• ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
  • 1k نظر «نمایش»

پیگیری استخدام ۴ هزار نفر در اورژانس

پیگیری استخدام ۴ هزار نفر در اورژانس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پیگیری استخدام 4 هزار نفر در اورژانس

جهت مشاهده اخبار و جزئیات استخدام اورژانس کشور کلیک کنید


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،ایرج حریرچی در جشن چهل و یکمین سالروز تاسیس اورژانس ۱۱۵ در مرکز همایش های رازی، گفت: بدانید که مسئولان کشور شب ها به این امید که شما بیدارید می خوابند و افتخاری که برای وزارت بهداشت می ماند حاصل تلاش های شبانه روزی شما است.

وی به از خود گذشتگی پرسنل اورژانس اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که وقتی برای یکی از نزدیکان ما کسالتی پیش می آید، دلمان به درد می آید؛ حال ببینید که افرادی که هر روز جان خود را برای خدمت به مردم به خطر می اندازند، چه روحیه ای باید داشته باشند.

حریرچی ضمن اشاره به موفقیت های بدست آمده توسط مرکز اورژانس کشور در این سال ها تاکید کرد و گفت: الان وقت آن است که اورژانس کشور برای موفق بودن و موفق ماندن در این عرصه، علاوه بر انجام وظایف قبلی خود، ماموریت ها و اهداف جدیدی برای خود طراحی کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فیلم ها و سریال های با محوریت سلامت و درمان در کشورهای اروپایی بیشترین ساعات را به خود اختصاص می دهند، خاطرنشان کرد: اورژانس کشور می تواند از طریق ساخت فیلم ها و سریال ها، ورود به برنامه های کودک و نوجوان و فعالیت هایی از این دست می تواند ضمن آموزش همگانی، جامعه را با فعالیت های اورژانس آشنا کند.

سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر پیگیری استخدام ۴ هزار نیروی جدید برای جبران کمبود نیروی انسانی اورژانس ۱۱۵ کشور، از مدیران اورژانس خواست که تا با توجه به اینکه بیشترین آمار تلفات جاده ای کشور در مسیرها و جاده های فرعی کشور رخ می دهد، این موضوع را نیز مد نظر داشته باشند.

منبع: خبرگزاری میزان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=669667
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k