ 1401/05/19 لغایت 1401/05/29 لغایت 1401/06/17 به آدرس اینترنتی (مرکز آزمونهای  تخصصی دانشگاه صنعتی شریف) مراجعه و نسبت به ثبت نام در ارزیابی و آزمون اقدام نمایند.

شرکت های مورد تایید (مشاهده)

جدول شماره: 1 شرکت های مورد تایید جهت شرکت در آزمون

ردیف

شرح فعالیت شرکت

مدت سابقه برای افراد بدون سهمیه ایثارگران

مدت سابقه برای خانواده سهمیه ایثارگران

شرایط سنی

جنسیت

مقطع

(شرایط احراز)

شرایط بومی برای افراد بدون داشتن سهمیه ایثارگران

شرایط بومی برای افراد دارای سهمیه ایثارگران

1-

شرکت های دارای قرارداد دوره ای مستقیم (دست اول) با شرکت ملی صنایع مس ایران

دارا بودن حداقل 10سال سابقه کار ، حداقل 3650 روز سابقه بیمه تا مورخ 1401/05/31

دارای سابقه بیمه در شرکت مربوطه حداقل از 1400/11/01 به صورت پیوسته

متولدین 1368/05/31 به بعد

بر اساس تبصره های بند 7 شرایط عمومی آگهی آزمون

مرد

دیپلم

در صورت داشتن سابقه مورد نظر افراد می توانند ثبت نام نمایند (دارا بودن حداقل 10سال سابقه کار ، حداقل 3650 روز سابقه بیمه تا مورخ 1401/05/31)

در صورت داشتن سابقه مورد نظر صرفا  افراد بومی شهرستان های رفسنجان ، شهربابک ، پاریزو انار می توانند ثبت نام نمایند

-2

شرکت های معدنی اصلی  دارای قرارداد حفاری ، انفجار، باطله برداری و استخراج با شرکت ملی صنایع مس ایران

3-

کارکنان خانواده ایثارگران پروژه های معاونت های توسعه مجتمع های مس سرچشمه و شهربابک ( صرفا کارکنان شرکت اصلی طرف قرارداد با شرکت ملی صنایع مس ایران)

 

افراد بدون سهمیه ایثارگران نمی توانند ثبت نام نمایند.

دارای سابقه بیمه در شرکت مربوطه حداقل از 1400/11/01 به صورت پیوسته

متولدین 1368/05/31 به بعد بر اساس تبصره های بند 7 شرایط عمومی آگهی آزمون

مرد

دیپلم

-

در صورت داشتن سابقه مورد نظر صرفا  افراد بومی شهرستان های رفسنجان ، شهربابک ، پاریز و انارمی توانند ثبت نام نمایند

لذا به همین منظور صرفا افرادی که در یکی از شرکت های مورد نظر مشغول به فعالیت هستند و فقط در یکی از حوزه های جدول شماره 1 در حال حاضر اشتغال دارند شرایط ثبت نام در ارزیابی و آزمون پیمانکاران داخلی را دارند. 
بدیهی است سوابق کاری خارج از موارد قید شده بالا  اعم از پروژه های غیر از معاونت توسعه، قراردادهای غیر دوره ای، قرارداد های حمل، خاک برداری و معدنی غیر اصلی و کلیه پیمانکاران دست دوم مورد تائید نمی باشد.
نکته 1 : در آزمون مذکور افراد بالاتر از دیپلم هم مجاز به ثبت نام می باشند. بدیهی است افراد مذکور صرفا جهت  مشاغل اجرایی و عملیاتی خط تولید با شرایط احراز با مدرک دیپلم  به خدمت گرفته خواهند شد و تا 10 سال با ارائه تعهد محضری مجاز به ارائه مدرک تحصیلی بالاتر نمی باشند.
نکته 2 : در صورت قبولی در آزمون ، کلیه پستهای اعطایی معادل دیپلم می باشد.

شرایط عمومی (مشاهده)

1- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
2- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی
3- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم (تاریخ صدور کارت پایان خدمت می بایستی قبل از زمان ثبت نام باشد)
4- عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تأیید مراجع ذی‌صلاح(
5- فراغت کامل تحصیلی (داشتن مدرک فارغ التحصیلی) در مقطع مورد نیاز به هنگام ثبت نام
6- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تایید امور ایمنی و بهداشت شرکت
7- حداکثر سن برای شرکت در ارزیابی برای افراد مستقر در شرکت ها متولدین 1368/05/31و بعد از آن می باشد. 
تبصره 1: مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلب اضافه می گردد، همچنین مدت سابقه کار داوطلبان در شرکت های مورد تائید تا مورخ 1401/05/31در صورت پرداخت حق بیمه (حداکثر 15 سال) به سن داوطلب اضافه می گردد.   
تبصره 2: داوطلب در زمان ثبت نام تحت هیچ شرایطی نباید تا تاریخ (1401/05/31) بیش از 50سال سن داشته باشد. 
تبصره 3: حداکثر سن ایثارگران (آزادگان،جانبازان، رزمندگان و فرزندان شهدا و  مفقود الاثر و ... )مطابق قوانین زیر خواهد بود(بدیهی است تحت هیچ شرایطی داوطلب نباید تا تاریخ (1401/05/31) بیش از 50سال سن داشته باشد)
- جانبازان،آزاگان، فرزندان شهدا ، فرزندان جانبازان  25 درصد به بالا و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند ،و رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه تا سقف 50سال سن تا مورخ 1401/05/31می باشند.
- افراد خانواده معظم شهدا(شامل پدر وبرادر) تا میزان 5سال.
- رزمند گان کمتر از 6 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور داوطلبانه در جبهه.
8- متقاضیان از لحاظ بومی بودن صرفا می بایست دارای شرایط قید شده در جدول شماره یک باشند . 
توضیح : بومی به افرادی اطلاق می گردد که دارای حداقل یکی از شرایط ذیل باشند:  
الف- محل تولد یا محل صدور شناسنامه داوطلب در یکی از توابع مذکور در جدول شماره 1 باشد 
ب- حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از توابع مناطق مذکور در جدول شماره 1باشد . 
ج- فرزندان کارکنان نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که 3 سال سابقه خدمت در  شهرستان های مذکور در  جدول شماره 1 دارند. 
تذکر: بند (ب) فقط برای بخش پاریز با توجه به شرایط جغرافیایی ،  حداقل یک مقطع تحصیلی کامل از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی) فرد متقاضی،  با تاییدیه آموزش و پرورش شهرستان سیرجان نیز مورد تایید میباشد. 

شرایط اختصاصی (مشاهده)

ارزیابی بر اساس  اولویت سوابق شغلی در قراردادها و خانواده با لحاظ شرایط ذیل انجام خواهد شد : 

1: سوابق تجربی: دارا بودن حداقل 10 سال سابقه کار(حداقل 3650 روز سابقه بیمه ) در شرکتهای ذکر شده تا تاریخ 1401/05/31 (ملاک سابقه در شرکتهای مذکور صرفا بر اساس سابقه فرد در یکی از قراردادهای شرکت ملی صنایع مس ایران-  قید شده در شرایط آگهی- بدیهی است سایر سوابق فرد متقاضی در آن شرکت در خارج از محدوده قراردادی مذکور مورد تائید نمی باشد).
تبصره 4: خانواده ایثارگران 25 درصد شامل : فرزندان شهدا ، فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر  ،فرزندان آزادگان دارای یکسال اسارت  وبرادر شهید که دارای سابقه بیمه در شرکت های ذکر شده در آگهی حداقل از 1400/11/01به صورت پیوسته می باشند، مجاز به ثبت نام هستند.
تبصره 5: خانواده ایثارگر 5 درصد شامل فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه درجبهه ها و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت که دارای سابقه بیمه در شرکت های ذکر شده در آگهی حداقل از 1400/11/01 به صورت پیوسته می باشند، مجاز به ثبت نام هستند.
تبصره 6: خود داوطلب با داشتن هرگونه سابقه ایثارگری داوطلبانه که دارای سابقه بیمه در شرکت های ذکر شده در آگهی حداقل از 1400/11/01به صورت پیوسته می باشند، مجاز به ثبت نام می باشد.
تبصره 7: تنها یکی از فرزندان خانواده هر ایثارگر از سهمیه مربوط برخوردار خواهد گردید. اولویت جذب با خانواده ایثارگران با سهمیه و سابقه کار مرتبط بالاتر و همچنین فرزندان  ایثارگران بازنشسته شرکت ملی صنایع مس ایران می باشد.
تبصره 8: ملاک سابقه افراد ، صرفا محل قید شده در سوابق تامین اجتماعی  هر فرد در شرکتهای  مورد تائید در   مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و شهربابک می باشد ، کلیه موارد می بایست توسط منابع انسانی مجتمع ها و بر اساس اسناد مثبته از جمله کارت تردد ، مجوز ورود و ...تایید رسمی گردد.
تبصره 9: مجموع سوابق افراد  عادی در شرکت ها و  قراردادهای مورد تائید  در هر شرایطی نباید  از 3650 روز کمتر  باشد.
تبصره 10 :  رانندگان شرکتهای پیمانکار حمل و نقل مورد تایید که از سرشبکه شرکت راهوار مس (مورد تایید اداره راهداری) استفاده می نمایند،  در صورت داشتن شرایط مورد نیاز (سابقه تامین اجتماعی آن شرکت ) و در صورت تقاضا می بایستی حتمادارای کد فعال و  مالک خودرو باشند بدیهی است در صورت جذب هر یک از مالکین امتیاز خط و خودرو از فرد مذکور سلب می گردد.
تبصره 11: پیمانکاران شرکت های طرف قرارداد اصلی با شرایط ذکر شده آگهی به هیچ عنوان حتی در صورت پرداخت حق بیمه توسط شرکت اصلی مجاز به ثبت نام در آزمون نمی باشند.
تبصره 12 : متقاضیانی که از مورخ 1391/06/01 لغایت  1401/06/01در یکی از قراردادهای شرکت های مورد تائید مشغول به کار بوده اند و دارای بیمه پیوسته بوده اند، در ایام تعلیق (حداکثر تا 30 روز) ناشی از استعلاجی و ... قرار گرفته اند، مجاز به ثبت نام می باشند. (با ارائه اسناد مثبته)
2: اشتغال: متقاضی می بایست حتما در زمان ثبت نام در یکی از شرکتهای پیمانکاری مورد تایید اشتغال داشته باشد و صرفا در یکی از قراردادهای دوره ای مستقیم (دست اول) ،  شرکت های معدنی اصلی  دارای قرارداد حفاری ، انفجار، باطله برداری و استخراج با شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت های تامین نیروی انسانی مستقیم با  شرکت ملی صنایع مس ایران و کارکنان خانواده ایثارگران پروژه های معاونت های توسعه مجتمع های مس سرچشمه و شهربابک ( صرفا کارکنان شرکت اصلی طرف قرارداد با شرکت ملی صنایع مس ایران) مشغول به فعالیت باشند .
3: مدرک تحصیلی: پذیرفته شدگان  نهایی جذب شده صرفا جهت  مشاغل اجرایی و عملیاتی (تولیدی) با شرایط احراز دیپلم  به خدمت گرفته خواهند شد و تا 10 سال با ارائه تعهد محضری مجاز به ارائه مدرک تحصیلی بالاتر نمی باشند.
4: سلامت: نیروی انسانی مورد نظر علاوه بر داشتن شرایط عمومی جذب بایستی از سلامت جسمی  با تایید واحد ایمنی  و طب صنعتی برخوردار باشند.

توضیحات مهم (مشاهده)

1- متقاضیان بر اساس ضوابط و مقررات قانون کار به صورت قرارداد تامین نیرو جذب می گردند و ضمنا پذیرفته شدگان نهایی با علم به کاهش احتمالی  حقوق و مزایا ، حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می نمایند .
2- چنانچه در هر مرحله از جذب و در هر زمان محرز شود متقاضی به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد از انجام مراحل بعدی بر اساس صلاحدید شرکت حتی پس از اشتغال محروم و از روند جذب حذف خواهد شد.  ضمنا مدارک ارائه شده در زمان ثبت نام ملاک عمل و ارزیابی می باشد و پس از اتمام زمان ثبت نام هرگونه مدرک قابل ارائه و بررسی نمی باشد.
3- در مواردی که در یک خانواده دو نفر شامل شرایط شرکت در ارزیابی و  آزمون می باشند ،تنها یک نفر در صورت  قبولی نهایی پذیرفته خواهد شد.
4- در صورت انصراف هر یک از قبول شدگان  نهایی ، به هر دلیلی اعم از کاهش حقوق و ... حق شرکت در آزمونهای آینده  از فرد مذکور، سلب خواهد شد.
5- جذب افراد دارای معافیت از خدمت به صورت پزشکی در صورت قبولی پس از تائید مرکز طب صنعتی و در صورت انطباق با شرایط شغل امکان پذیر می باشد.
6- داوطلب با علم و آگاهی کامل از شرایط و نحوه ی ثبت نام ،در صورت ثبت نام در آزمون بدون داشتن شرایط آگهی حق هر گونه اعتراض نسبت به پرداخت وجه ثبت نام را نخواهد داشت.
7- در آزمون مذکور افراد بالاتر از دیپلم هم مجاز به ثبت نام می باشند. بدیهی است افراد مذکور صرفا جهت  مشاغل اجرایی و عملیاتی خط تولید با شرایط احراز با مدرک دیپلم  به خدمت گرفته خواهند شد و تا 10 سال با ارائه تعهد محضری مجاز به ارائه مدرک تحصیلی بالاتر نمی باشند.

نحوه ثبت نام و مهلت آن (مشاهده)

متقاضیان پس از مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن حداکثر تا پایان روز 1401/05/29 تا روز پنجشنبه 17 شهریور ماه 1401 ساعت 16 فرصت خواهند داشت بهسایت کارآزمون (مرکز آزمونهای تخصصی دانشگاه صنعتی شریف ) مراجعه و برای شرکت در آزمون و ارزیابی  ثبت نام نمایند .
1- واریز مبلغ 1،900،000ریال (یک میلیون و نهصد هزار ریال) به صورت الکترونیکی و بانکی از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان حق ثبت نام .
توجه: وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد .
2- متقاضی می بایست موارد زیر را اسکن و فایل مربوطه را در هنگام ثبت نام به همراه داشته باشد و در سایت ثبت نام بارگذاری نماید، بدیهی است صرفا ملاک اعمال مدارک زمان ثبت نام می باشد و به هر گونه ارائه مدرک پس از پایان زمان ثبت نام ترتیب اثر داده نخواهد شد .
- عکس داوطلب (سایز 4*3)
- کارت ملی
- شناسنامه (صفحه اول و دوم شناسنامه)
- گواهی فراغت از تحصیل
- مدارک بومی بودن 
- ارائه استعلام مدرک تحصیلی جهت داوطلبین دیپلم از کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش و ارائه استعلام مدرک تحصیلی جهت داوطلبین بالاتر از دیپلم از سایت استعلام مدارک تحصیلی وزارت علوم
- کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم (کارت خدمت های قدیمی پشت و رو اسکن گردد) 
- مدارک سوابق پرداخت حق بیمه و مرتبط که به تایید سازمان تامین اجتماعی و کارگزینی مجتمع هارسیده باشد. نام شعبه،کارگاه ، شماره قرارداد و جزییات سوابق کار به طورکامل قید شده باشد) فایل به صورت pdf بارگذاری شود). جدول سوابق کاری مشابه نمونه ارائه شده در انتهای آگهی ارسال گردد
- آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد کار معتبر
- مدارک  و مستندات بازنشستگی ، فوتی و از کارافتادگی والدین 
- مدارک و مستندات ایثارگری (صرفا نامه رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و برای تاییدیه مدت حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه ها نامه مکتوب معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت توسعه و منابع جهاد کشاورزی و سازمان ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد تایید می باشد، بدیهی است سایر مراجع مورد تایید نمی باشد.)
تکمیل کامل ودقیق فرم پیوست شماره 1 و 2 (لازم به ذکر است، فرم شماره 1 و 2 به صورت کامل تکمیل گردد و هر دو فرم الزاما به مهر و امضای مدیر عامل یا مدیر اداری شرکت فعلی متقاضی برسد) و همچنین قسمت مربوط به بنیاد شهید توسط بنیاد شهید هر شهرستان تائید گردد)
- برگه مالکیت خودرو(برای رانندگان شرکت های پیمانکار حمل و نقل مورد تائید از سرشبکه شرکت راهوار)
توجه: حجم عکس نباید بیشتر از 40 کیلوبایت و سایر موارد اسکن شده نیز نباید بیشتر از 200 کیلوبایت باشد.

سایر توضیحات (مشاهده)

1- ثبت مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرمت موجود به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد . (دریافت کد رهگیری به منزله تایید نهایی ثبت نام نمی باشد)
2- متقاضیان باید پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده و با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و نسبت به چاپ تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایند.
3- لازم است متقاضیان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند . مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و پس از تائید اینکه  متقاضی شرایط شرکت در آزمون را دارد یا خیر بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند . بدیهی است در هر یک از مراحل حتی پس از بکارگیری چنانچه مغایرتی بین اطلاعات وارد شده و مندرجات اصل مدارک مشاهده شود ، ضمن ممانعت از ادامه کار ، از روند جذب حذف خواهند شد.

 دریافت کارت شرکت در آزمون (مشاهده)

دریافت کارت شرکت در آزمون در صورت تائید نهایی و احراز شدن شرایط شرکت در ارزیابی  به شرح ذیل می باشد :
1- دریافت کارت از طریق سایت کارآزمون طبق کد رهگیری ارائه شده ، امکان پذیر است .
2- محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است .

نحوه برگزاری آزمون (مشاهده)

1- آزمون  به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد.
2- آزمون شامل 100 سوال در زمینه معارف اسلامی ، علوم اجتماعی ، زبان و ادبیات فارسی ، ریاضی ، هوش و زبان انگلیسی می باشد.
تبصره 13: اقلیت های مذهبی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد ارزیابی  توزیع می شود.

اعلام نتایج (مشاهده)
از بین افرادی که حائز بیشترین امتیاز در ارزیابی و آزمون گردیده اند جهت مصاحبه معرفی خواهند گردید. متقاضیان  در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 66560465-66530043-021 تماس حاصل نمایند.

اطلاعات آزمون

+ مشاهده نمونه جدول سوابق كاری
+ دریافت فرم پيوست 1 و 2
تقویم آزمون:

شروع ثبت نام: از 19 مرداد 1401
مهلت ثبت نام: تا 29 مرداد تا 17 شهریور 1401

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی کار آزمون کلیک نمایید

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2094978
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k