۷ سال پیش

سهمیه فرزندان جانباز و شهید در استخدام آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

میزان استخدام فرزندان جانباز و شهید در آموزش و پرورش

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک نمایید


خبر 27 تیر 95 : تعیین تکلیف سهمیه استخدام فرزندان شاهد در آزمون های استخدامی (منبع : باشگاه خبرنگاران جوان)

براساس پیگیری‌های آموزش و پرورش و قول مساعد سازمان مدیریت و برنامه ریزی ماده ۵۱ برای فرزندان شاهد در مسیر اجرایی شدن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی است صحبت اجرایی شدن یا عدم اجرای ماده ۵۱ قانون خدمات رسانی به ایثارگران برای فرزندان شاهد در آموزش و پرورش با اما و اگرهایی بسیار روبه رو است و این مساله در حالی پیش می رود که مدیر کل امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش خبر از پیگیری وضعیت و تلاش برای تحقق این ماده برای فرزندان شاهد را می‌دهد.
پیگیری احقاق حقوق فرزندان در آموزش و پرورش به حدی در حال پیگیری است که طی روزهای اخیر جلسه ای با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای حل این مشکل برگزار شد، در این جلسه برخی مسئولان آموزش و پرورش، نماینده بنیاد شهید و هم چنین نمایندگانی از سازمان مدیریت حضور داشتند و در خصوص ابعاد مختلف اجرایی شدن این ماده مذاکراتی انجام دادند.
هر چند ذکر این نکته ضروری است که تسری ماده ۵۱ قانون خدمات رسانی به ایثارگران و اختصاص آن به فرزندان شاهد در حال پیگیری از سوی آموزش و پرورش است با بحث پرداخت معوقات و تعیین سهمیه استخدامی فرزندان شاهد و ایثار گر مقوله هایی جدا هستند که هرکدام برای اجرایی شدن شرایط خاصی را طلب می کند.

ماده ۵۱ قانون جامع  خدمات ایثارگری از کجا کلید خورد؟
قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در سال ۱۳۸۶ مطرح و تصویب شد پس از آن، بعد از پنج سال توقف و بررسی در مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال ۱۳۹۱  به طور آزمایشی لازم الاجرا شد که براساس این ماده کلیه دستگاه ها بایستی به شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد شاغل و آزادگان شاغل (قید شاغل دارد) مبلغی معادل ۲۵ درصد حداقل حقوق کارکنان دولت را به عنوان فوق العاده ایثارگری پرداخت کند.
محمد حسین کفراشی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در خصوص اجرایی شدن این ماده در آموزش و پرورش و تسری آن به فرزندان شاهد گفت: این ماده ابهاماتی از لحاظ قانونی دارد و از اول فروردین سال جاری برای بیش از ۱۰ هزار جانباز و آزادگان  اجرا شد.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا قانون فوق العاده ایثارگری برای فرزندان شهدا هم به زودی اجرایی شود و بسیار پیگیر آن هستیم تا در اسرع وقت این امر محقق شود.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یکی از دستگاهایی است که این قانون را اجرایی کرد، عنوان کرد: از جمله مواردی که اکنون این قانون برای فرزندان شهدا لحاظ نشده، تامین اعتبار مالی است.
ماده ۵۱ از رفع ابهام تا فرآیند اجرایی شدن
در توضیح قانون خدمات کشوری که سال ۸۶ مصوب شد و بر مبنای امتیاز بندی فوق العاده ایثارگری بر اساس مدت حضور در جبهه و یا مدت اسارت آمده بود و در سال ۱۳۹۰ همزمان با اجرایی شدن برنامه پنجم توسعه برای فرزندان شهدا نیز فوق العاده ایثارگری بر مبنای بند الف ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه در نظر گرفته شد و امتیازی برای  آن ها در نظر گرفته شد که ماده ۵۱ مقوله ای جدا از آن است.
سرانجام پس از پیگیری های به عمل آمده کلیه دستگاه ها موظف به اجرای این ماده برای فرزندان شاهد نیز هستند و در آموزش و پرورش نیز این امر در انتظار پاسخ سازمان مدیریت است.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در این باره عنوان کرد: با توجه به جلسه ای که در کمیسیون آموزش و تحقیقات برگزار شد و براساس فضای مثبت این مذاکرات ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی قول مساعد برای تسری ماده ۵۱ به فرزندان شاهد داده است که این امر نویدی برای  گشایش این وضعیت در آموزش و پرورش بوده؛ هرچند باید روند اداری این مساله طی شود و با توجه به قول مساعد اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش برای روند اجرایی شدن این ماده در آموزش و پرورش برنامه ریزی  پیگیری می شود.

تعیین تکلیف سهمیه استخدام فرزندان شاهد در آزمون های استخدامی
در پی اخباری مبنی بر تسری ماده ۵۱ به فرزندان شاهد، گاهی این امر با تعیین سهمیه استخدامی برای فرزندان شاهد و ایثارگر تداخل پیدا می‌کند که این مساله باعث ایجاد ابهاماتی برای فرزندان شاهد و ایثارگر می شود در حالی که این موضوع کاملا مجزا است.
در این راستا کفراشی در خصوص تعیین سهمیه استخدامی با بیان اینکه در حال حاضر آموزش و پرورش درخواست استخدام نیروی انسانی را به سازمان مدیریت ابلاغ کرده و در انتظار پاسخ قطعی این سازمان است، اظهار کرد: براساس قوانین وضع شده در صورت اعلام مجوز رسمی آزمون استخدامی، ۲۵ درصد از سهمیه استخدام به ایثارگران اختصاص می یابد و هرگز از این سهمیه کاسته نشده و حتی در صورت امکان آن را افزایش می دهیم.
براساس برنامه ریزی های انجام شده برای اجرایی شدن ماده ۵۱ قانون خدمات رسانی به ایثارگران و قول مساعد سازمان مدیریت برای تخصیص بودجه بایستی منتظر ماند تا این مساله از جانب سازمان مدیریت تا چه حد اجرایی شده و تدابیر آموزش و پرورش برای اجرای آن در بین فرزندان شاهد چگونه است و آیا سازمان امور شاهد و ایثارگران که به عنوان نهادی در امر تسهیل این مشکل گام برداشته می تواند در انعکاس این مسایل موفق ظاهر شود که  تمامی این موارد پایبندی نهادهای مربوطه بر سر توافقات را می طلبد.


خبر 21 تیر 95 : تعیین سهمیه خانواده ایثارگران در آزمون استخدامی آموزش و پرورش (منبع : باشگاه خبرنگاران جوان)

 مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: خانواده شاهد و ایثارگران سهم ۲۵ درصدی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش دارند.

محمد حسین کفراشی مشاور وزیر و مدیرکل دفترامور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت  وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اختصاص سهم ویژه‌ای به فرزندان شاهد و ایثارگر برای استخدام در آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر آموزش و پرورش درخواست استخدام نیروی انسانی را به سازمان مدیریت ابلاغ کرده و در انتظار پاسخ قطعی این سازمان است.
وی ادامه داد: براساس قوانین وضع شده در صورت اعلام مجوز رسمی آزمون استخدامی، ۲۵ درصد از سهمیه استخدام به ایثارگران اختصاص می یابد.
کفراشی ادامه داد: هرگز از این سهمیه کاسته نشده و حتی در صورت امکان آن را افزایش می دهیم.
مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به ماده ۵۱ فوق العاده ویژه ایثارگران برای خانواده های شاهد و ایثارگر اظهار کرد: در حال حاضر این ماده و روند اجرایی شدن آن در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح شده و در حال پیگیری است.
کفراشی بیان کرد: قول های مساعدی برای تحقق ماده ۵۱ داده شده اما هنوز تأیید قطعی برای آن اعمال نشده است ولی به شدت پیگیر اجرایی شدن این ماده هستیم.


خبر 19 تیر 95 : ۸ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در نوبت استخدام هستند (منبع : خبرگزاری ایلنا)

 مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش حداقل و حداکثر دریافت شهریه در مدارس شاهد را اعلام کرد.

محمد حسین کفراشی؛ مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره تعداد افراد منتظر برای استخدام در این وزارتخانه، اظهار داشت: هر ساله براساس تعیین کد رشته‌ها و مناطق اعلام شده توسط آموزش و پرورش، بنیاد شهید تعدادی را معرفی می‌کند و از طرف دیگر نیز ما ایثارگرانی داریم که فرهنگی هم هستند و براساس ماده ۴۸ مجموعه خانواده‌ها و فرزندانِ فرهنگیان ایثارگر ما که حدود ۷-۸ هزار نفر هستند و اسامی آن‌ها نیز احصا شده، در فهرست منتظرین استخدام قرار دارند و انشاءالله به محض اینکه به مرور زمان ردیف‌هایی داده شود، آموزش و پرورش با توجه به قوانین و تسهیلاتی که قانون در نظر گرفته است، این افراد را در اولویت قرار خواهد داد.
وی میزان شهریه‌های دریافتی در مدارس شاهد را اعلام کرد و گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ما کمک سرانه تحصیلی می‌گیریم که صرفا برای کارهای فوق برنامه هزینه می‌شود. در این راستا نیز در استان‌ها ستاد اجرایی استانی داریم که براساس توانمندی‌های خود و برنامه‌هایی که ارائه می‌دهند و همچنین در نظر گرفتن برخورداری مالی‌شان تصمیم می‌‌گیرند که میزان شهریه‌ از حداقل ۳۵۰ هزار تومان و حداکثر ۵۳۰ هزار تومان در مقطع ابتدایی، حداقل۴۰۰ هزار تومان و حداکثر ۶۰۰ هزارتومان برای متوسطه اول و حداقل ۴۸۰ هزار تومان و حداکثر ۷۸۰ هزارتومان در مقطع متوسطه دوم دریافت کنند.
کفراشی همچنین با اشاره به مهلت ثبت‌نام اینترنتی مقاطع متوسطه که تا ۱۵ تیرماه اعلام شده بود، گفت: این مهلت برای متوسطه اول پایه هفتم تا بیستم تیرماه تمدید شده است و افرادی که ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند تا بیستم تیرماه با مراجعه به سامانه اینترنتی ثبت نام خود را انجام بدهند. ضمن اینکه مهلت ثبت نام متوسطه دوم نیز تا ۲۵ تیرماه تمدید شده است.
وی دلیل فرصت بیشتر برای ثبت نام در متوسطه دوم را هدایت تحصیلی عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزانی که وارد پایهٔ دهم می‌شوند؛ باید حتما هدایت تحصیلی داشته باشند و رشته‌شان مشخص بشود. دانش‌آموزانی که پیش ثبت نام شده‌اند، بعضاً براساس علاقه خودشان یک رشته‌ای را انتخاب کرده‌اند و این درحالیست که هدایت تحصیلی از نوزدهم تیر ماه به بعد صادر می‌شود، لذا باید فرصت کافی وجود داشته باشد تا مجددا بررسی کنند.


خبر 14 خرداد 95 :قانون استخدام جانبازان و خانواده شهدا در آموزش و پرورش اجرا می شود (منبع : خبرآنلاین)

 با اجرای قانون استخدام سهیمه ۲۵ درصدی جانبازان و خانواده شهدا براس استخدام امسال ۵ هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام شده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاربری در بخش مشکلات مردم نوشته است:” در بحث قانون استخدامی ۲۵ درصد جانبازان و خانواده شهدا در آموزش و پرورش این موضوع، چقدر اجرایی شده است؟

در این باره محمد حسین کفراشی مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش پاسخ داد: ما موظف به اجرای تمامی قوانین هستیم و باید شرایط اجرای آن را در وزارت خانه ایجاد کنیم و وحدت رویه در استان‌ها ایجاد شود. یکی از این‌ها همین قانون ۲۵ درصد است که ماده بیست و یک قانون جامع ایثارگری است و امسال پنج هزار استخدام داشتیم.
او با بیان اینکه این رقم بیش از ۲۵ درصد است یعنی در واقع یکی از کارهای مثبت معاونت توسعه و مدیریت انجام داد ادامه داد: این بود که از سهمیه پیش بینی شده فرا‌تر استخدام کردیم و حتی در بحث ماده پنجاه و یک قانون جامع ایثارگری که می‌گوید باید آموزش و پرورش بیست و پنج درصد، حداقل حقوق ایثارگران را افزایش دهد، گله‌ها و شکایاتی مطرح شده که آن هم به خاطر مشکلات فی ما بین وزارت خانه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی بود که انشااله امیدواریم هر چه زود‌تر حل شود.


خبر 12 اسفند 94 : سهمیه بنیاد شهید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش (منبع : باشگاه خبرنگاران جوان)

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش  در نشست خبری که به مناسبت کنگره شهدای دانش آموز برگزار شد گفت: در آزمون استخدامی ۱۳۰۰ نفر سهمیه به بنیاد شهید داده شده است که از این تعداد ۱۱۰۰ نفر پذیرفته شده‌اند و مابقی شرایط لازم را نداشتند. برای اینکه این ظرفیت خالی را جبران کنیم از ماده ۴۸ مبنی بر اینکه دستگاه‌ها می توانند بر اساس آمار خود از فرزندان شهید ،‌جانباز و ایثارگر کارمندان خود استخدام داشته باشند استفاده کنیم. در واقع علاوه بر ماده ۴۸ در ماده ۲۵ هم ۲۵ درصد استخدام ها از خانواده شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد است که توسط بنیاد شهید به سازمان معرفی می‌شوند.


خبر 16 مرداد 94: چه تعداد از فرزندان شهدا و جانبازان بدون آزمون در آموزش پرورش جذب می‌شوند؟ (منبع: خبرگزاری ایلنا)

محمدحسین کفراشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: طبق ماده 21 قانون جامع ایثارگری 25 درصد از خانواده‌های شهدا، جانبازان 25 درصد و بالاتر و آزادگان 25 درصد در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سهمیه دارند که از سهمیه 5 هزار نفری آموزش و پرورش، 1250 نفر از اینها بدون آزمون جذب می‌شوند.

مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بر اساس بخش دیگری از ماده 21 قانون جامع ایثارگری، فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگانی که حداقل 6 ماه به بالا در جبهه حضور داشتند، 5 درصد سهمیه دارند و این افراد باید در آزمون شرکت کنند که با جمع این 5 درصد در مجموع 1750 نفر از فرزندان جانبازان و شهدا در آموزش پرورش جذب می‌شوند.

کفراشی اضافه کرد: 25 درصدی که بدون آزمون پذیرفته خواهند شد، گزینش‌های عمومی دارند که این گزینش همزمان با گزینش سایر پذیرفته‌شدگان در آزمون صورت خواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه این 25 درصد از طریق بنیاد شهید به ما معرفی می شوند، خاطرنشان کرد: متقاضیان باید به امور ایثارگران منطقه خود مراجعه کنند و بنیاد شهید از طریق واحد اشتغال این افراد را به اداره کل امور اداری آموزش و پرورش معرفی می‌کند.

مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه افراد متقاضی باید حداقل دارای مدرک فوق دیپلم باشند، گفت: آموزش و پرورش اگر بخواهد فوق دیپلم پذیرش داشته باشد، برای هنرستان‌ها و استادکاری به کار گرفته خواهند شد.

کفراشی تصریح کرد: هفته آینده با اداره کل امور ادارای آموزش و پرورش و مسئول اشتغال بنیاد شهید درباره نحوه اجرا جلسه خواهیم داشت.


خبر 31 تیر 94: ۱۲۵۰ نفر از سهمیه استخدام ۵ هزار نفری آموزش و پرورش «ایثارگران» هستند (منبع: خبرگزاری فارس)

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در نشست مشترک شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها با اشاره به گذشت بیش از دو ماه از زمان عقد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان، اظهار داشت: امیدواریم با کمک همکاران در استان‌ها بیمه تکمیلی فرهنگیان را با هزینه‎های پزشکی بهتر نسبت به سال 93 داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، از مدیران کل استان‌ها خواست که حق بیمه فرهنگیان را که به حساب ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها واریز می‌شود بلافاصله به حساب فرهنگیان واریز کنند و در حساب ادارات حتی برای یک روز هم نگهداری نکنند.

وی با تأکید بر اینکه از محل سود مشارکت سایر بیمه‌ها، مصمم هستیم در مرکز استان‌ها کلینیک دندانپزشکی راه‌اندازی کنیم، افزود: توسعه مراکز تخصصی دندانپزشکی در مراکز استان‌ها موجب می‌شود بخش عمده هزینه‌های درمانی فرهنگیان کاهش یابد.

بطحایی با اشاره به اینکه به‌زودی آگهی استخدام 5 هزار نفر نیروی آموزش و پرورش اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: 1250 نفر از این افراد بر اساس قانون از میان شرکت کنندگان، ایثارگران خواهند بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه توزیع رشته و منطقه در آزمون استخدامی مشخص شده است، افزود: آگهی استخدام 5 هزار نیرو در آموزش و پرورش به زودی اعلام خواهد شد.

وی به راه‌اندازی حساب یکپارچه مدارس اشاره کرد و گفت: حساب مدارس تا پیش از این دولتی بوده که با پیگیری‌های انجام شده یک حساب غیردولتی توسط بانک ملی به نام پشتیبان راه‌اندازی شده است که همه اعتبارات مدارس شامل سرویس مدارس، کمک اولیا و دیگر موارد باید به این حساب یکپارچه واریز شود و این حساب به صورت آنلاین در اداره کل و وزارتخانه قابل رصد است، اما امکان برداشت از آن وجود ندارد.

بطحایی با تأکید بر این که به اعتبارات واریز شده در حساب یکپارچه سود تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: طرح مذکور ماه گذشته در شهرستان‌های تهران رونمایی شد و اواسط مرداد ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت کشوری رونمایی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، به کد 17 رقمی شناسه واریز حساب یکپارچه مدارس اشاره کرده و افزود: نام استان، نام منطقه، نوع واریزی پول، کد مدرسه و کد کنترلی در کد 17 رقمی شناسه واریز حساب یکپارچه مدارس قابل مشاهده است.


خبر 19 تیر 94: جزئیات استخدام فرزندان فرهنگیان/ از سهمیه 5 هزار نفری، چه تعداد فرزند جانباز و شهید استخدام می‌شوند؟ (منبع: باشگاه خبرنگاران)

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران، محمدحسین کفراشی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در تشریح جزییات استخدام آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امسال آموزش و پرورش 5 هزار نفر استخدام می‌کند، اظهار کرد: ماده 48 قانون مقررات مالی دولت می‌گوید؛ هر دستگاهی که می‌خواهد نیرویی جذب کند، موظف است؛ فرزندان شهدا، جانبازان 25 درصد و آزادگان شاغل متوفی دستگاه خودش را در اولویت قرار دهد.

وی افزود: در کنار ماده 48 قانون مقررات مالی دولت نیز، ماده 21 قانون جامع ایثارگران وجود دارد که در این قانون تاکید شده؛ هر دستگاهی که می‌خواهد؛ استخدامی داشته باشد، موظف است؛ 25 درصد از استخدامی‌های خود را از نیروهای ایثارگران و جانبازان و فرزندان شهدا گزینش کند.

کفراشی با تاکید بر اینکه براساس این قانون 5 درصد از فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان دوره دفاع مقدس باید تحت پوشش قرار داده شود، گفت: یعنی چیزی حدود 30 درصد از خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان باید هنگام ثبت‌نام برای استخدام حتما مدنظر قرار بگیرند.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش عنوان کرد: براساس ماده 48 که در بالا ذکر شد، آموزش و پرورش باید 25 درصد از فرزندان ایثارگر و جانباز شاغل در آمورش و پرورش را جذب کند که براین اساس 1250 نفر باید پذیرفته شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین از سوی دیگر 5 درصد هم از فرزندان رزمندگان 6 ماه به بالا و جانبازان زیر 25 درصد باید پذیرفته شوند که در مجموع 1750 نفر از سهمیه 5 هزار نفری آموزش و پرورش استخدام می‌شوند.

کفراشی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و ذخیره کردن اطلاعات خود به سیستم ساماندهی و برنامه‌ریزی نیروی انسانی و پرتال آموزش و پرورش به اینجا مراجعه کنند و فرزندان جانبازان و رزمندگانی که آموزش و پرورشی هستند با ورود کد پرسنلی آن جانباز، اقدام به ثبت نام می‌کنند و سیستم خودش تایید می کند که جانباز آزاده است یا خیر.
وی ادامه داد: در حال حاضر به دنبال جمع آوری اطلاعات و‌ آمار این عزیزان هستیم که چه تعداد ایثارگر و خانواده شهید در آموزش و پرورش داریم که علاقه‌مند هستند که در آموزش و پرورش استخدام شوند.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش با بیان اینکه از زمان برگزاری آزمون اطلاعی ندارم، اضافه کرد: آموزش و پرورش در حال تهیه و تدوین شرایط عمومی و اختصاصی برگزاری آزمون است؛ چرا که سهمیه 5 هزار نفری باید در کشور تقسیم شود و استان‌ها نیاز خود را از لحاظ تعداد و جنسیت اعلام کنند.

کفراشی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 9 هزار نفر جانباز شاغل 25 درصد، 4 هزار نفر آزاده شاغل، 5 هزار فرهنگی شهید داریم؛ اما اینکه چه تعداد از فرزندان اینها علاقه‌مند به استخدام در آموزش و پرورش هستند، هنوز مشخص نشده است.

وی در پایان گفت: به طور مثال استان تهران به نیروی خانم نیاز ندارد و بیشتر به نیروی مرد نیازمند است؛ بنابرین در تهران بیشتر آقایان استخدام خواهند شد و یا اینکه در مقابل استانی داریم که از هر دو جنسیت نیاز دارد و تعداد نیروی خود را به آموزش و پرورش اعلام می‌کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=357728
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه