۷ سال پیش

پرداخت حق‌التدریس‌ها، حقوق سربازمعلمان و قراردادی‌ها آغاز شد
اطلاعات بیشتر

 

وزیر آموزش و پرورش از آغاز پرداخت تمام معوقات فرهنگیان شامل حق‌التدریس‌ها، حق‌الزحمه امتحانات، حقوق سربازمعلمان و افراد قراردادی خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، شب گذشته در حاشیه جشنواره نیک‌اندیشان مدرسه‌ساز خراسان جنوبی که در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی، برگزار شد، در خصوص پرداخت معوقات فرهنگیان در آستانه هفته معلم در جمع خبرنگاران فارس، باشگاه خبرنگاران جوان و پانا اظهار داشت: پرداخت تمام معوقات شامل حق‌التدریس، حق‌الزحمه امتحانات، حقوق سربازمعلمان و حقوق افراد قراردادی از روز چهارشنبه گذشته آغاز شده است.
وی ادامه داد: در هر استان اعتبارات به اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها می‌رسد و معوقات فرهنگیان از روز چهارشنبه به تدریج در حال پرداخت است و امیدواریم تا روز معلم به دست همه فرهنگیان برسد.
فانی با بیان اینکه پرداخت معوقات فرهنگیان یک اقدام حداقلی در مقابل تلاش‌های همکارانمان است، افزود: اگر توفیقاتی در آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت فرزندان کشورمان داریم، حاصل تلاش معلمان است و بنده پیشاپیش هفته معلم را به تمام معلمان عزیز تبریک می‌گویم.
وی در آستانه هفته معلم به تمام معلمان کشور گفت:‌ من کوچک‌تر از آن هستم که به همکارانم پیام بدهم اما می‌گویم عزیزان همکار، حاصل حضور شما در اقصی‌نقاط کشور در دورترین روستاها و در ۱۰۵ هزار مدرسه، تربیت دانش‌آموزان عزیزی است که آینده ایران اسلامی را می‌سازند.
وزیر آموزش و پرورش به برگزاری جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی که شاهد بودیم، خیرین قریب به ۸۰۰ میلیارد تومان برای ساخت و ساز مدرسه تعهد کردند که امیدواریم این تعهد در سال جاری گسترش پیدا کند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۵۰۰ میلیارد تومان از بودجه‌های دولتی در کنار تعهداتی که خیرین داشتند برای مدرسه‌سازی هزینه شد، افزود: سال موفق شدیم ۱۱۴۰۰ کلاس درس را به مجموعه‌های کلاس‌های درس آموزش و پرورش اضافه کنیم که این کلاس‌ها با زیربنایی حدود یک میلیون و ۵۸۰ هزار متر مربع فضای آموزشی و تربیتی است که به فضاهای آموزشی کشور اضافه شده است.
فانی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در طول برنامه ششم توسعه یعنی تا سال ۱۳۹۹، مدارس غیراستاندارد را به استاندارد تبدیل کنیم چرا که در حال حاضر حدود یک سوم مدارس کشور استاندارد نیست و امید داریم با کمک مردم و دولت بتوانیم مدارس غیراستاندارد را به استاندارد تبدیل کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=587866
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد