۷ سال پیش

وعده ایجاد ۱۲۰ هزار فرصت شغلی در حوزه گردشگری
اطلاعات بیشتر

 ۱۲۰ هزار فرصت شغلی در حوزه گردشگری کشور ایجاد می‌شود

جهت مشاهده اخبار و جزئیات رابطه گردشگری و اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از ایجاد ۱۲۰ هزار فرصت شغلی در حوزه گردشگری خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی رحمانی موحد ظهر دوشنبه در اولین نشست مشترک مدیران ستادی معاونت گردشگری و معاونین گردشگری استانهای کشور در لرستان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گفته تا پایان دولت یازدهم بیش از ۱۲۰ هزار فرصت شغلی در حوزه های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی کشور ایجاد می شود.
وی با بیان اینکه برای تحقق این این موضوع چارچوب و برنامه های کلان و همچنین هدفگذاری لازم مشخص شده است عنوان کرد: در این راستا همگی باید با همفکری کمک کنیم که این میزان فرصت شغلی در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صایع دستی کشور ایجاد شود.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در ادامه سخنان خود به موضوع ورود گردشگران خارجی به کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه پنج ساله ششم توسعه مقرر شده که تعداد ورود گردشگران خارجی به کشور پنج برابر شود.
رحمانی موحدی با تاکید بر اینکه این وظیفه ما بود که در چارچوب برنامه پنج ساله و همچین امسال اقدامات لازم را برای رونق گردشگری خارجی در کشور فراهم آوریم تصریح کرد: در این راستا حجم وسیعی از اقدامات بر دوش معاونان گردشگری ادارات میراث فرهنگی در سطح کشور است.
وی در ادامه سخنان خود بر لزوم ایجاد زیرساختهای گردشگری در استانهای مختلف کشور تاکید کرد و گفت: باید با برنامه ریزی لازم زمینه ایجاد این زیرساختها در بعد نرم افزاریی و سخت افزاری فراهم کرد.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: در این راستا وظیفه همه این بوده که اقدامات لازم ر برای توسعه و رونق حوزه گردشگری در استانهای مختلف کشور انجام دهیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=606378
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد