۷ سال پیش

پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش از توجه به جذب نیرو در رشته‌های مختلف برای آزمون استخدامی و نگاه ویژه به جذب نیروهای پیش‌دبستانی خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حاشیه مراسم اختتامیه هفتمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیک محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش از اخذ مجوز آزمون استخدامی برای ۱۰ هزار نفر خبر داد و گفت: با توجه به نیاز آموزش و پرورش در رشته‌های متفاوت نیروی انسانی جذب می‌شود.
وی ادامه داد: بیشترین مشکل نیروی انسانی در شهر تهران مربوط به مدارس پسرانه است که در آزمون استخدامی پیش رو جذب معلم برای این حوزه انجام می‌شود.
فاضل با اشاره به اینکه آموزش و پرورش سعی دارد ثبت نام متقاضیان شهریور ماه به پایان برسد، عنوان کرد: تمامی شرایط آزمون مطابق سال گذشته است یعنی پذیرفته‌شدگان برای ورود به حرفه معلمی باید یک سال دوره مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان را گذرانده و پس از آن وارد بازار کار شوند.
وی همچنین به وضعیت استخدامی مربیان پیش‌دبستانی اشاره داشت و عنوان کرد: برای این افراد اولویتی در آزمون استخدامی در نظر گرفته می‌شود و فرآیند جذب آنها نیز مورد توجه ویژه‌ای قرار دارد.
مدیر کل دفتر وزارتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به پرداخت مطالبات فرهنگیان اشاره کرد و افزود: بخش اعظم پاداش بازنشستگان پرداخت شده و اکنون در حال مطالبه سه میلیارد تومان برای پرداخت باقی مطالبات بازنشستگان هستیم.
فاضل از آمادگی کامل آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی نیز خبر داد و بیان کرد: پروژه‌های عمرانی، تجهیز و نوسازی مدارس انجام شده و برای آغاز سال تحصیلی سعی داریم تا با آمادگی کامل میزبان دانش‌آموزان و فرهنگیان باشیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=656457
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد