۷ سال پیش

وام مشاغل خانگی توسط مددجویان بهزیستی اردبیل استقبال نشد
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: به دلیل پایین بودن مبلغ تسهیلات مشاغل خانگی سال گذشته مددجویان ما از این تسهیلات استقبال نکردند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


بهزاد ستاری در گفتگو با خبرنگار مهر، تسهیلات مشاغل خانگی را ۳۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با این رقم نمی‌توان شغل ایجاد کرد و به همین دلیل مورد استقبال قرار نگرفته است.
وی افزود: بهزیستی برای رفع نیاز مددجویان و خودکفایی آن ها طرح گروه‌های همیار را فعال ساخت تا گروهی بتوانند با کمک یکدیگر مشاغل خانگی دایر کنند.
مدیر کل بهزیستی استان تصریح کرد: در این طرح ۴۰ میلیون ریال بلاعوض از سوی بهزیستی پرداخت می‌شود و در عین حال ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات نیز با کارمزد چهار درصد در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد.
ستاری افزود: مشاغل خانگی به ویژه در روستاها با چنین مبالغی ایجاد می‌شود و به عنوان مثال زنان سرپرست خانوار داریم که با دریافت تسهیلات دام تهیه کرده و دامداری می‌کنند.
وی تأکید کرد: در عین حال وضعیت مشاغل و اینکه آیا تسهیلات در محل درست خود هزینه شده است مورد پایش مداوم قرار می‌گیرد.
به گفته مدیر کل بهزیستی استان سال گذشته از محل تسهیلات و اقدامات صورت گرفته برای ۴۹۴ نفر اشتغال ایجاد شده است.
وی توانمندسازی و قطع وابستگی را از جمله اهداف ایجاد شغل برای مددجویان دانست و تأکید کرد: در حال حاضر ۲۵ گروه همیار زنان فعال شدند که هر گروه نسبت به ایجاد شغل و کسب درآمد برای اعضا اقدام می‌کند.
وی افزود: از جمله گروه‌های همیار کارگاه‌های قالی‌بافی است که زنان سرپرست خانوار در کنار یکدیگر به تولید قالی همت کرده و با فروش آن معیشت خود را تأمین می‌کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=588375
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد