۷ سال پیش

نقش کارگران در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: بار سنگین تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر دوش کارگران است و این قشر زحمتکش با کار و تلاش مضاعف به فرموده‌های مقام معظم رهبری جامه عمل می‌پوشانند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، رضا نقی‌پور ظهر امروز در بخش استانی جشنواره ملی امتنان از کارگران و گروه‌های کار نمونه آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: گسترش گفتمان کار و تلاش، توجه به منزلت  و جایگاه کار و تلاش، تبیین الزامات اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی و تبیین فعالیت دولت در زمینه  اقتصادی و حقوق کارگر در منظر افکار عمومی از اهداف اصلی چنین جشنواره‌ای است.
وی افزود: انتخاب سیدمحمد میرقلنج مشاور افتخاری فرهنگی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی به عنوان خادم برتر قرآنی کشور که به تازگی از سوی ریاست جمهوری به عنوان یکی از هفت خادم برتر کشوری انتخاب شد از افتخارات بزرگ این اداره به شمار می‌آید.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود: کسب رتبه اول کشوری در اخذ پایان‌نامه دانشجویی در حوزه تعاون، کسب رتبه برتر ارائه آموزش‌های لازم در امر توسعه و ترویج تعاونی‌ها در کنار کسب رتبه دوم در ساماندهی‌های تعاونی‌های اعتباری از جمله دیگر توفیقات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در سال گذشته است.
نقی‌زاده گفت: کسب عنوان روابط عمومی برتر در برگزاری مراسمات  و برنامه‌های مختلف در طول سال از سوی استانداری، قهرمانی تیم ورزشی او‌اسپرت کارگری استان در سطح کشور، کسب رتبه سوم در حوزه حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری در ارزیابی عملکرد و ایجاد کریر سرویس خدمات اشتغال دانشگاهی برای اولین بار در ایران نیز از دیگر برجستگی‌های عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه آذربایجان غربی در سال 94 است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: کسب رتبه شایسته تقدیر در زمینه اجرای برنامه‌های ستاد اقامه نماز استان از سوی  استاندار آذربایجان غربی  و امام جمعه ارومیه، کسب لوح تقدیر از استاندار آذربایجان غربی در زمینه برپایی اولین نمایشگاه ارائه اثار و دستاوردهای سمن‌های  استان، کسب تقدیر نامه در حوزه بازرسی سلامت اداری از سوی مشاور وزیر و مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و کسب رتبه برتر در حوزه‌های عفاف و حجاب و حقوق شهروندی در بین کلیه دستگاه‌های اجرایی استان از دیگر توفیقات این اداره است.
نقی‌زاده با اشاره به شعار نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری اینک زمان عمل فرا رسیده و باید با قدرت تمام به عرصه عمل وارد شویم و برای سازندگی این مرز و بوم و تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌های محکم برداریم.
وی اظهار داشت: گروه‌های کار، صاحبان واحدهای تولیدی و فعالان عرصه کسب و کار و مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی باید در کنار سایر ادارات و مسئولان برای تحقق عملی شعار سال برنامه ریزی و اقدام کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=584238
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد