۷ سال پیش

پیش بینی ایجاد ۱۴۰ هزار شغل در طرح ویژه اشتغال گردشگری و صنایع دستی
اطلاعات بیشتر

 

طرح ویژه اشتغال دو ساله در بخش گردشگری و صنایع دستی را به شورای اشتغال ارسال کردیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های این بخش 140 هزار شغل را در سال های 95و 96 ایجاد کنیم.

جهت مشاهده اخبار و جزئیات رابطه گردشگری و اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی فر اظهار داشت: در سه سال گذشته رونقی در گردشگری ایران ایجاد شده است ، رشد گردشگری دنیا در سال های 2013 و 2014 به طور متوسط 4 و 6 دهم درصد و در اروپا 3 درصد بود اما این رشد در ایران 12 درصد و 3 برابر میانگین جهانی بوده است.

سلطانی فر افزود: هزار و 752 طرح در بخش گردشگری ، تأسیسات ، هتل ها ، هتل آپارتمان ها و دیگر امکانات مربوط به این بخش توسط بخش خصوصی در حال اجراست که از این میزان 820 طرح شامل هتل های 1 تا 5 ستاره و هتل آپارتمان ها با پیشرفت فیزیکی 5 تا 95 درصد است.

وی گفت: اگر بتوانیم حدود 4 هزار میلیارد تومان به این بخش اختصاص دهیم در سال های 95 و 96 می توانیم حدود نیمی از این هتل ها را به بهره برداری برسانیم و بقیه طرح ها را می توانیم تا پایان دولت دوازدهم تکمیل کنیم که 2 برابر آن چیزی است که در تاریخ هتل سازی کشور تا سال 92 ساخته شده است.

رئیس سازمان گردشگری ، صنایع دستی و میراث فرهنگی افزود: اجرای طرح های متعدد گردشگری نشان می دهد بخش خصوصی و منابع مختلف مردمی به این سمت سوق پیدا کرده است به طوری که بسیاری از سرمایه گذارانی که در دیگر بخش ها فعال بودند با درک صحیح از بخش گردشگری اکنون به سرمایه گذاری در این بخش متمرکز شده اند.

سلطانی فر تصریح کرد: طرح ویژه اشتغال دو ساله در بخش گردشگری و صنایع دستی را به شورای اشتغال ارسال کردیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های این بخش 140 هزار شغل را در سال های 95و 96 ایجاد کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=623769
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد