۷ سال پیش

کمبود معلم تربیت بدنی در مدارس قم احساس می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: کمبود معلم تربیت بدنی در مدارس قم احساس می‌شود و حداقل به ۶۰ معلم متخصص دیگر در حوزه ورزش نیاز داریم.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


محسن رمضان بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مشکل عمده فعلی تربیت بدنی آموزش و پرورش قم برای رسیدن به هدف‌هایی که در حوزه تربیت بدنی و سلامت ترسیم شده کمبود معلم متخصص درس تربیت بدنی به ویژه در دوره ابتدایی است.
وی افزود: در حال حاضر در قم ۵۰۰ معلم دارای تخصص در درس تربیت بدنی داریم اما این تعداد کمتر از نیاز ماست و با احتساب ۲ ساعت درس تربیت بدنی در هفته برای هر کلاس درس، حداقل به ۶۰ معلم متخصص دیگر در حوزه ورزش نیاز داریم.
معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: جذب نیرو برای جبران این کمبود در حیطه اختیارات دستگاه استخدامی کشور است و این کمبود در شرایط فعلی از مازاد سایر معلمان جبران می‌شود و به نوعی در حال حاضر تنها در حال مدیریت کردن این کمبود هستیم.
رمضان بیگی بیان داشت: تربیت بدنی در بدنه آموزش و پرورش از اهمیت فوق العاده‌ای است و در مهم‌ترین جایگاه در هرم توسعه ورزش در جامعه قرار دارد و نخستین مکانی است که ورزشکاران در آن با مفهوم ورزش آشنا می‌شوند و با آن انس می‌گیرند و به فعالیت بیشتر در حوزه ورزش علاقمند می‌شوند.
وی عنوان کرد: پس از ورزش مدارس، ورزش همگانی قرار دارد و پس از آن ورزش قهرمانی و ورزش حرفه‌ای قرار گرفته‌اند و هر چه از ورزش مدارس به سمت ورزش حرفه‌ای پیش برویم تعداد افراد حاضر در این مجموعه کاهش می‌یابد به عبارت دیگر ورزش مدارس تغذیه کننده ورزش حرفه‌ای و قهرمانی است.
معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش قم تصریح کرد: اگر روال کار در تربیت بدنی مدارس بر اساس اصول پیش برود همین جامعه درگیر ورزش آموزشگاهی با آمار بیشتری وارد ورزش همگانی می‌شوند و در نتیجه آمار ورودی به ورزش قهرمانی و متعاقبا ورزش حرفه‌ای نیز بیشتر و باکیفیت‌تر می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=620794
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد