۷ سال پیش

وضعیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در انتظار پاسخ سازمان مدیریت
اطلاعات بیشتر

ورود ۱۴ هزار فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: برگزاری آزمون استخدامی هنوز از سوی سازمان مدیریت برنامه‌ریزی قطعی نشده است و هرگونه خبر مبنی بر آزمون استخدامی تکذیب می‌شود.
محمد فاضل مدیر دفتر وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آزمون استخدامی سال جاری گفت: آموزش و پرورش درخواستی را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارسال کرده و در انتظار پاسخ این سازمان برای اخذ مجوز است.
وی ادامه داد: تاکنون پاسخی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مبنی بر برگزاری آزمون استخدامی داده نشده است.
فاضل عنوان کرد: فعلا ورود ۱۴ هزار فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان قطعی شده و هرگونه خبری مبنی بر برگزاری آزمون استخدامی صحت ندارد.
مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش بیان کرد: تلاش ما بر این است که پیش از آغاز سال تحصیلی تکلیف نیروهای جدید مشخص شود و برنامه‌ریزی‌ها برای ورود معلمان انجام پذیرد.
وی یادآور شد: در صورتی که آزمون استخدامی امسال برگزار شود متقاضیان به محض قبولی در آزمون وارد حرفه معلمی نمی‌َشوند حداقل باید در یک دوره تحصیلی ۹ ماهه آموزش ببینند.
فاضل همچنین در خصوص وضعیت معوقات دانشجو معلمان عنوان کرد: تا زمانی که این افراد به خدمت آموزش و پرورش در نیامده‌اند وضعیت پرداختی به آن‌ها در حوزه وظایف آموزش و پرورش نیست.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=621037
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد