۷ سال پیش

کسری خدمت سربازی در قبال انجام فعالیت‌های پژوهشی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: دانشجویان و پژوهشگران نخبه که مشمول خدمت مقدس سربازی هستند می‌توانند در قبال انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی از کسری خدمت برخوردار می‌شوند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


سرگرد«فرزاد درویشی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: در اجرای ابلاغیه صادره از ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به پژوهشگران مشمول اعم از افراد نخبه و استعدادهای برتر در قبال انجام فعالیت‌های تحقیقاتی، کسر خدمت سربازی اعطاء می‌شود.
وی هدف از اجرای این طرح را استفاده بهینه از توان علمی دانشجویان مشمول، تسریع و تسهیل امور سربازی برای افراد واجد شرایط و همچنین ارتقاء دستاوردهای تحقیقاتی عنوان کرد و افزود: فعالیت‌های تحقیقاتی موردنظر برای اجرای این طرح شامل طرح‌های تحقیقاتی  است.
درویشی ادامه داد: برابر بند ۳ دستورالعمل جدید ابلاغی از سوی بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح، واگذاری فعالیت‌های تحقیقاتی در قالب ترجمه، تألیف کتاب، امور کشاورزی، دامپروری، نقشه‌کشی و بازاریابی به محققان مشمول متقاضی کسر خدمت ممنوع است.
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: این طرح شامل افرادی است که تاکنون خدمت سربازی را طی نکرده و یا بخشی از آن را سپری کرده باشند که باید حداقل یک سال از خدمت سربازی آن‌ها باقی ‌مانده باشد.
وی با اشاره به اینکه این طرح شامل مشمولان خدمت سربازی با مدرک کارشناسی‌ارشد و دکتری و دانشجویان این دو مقطع تحصیلی است، گفت: مشمولان باید آسیب‌های اجتماعی مرتبط با حوزه مأموریتی ناجا در استان ایلام و متناسب با مدرک تحصیلی خود را انتخاب و انجام دهند.
درویشی با بیان اینکه حداقل کسری خدمت برای اجرای این طرح ۲ ماه و حداکثر کل مدت خدمت سربازی  است، تصریح کرد: پژوهشگران باید زمینه همکاری موردنظر خود را به دفتر تحقیقات کاربردی پلیس استان اعلام تا پس از بررسی و تصویب موضوع، جهت کسر خدمت به گروه عالی نخبگان نیروهای مسلح انعکاس داده شود.
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان در پایان اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۲۱۸۲۲۲۶- ۲۱۸۲۲۴۲ تماس بگیرند و یا به دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان واقع در بلوار شهید بهشتی مراجعه کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=623793
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد