• ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
  • 1k نظر «نمایش»

وضعیت استخدامی معلمان حق‌ التدریس قبل از سال ۹۴ مشخص شده است

وضعیت استخدامی معلمان حق‌ التدریس قبل از سال ۹۴ مشخص شده است

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

هیچ معلم حق‌التدریسی تا قبل از سال 94 بدون تعیین تکلیف نمانده است

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: وضعیت استخدامی تمامی معلمان حق التدریس قبل از سال 94 تعیین تکلیف شده است.

اسفندیار چهاربند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درخصوص تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریسی به دنبال رأی نیاوردن طرح مربوطه در مجلس، توضیح داد: متاسفانه اطلاعات درستی درخصوص سابقه خدمت این افراد داده نشد چراکه آموزش و پرورش پس از اجرای اصل "قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و نهضتی مصوب سال 88" حتی یک نیروی حق ‌التدریسی را تا سال 94 بلاتکلیف نگذاشته است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌وپرورش ادامه داد: درواقع در فاصله سال 88 تا 94 هیچ حق‌التدریسی بدون تعیین تکلیف نمانده است لذا اساسا قبل از سال 94 به دلیل اجرای کامل قانون جامانده‌ای وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز بر سر آن بحث می‌شود از سال 94 تا امروز است، ادامه داد: درواقع سابقه خدمت حق‌التدریسی‌های مذکور حداکثر از سال 94 به بعد است اما با "عدم تصویب طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و نهضتی در صحن علنی مجلس"، وضعیت آن‌ها بلاتکلیف ماند.

چهاربند گفت: متاسفانه در پی این ماجرا ممکن است نیروهایی که تا امروز حداقل به صورت حق‌التدریس تعیین تکلیف شده بودند تغییر وضعیت دهند.

رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌وپرورش معتقد است با توجه به چند نوبت رفت و برگشت این طرح میان کمیسیون و صحن و مذاکرات گسترده میان آموزش وپرورش و سازمان برنامه، بودجه و محاسبات احتمالا این طرح سرنوشت منتهی به نتیجه مطلوب نخواهد داشت و آینده روشنی را برای آن‌ها متصور نیستم.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

مشاهده صفحه جامع استخدام مربیان حق التدریس

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=993737
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k