۷ سال پیش

چرایی تأخیر در پرداخت حقوق خرداد معلمان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

معلمان از عدم پرداخت حقوق خرداد ماه خود تا امروز (چهارشنبه دوم تیر ماه) خبر می‌دهند این در شرایطی است که آموزش‌وپرورش از واریز حقوق به حساب استان‌ها خبر می‌‌دهد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، تعداد زیادی از معلمان از عدم پرداخت حقوق خرداد ماه تا به امروز ( دوم تیر ماه ) خبر می‌دهند، این در شرایطی است که حقوق فرهنگیان اغلب تا ۲۸ هر ماه پرداخت می‌شد.

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پیگیری خبرنگار تسنیم درخصوص تأخیر در پرداخت حقوق معلمان اظهار کرد: مُشکل پیش آمده حل شده است و وزارت آموزش و پرورش حقوق فرهنگیان را به حساب استان‌ها واریز کرده است و استان‌ها نیز به تدریج در حال پرداخت حقوق هستند به عنوان مثال استان اردبیل امروز حقوق فرهنگیان خود را پرداخت کرد.

مبالغ اضافه شده به حقوق معلمان در سال ۹۵ برای فروردین ماه به عنوان مقرری ماه اول به حساب سازمان بازنشستگی واریز شده است و معوقات مربوط به اردیبهشت نیز با حقوق تیر ماه پرداخت خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=621451
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد