۷ سال پیش

پرداخت ۱.۴ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به مددجویان دشتی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

۱.۴ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به مددجویان دشتی پرداخت شد

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


 مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتی گفت: بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات اعتباری برای اجرای ۵۵۳ طرح مشاغل خانگی و بنگاه‌های زودبازده اقتصادی پرداخت‌ شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، احمدرضا بحرینی، ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات مددجویان کمیته امداد در دشتی با بیان اینکه سنت حسنه پرداخت صدقه در بین مردم این شهرستان جایگاه بسیار خوب و ارزشمندی دارد اظهار داشت: کمیته امداد نیز به‌عنوان متولی احیا این سنت نقش تأثیرگذاری در این خصوص داشته بگونه‌ای که در دو ماهه گذشته بیش از 610 میلیون ریال صدقه توسط مردم شهرستان دشتی پرداخت‌شده است.

وی با بیان اینکه این مبلغ از محل درآمد صندوق‌های کوچک خانگی، معابر و اماکن شهری و صندوق‌های نصب‌شده در ادارات و شرکت‌ها تامین شده افزود: با توجه به اهمیت مردم به امور صدقات حسنه رسیدگی به مستنمدان و نیازمندان و پرداخت صداقات در ماه مبارک رمضان افزایش می‌باد.

مدیر کمیته امداد دشتی با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی افزود: پرداخت حق بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی افرادی که دارای طرح‌های فعال اشتغال‌زایی هستند از برنامه‌های در دست اقدام این نهاد است.

بحرینی با اشاره به اجرای 553 طرح اشتغال‌زایی در دشتی گفت: در دو ماه گذشته 1.4 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای 553 طرح مشاغل خانگی و بنگاه‌های زودبازده پرداخت شده است.

وی ازاعزام 42 نفر از مددجویان دشتی به مشهد مقدس در قالب طرح شوق زیارت خبرداد و افزود: طرح شوق زیارت از طرح‌های بسیار خوب و ارزشمند این نهاد است که در این طرح امداد با استفاده از کمک نیکوکاران و خیران افراد تحت حمایت را به سفرهای زیارتی اعزام می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تنگستان نیز از برگزاری جلسه ستاد توسعه تامین منابع حمایتی بمناسبت ماه مبارک رمضان با دعوت از خیران و حامیان درتمامی جلسات این ستاد خبر داد.

علی حیدری تاکید کرد: باید از خیران و حامیان درتمامی جلسات این ستاد دعوت شود که بتوان از طریق کمکهای این خیران به تعدادی از مددجویان اطعام  داده شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته، مبلغ 891 میلیون 765 هزار ریال کمک شهریه دانشجویی پرداخت شده است گفت: این مبلغ به 122 دانشجوی تحت حمایت، از جمله 77دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی، 37 نفردانشجو دانشگاه پیام نور و 8طلاب حوزه علمیه پرداخت شده است.

حیدری از پرداخت  مبلغ 610 میلیون ریال وام کارگشایی و اشتغالزایی خبر داد و تصریح کرد: از این مبلغ 240 میلیون ریال آن به 12 فقره وام کارگشایی مددجویان نیازمند، 120 میلیون ریال آن به شش فقره تسهیلات کارگشایی نیازمندان غیره مددجو، 250 میلیون ریال به 2 فقره وام خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تنگستان  با اشاره به پرداخت جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد بیان کرد: بمناسبت ایام خجسته شعبانیه 31 نفر از زوج‌های تحت حمایت این نهاد از خدمات پرداخت جهیزیه بهره‌مند شدند و در این ارتباط 620 میلیون ریال هزینه شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=607240
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد