۷ سال پیش

پرداخت بیش از ۱۶.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در خراسان جنوبی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تسهیلات پرداختی به متقاضیان اشتغال استان را در سال ۹۴ بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۶۰۱ هزار و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد سنجری شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 99.5 درصد تعهد اشتغال استان خراسان جنوبی در سال 1394 تحقق یافت.
وی با بیان اینکه تعهد ایجاد اشتغال در سال 94 برای استان 10 هزار فرصت شغلی جدید بود گفت: در این راستا تا پایان سال گذشته 9 هزار و 950 فرصت شغلی جدید در خراسان جنوبی ایجاد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: 7 هزار و 463 مورد از مشاغل ایجاد شده سال گذشته در استان برای مردان و 2 هزار و 487 مورد برای زنان خراسان جنوبی بود.
سنجری تسهیلات پرداختی به متقاضیان اشتغال استان را در سال 94 بالغ بر 16 میلیارد و 601 هزار و 500 هزار تومان اعلام کرد و افزود: 14 میلیارد و 253 میلیون و 200 هزار تومان از این تسهیلات در بخش خوداشتغالی و 2 میلیارد و 348 میلیون و 300 هزار تومان در مشاغل خانگی به متقاضیان پرداخت شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: بیشترین مشاغل ایجاد شده در سال 94 در خراسان جنوبی به ترتیب در بخش‌های خدمات، کشاورزی، صنعت و مسکن بود.
سنجری یادآور شد: بازاریاب حرفه‌ای، طراح حرفه ای دکوراسیون داخلی ساختمان، نصاب و تعمیرکار آسانسور، تعمیرکار برق خودرو، تعمیرکار ماشین‌های اداری، تراشکار، صافکار، استاد کار MDF و در و پنجره ساز UPVC از مشاغل مورد نیاز در استان است که نیروی کار کم دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=593230
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد