۷ سال پیش

پرداخت ۱.۹ میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان دیری
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر گفت: در راستای اجرای طرح‌های اقتصادی در خانواده‌های مددجو و نیازمند ۱.۹ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره خودکفایی به مددجویان شهرستان دیر پرداخت شد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد  پورسالم بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان واحد خودکفایی کمیته امداد شهرستان دیر، با اشاره به اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای مددجویان از جمله اهداف این نهاد است اظهار داشت: در راستای توانمند سازی اقتصادی خانواده‌های مددجوی کمیته امداد طرح‌های مختلف اقتصادی و معیشتی بر اساس ظرفیت‌های مناطق اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه شهرستان دیر داری ظرفیت مهمی در حوزه‌های اقتصادی است گفت: طرح‌های مشاغل خانگی ویژه مددجویان نیازمند براساس زیرساخت‌های نقاط مختلف این شهرستان شناسایی و پس از مهارت‌آموزی در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.
مدیر کمیته امداد شهرستان دیر با اشاره به اجرای طرح‌های خودکفایی در سال قبل افزود: در سال گذشته 176 طرح اقتصادی و معیشتی در شهرستان دیر اجرا شد که در این راستا 1.9 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار مجریان کار قرار گرفت.
وی افزود: این وام‌های پرداختی شامل مشاغل خانگی، دامداری، کشاورزی و خدماتی  است.
پورسالم با اشاره به توسعه اشتغال و خودکفایی مددجویان تصریح کرد: یکی از رویکردهای اصلی امداد، توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان از طریق آموزش‌های لازم است.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش فنی و حرفه‌ای برای مهارت آموزی مددجویان گفت: سال گذشته 452 نفر آموزش‌های لازم مهارتی در رشته‌های مختلف با همکاری فنی و حرفه‌ای شهرستان دیر فرا گرفتند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دیراز اهدا 126 مورد کمک خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این شهرستان خبر داد و افزود: این کمک هزینه جهیزیه به ارزش 2 میلیارد و 517 میلیون ریال بوده که 2 میلیارد و 343 میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی و 176 میلیون ریال دیگر از منابع این نهاد تامین شده است.
پورسالم با بیان اینکه ازدواج عامل مهمی برای رشد و تعالی شخصیت جوانان است خاطرنشان کرد: این نهاد برای زوج‌های جوان تحت حمایت، کلاس‌های مشاوره قبل از ازدواج و مهارت‌های زندگی برگزار می‌کند و امیدواریم امسال خیران و مؤسسات خیریه با مشارکت در طرح خداپسندانه کوثر، کمیته امداد را در راستای تأمین هزینه‌های ازدواج مددجویان یاری دهند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=605629
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد