۷ سال پیش

پرداخت ۵ سال حق بیمه و ۷۵ درصد حداقل حقوق کارفرمایان برای جذب ایثارگران
اطلاعات بیشتر

پرداخت حق بیمه و حداقل حقوق کارفرمایان برای جذب ایثارگران

 مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: بنیاد شهید به مدت ۱۸ ماه، ۷۵ درصد حداقل حقوق و دستمزد و همچنین پنج سال حق بیمه کارفرمایان مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی را که ایثارگران و فرزندان آنان را جذب کرده اند، پرداخت می کند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، علی یزدانی در گردهمایی مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی سراسر کشور از معرفی ۱۱۰ شهرک و ناحیه صنعتی به بنیاد شهید برای اشتغالزایی ایثارگران و ایجاد رونق در تولید خبرداد.
وی، تفاهم نامه های اخیر سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بنیاد شهید، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان فنی و حرفه ای کشور، فرابورس و همچنین افتتاح مرکز مبادله فناوری بین ایران و کره جنوبی را در ایجاد حرکت در فضای سرمایه گذاری و ایجاد رونق در صنعت کشور موثر برشمرد و گفت: فضا برای ایجاد تحرک در سرمایه گذاری و تولید در شهرک های صنعتی فراهم شده است و باید از فرصت استفاده شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ایجاد فضای با نشاط برای حضور سرمایه گذاران و متقاضیان در شهرک ها و نواحی صنعتی را از سیاست های اصلی سازمان برشمرد و اظهار داشت: جذب و ترغیب سرمایه گذار بهترین راهکار جهت رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال در کشور به شمار می رود.
وی گفت: این فرصت برای واحدهای صنعتی فعال فراهم شده تا با به کارگیری نیروهای جویای کار، خانواده ایثارگران از طریق بنیاد شهید بتوانند از معافیت های در نظر گرفته شده برای ایثارگران در پرداخت هزینه های بیمه و مالیات استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در ادامه افزود: تفاهم نامه اخیر با سازمان فنی حرفه ای کشور نیز فضای مناسبی برای آموزش ۱۰۰هزار صنعتگر بوده و مدیران شرکت شهرک های صنعتی استان ها باید هرچه سریعتر در جهت اجرای این تفاهم نامه در سراسر کشور اقدام کنند.
یزدانی گره گشایی از مشکلات واحدهای صنعتی را از اولویت های این مجموعه اعلام کرد و افزود: همه شرکت های شهرک های صنعتی باید در حفظ سرمایه های کشور تلاش کنند و نسبت به تکریم و حفظ حقوق سرمایه گذاران از هیچ کوششی دریغ نورزند.
به گزارش ایرنا، در این گردهمایی یک روزه معاونان، مدیران، مشاوران ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده به تشریح اولویت های سازمان در نیمه دوم سال جاری پرداختند و خواستار همکاری همه شرکت های استانی در جهت تحقق اهداف و ماموریت های اصلی سازمان شهرک های صنعتی شدند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=662652
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه