۷ سال پیش

پیگیری تبدیل وضعیت کارگران غیررسمی هستیم

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید دولت تدبیر و امید بیشترین پیوند را با اقشار محروم برقرار کرده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی امروز در نخستین روز هفته کارگر با حضور در حرم امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی در جمع کارگران، اظهار داشت: سلام می‌گویم به کارگرانی که از کوره‌های آجرپزی تا کوره‌های فولاد مشغول به کار هستند و سلام می‌گویم به کارگرانی که به دلیل شرایط تحمیلی اقتصادی ماه‌ها حقوق نگرفته‌اند و به سختی زندگی خود را اداره می‌کنند.
وی افزود: امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب اسلامی دو ارزش را مطرح کردند که عبارت است از مبارزه با فقر و نابرابری  و استقلال کشور که در تمام این ارزش‌ها کارگران کانون اصلی هستند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: علاوه بر آنکه مبارزه با قاچاق که تولید کشور را فلج کرده باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار بگیرد برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی کارگران هستند که باید بهره‌وری خود را افزایش دهند.
ربیعی ادامه داد: دولت تدبیر و امید بیشترین پیوند را با اقشار محروم برقرار کرده است و در ارتقا و بهبود زندگی با محوریت زندگی کارگران تلاش می‌کنیم.
وی مطرح کرد: در دولت یازدهم میراث‌دار شرایطی هستیم که موجب تورم بالا و بی‌پولی دولت شده است اما در سال 95 امنیت شغلی بیشتر و ایجاد شغل جدید برای کارگران را پیگیری خواهیم کرد. همچنین روز سه شنبه جلسه شورای عالی اشتغال با حضور رئیس جمهور تشکیل خواهد شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه هیچ برنامه توسعه‌ای را نمی‌پذیریم که در آن کارگران مورد توجه نباشند، گفت: تبدیل شرایط کارگران غیررسمی به رسمی از برنامه‌های در دست اجراست و سال گذشته توانستیم 11 میلیون کارگر غیررسمی که هیچ نوع پوشش بیمه‌ای درمان نداشتند تحت پوشش بیمه قرار دهیم.
ربیعی تصریح کرد: امسال بیمه فراگیر اجتماعی را پیگیری خواهیم کرد؛ ما نمی‌توانیم به یک باره انفجاری عمل کنیم اما حفظ شغل موجود، ارتقای وضع کارگران و ایجاد شغل برای کارگران آینده در سالی که آن را سال تحویل کارگری می‌دانیم، پیگیری خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=583613
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد