۹ سال پیش

هدف مهم دولت جدید توسعه اشتغال است

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت ،علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی ، ۵ تیرماه طی آیین ویژه ای در ذوب آهن اصفهان ، پالایشگاه شماره ۲ تصفیه گاز کک و باتری شماره یک کک سازی این شرکت را بطور رسمی افتتاح‌ کردند.

وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت‌در این مراسم با اشاره به کسوت ذوب آهن اصفهان در صنعت فولاد کشور گفت : احداث پالایشگاه توسط ذوب آهن کار بزرگی است که سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیاردی به صورت ارزی و ریالی برای آن صورت گرفته است .وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت در خصوص امضای تفاهم نامه تولید ریل در ذوب آهن نیز گفت: دولت برنامه جدی برای توسعه خط ریلی و راه آهن درکشور دارد چون متاسفانه امروز کل ریل راه آهن ما ازخارج وارد می شود .

وی افزود : در مذاکرات سال گذشته مقرر شد ذوب آهن با توجه به اینکه از لحاظ مواد اولیه بهترین شرایط را دارد و می تواند مواد فولادی را در حدی که برای تولید ریل مناسب باشد تصفیه کند ،مقدمات لازم جهت راه اندازی خط نورد را فراهم کند که ان شاالله در قالب برنامه پیش بینی شده به اجرا درخواهد آمد .

وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت یادآورشد : اگر امروز اصفهان مقام اول صنعت کشور را در اختیار دارد ، یکی از دلایل اصلی آن حضور ذوب آهن اصفهان می باشد که با تربیت نیروهای متخصص و مدیران موفق در سطح ملی ، منشا اقدامات مهمی در صنعت کشور شده است .

نعمت زاده افزود : ذوب آهن اصفهان علاوه بر انجام وظیفه اصلی خود مبنی بر تولید محصولات فولادی ،‌باید همچنان در جهت تربیت نیروهای متخصص و صاحب دانش نیز تلاش کند . در واقع ذوب آهن با تربیت نیروهای متخصص پایه گذار صنعت کشور بوده و ما حاضریم در زمینه تربیت نیروی انسانی کارآمد با این مجتمع عظیم صنعتی تعامل کنیم .

وی تصریح کرد: باید سعی کنیم فناوری های قدیمی را به روز کنیم و هزینه های تولید را پایین بیاوریم و اکنون که ذوب آهن به سود دهی رسیده لازمه موفقیت آن این است که قیمت تمام شده اش را پایین بیاورد. واحدی که عمرش از اطرافیان خود بیشتر است باید توانمندی فنی خود را که در طول این سالیان انباشته شده است افزایش دهد و ما اگر بخواهیم بهترین تکنولوژی های تولید فولاد را در زمینه کوره بلند و تعمیر و نگهداری و تعمیرات ببینیم باید به ذوب آهن بیاییم.

وی در پایان گفت: تقاضای من از همه تلاشگران ذوب آهن آن است که سعی کنید یک واحد نمونه از جهات مختلف داشته باشیم.

* ذوب آهن راه توسعه صنعت حمل و نقل ریلی را هموار می سازد

در ادامه مراسم آخوندی، وزیر راه وشهرسازی با اشاره با امضاء تفاهنامه راه آهن جمهوری اسلامی ایران و ذوب آهن اصفهان گفت : توسعه راه آهن و شبکه های ریلی در اولویت برنامه های کشور قرار دارد و دراین راستا احداث حدود ۱۵ هزار کیلومتر راه آهن جهت احداث شبکه های راه آهن جدید و بهبود و افزایش کارایی شبکه های موجود در دست اقدام می باشد .

وی افزود : با توجه به اینکه هر کیلومتر راه آهن نیاز به ۱۲۰ تن ریل دارد بنابراین جهت احداث ۱۵ هزار کیلومتر راه آهن جدید ، یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن ریل نیاز داریم .

آخوندی تصریح کرد :‌ اگر ذوب آهن طبق زمان مقرر ،‌ریل مورد نیاز راه آهن را مطابق استاندارد های بین المللی تولید کند ، ما نیز متعهد به خرید این محصول هستیم و لذا بازار خوبی برای این محصول ذوب آهن در داخل کشور وجود دارد ضمن اینکه این شرکت با تولید محصول خود راه توسعه صنعت حمل و نقل ریلی را هموار می سازد .

وزیر راه وشهرسازی ، وحدت ،‌همدلی و تعامل مناسب بین بخش های مختلف کشور را عامل توسعه سریع کشور و ایجاد افقی روشن پیش روی ملت ایران دانست .

*حضور سه وزیر در تفاهم نامه تدبیر دولت برای ایجاد اشتغال است

علی ربیعی، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، تفاهنامه تولید ریل بین ذوب آهن و راه آهن جمهوری اسلامی را موجب توسعه وپیشرفت ذوب آهن و خدمت به صنعت حمل و نقل ریلی دانست و گفت : مطابق این تفاهنامه مقرر شد سنگ آهن و زغال سنگ مورد نیاز این شرکت تامین شود و همچنین با حل مشکل معادن بافق امیدواریم بخشی از مشکلات ذوب آهن در این زمینه مرتفع گردد .

وی افزود : حضور سه وزیر در این مراسم اتفاقی نیست بلکه بخشی از تدبیر و تلاش دولت برای خروج اقتصاد کشور از رکود، افزایش تولید وایجاد اشتغال می باشد .تفاهنامه مذکور ناشی از هماهنگی میان دستگاهی است که موجب هم افزایی شده و نه تنها برای ذوب آهن بلکه برای ملت ایران ،‌ نماد توسعه و پیشرفت است . ذوب آهن به مدیران، تکنیسن ها و مهندسین ما آموزش داد و آنها منشا خدمات زیادی در کشور شدند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=103521
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد