۷ سال پیش

کارگران آهن وفولاد لوشان به بیمه بیکاری معرفی شدند
اطلاعات بیشتر

 

 بدنبال پرداخت شدن معوقات بیمه‌ای ۱۸۰ کارگر کارخانه «آهن وفولاد لوشان» حدود ۱۲۰ نفر از کارگران این کارخانه برای دریافت بیمه بیکاری به اداره کار شهرستان رودبارمعرفی شدند.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


کارگران کارخانه آهن وفولاد لوشان در تماس با ایلنا گفتند این اتفاق (معرفی کارگران به اداره کار برای دریافت مقرری بیمه بیکاری) صبح امروز سه شنبه (یکم تیر ماه) درست چند روز بعد از پرداخت شدن بیش از ۶۰۰ میلیون از معوقات بیمه‌ای کارگران این کارخانه را به تامین اجتماعی انجام شده است.
به گفته کارگران سایر همکاران بیکار شده آنان نیز به دلیل سوابق کم بیمه ای مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری نشده‌اند.
این کارگران با اشاره به مراجعات مکرر کارگران بیکار شده به مقامات مسئول در شهرستان گفتند: کارفرمای کارخانه مشکل اصلی تعطیلی این واحد صنعتی را تامین نشدن منابع مالی عنوان کرده است و در عین حال زمان مشخصی برای بازگشایی مجدد کارخانه اعلام نکرده است.
کارگران کارخانه آهن وفولاد لوشان در پایان با ابراز نگرانی از وضعیت بیکاری خود گفتند: کارخانه آهن وفولاد لوشان منبع درآمد خانوارهای کارگری در شهرستان رودبار است و با تعطیلی این کارخانه معیشت نیروی کار این واحد با مشکل جدی مواجه شده است.
از قرار معلوم کارخانه آهن وفولاد لوشان که در زمینه طراحی، ساخت و نظارت انواع سازه‌های فلزی و بتنی و پانل‌های مختلف درشهرک صنعتی جمال آباد لوشان در استان گیلان فعالیت دارد، از اول اردیبهشت ماه سال جاری (۹۵) به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده و تمامی کارگران آن طی دو مرحله در فروردین ماه بیکارشده‌اند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=620768
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد