۷ سال پیش

کمبود نیروی انسانی مقطع ابتدایی در چالوس وجود دارد
اطلاعات بیشتر

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان چالوس با اشاره به شیوه ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید گفت: امسال در مقطع ابتدایی با کمبود 53 نفر نیروی انسانی روبه‌رو هستیم.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


سلیمان عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان چالوس با اشاره به اینکه در مقطع ابتدایی این شهرستان 53 نفر کمبود نیرو وجود دارد، اظهار کرد: شیوه ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید بر مبنای امتیازبندی معلمان رقم می‌خورد.
وی با بیان اینکه در برخی از مقاطع تحصیلی در زمینه جنسیت با کمبود نیرو و در برخی از موارد نیز با نیروی مازاد روبه‌رو هستیم، افزود: در برخی از رشته‌های مقطع متوسطه اول و دوم در مورد آقایان کمبود نیرو را در برخی از رشته‌ها داریم و در مورد خانم‌ها نیز نیروی مازاد وجود دارد.
مدیر اداره آموزش و پرورش چالوس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت نیاز به معلم از چه قشری برای پر کردن کلاس‌های درسی استفاده می‌کنید، گفت: برابر دستور و هماهنگی با کمیته طرح و برنامه و ستاد ساماندهی از محل معلمان دارای کسر ساعت موظف در دروس غیرمرتبط و بخشی نیز به‌صورت حق‌التدریس در مقطع متوسطه اول و دوم و در هنرستان‌ها استفاده می‌شود.
این مسؤول درباره استفاده از معلمان بسته‌های حمایتی در سال قبل و امسال در شهرستان چالوس نیز خاطر‌نشان کرد: در سال گذشته بر اساس مصوبه کمیته برنامه‌ریزی استان مازندران تنها به یک آموزشگاه مجوز استفاده از بسته حمایتی داده شد و در سال جدید نیز برابر دستورالعمل‌های صادره اقدام می‌شود.
عبداللهی با اشاره به اینکه برای جبران کمبود معلم از نیروی بازنشسته و معلمان رسمی در دو شیفت استفاده نمی‌شود، تصریح کرد: برای به‌کارگیری از مربیان پیش‌دبستانی به آموزش و پرورش چالوس تخصیص نیافت و در صورت اخذ مجوز وزارتی و مصوبات مجلس شاید این اقدام ادامه پیدا کند.
وی در باره زمزمه‌هایی که در مورد تفاوت اشتغالزایی برای معلمان حق‌التدریس و بسته‌های حمایتی وجود دارد نیز خاطر‌نشان کرد: تمام معلمان دارای شرایط برابر و جایگاه خاص هستند و هیچ تفاوت شخصی و اداری میان آنها وجود ندارد.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان چالوس با تأکید بر اینکه استخدام و بکارگیری نیروها برابر دستورالعمل وزارتی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: شهرستان چالوس نیز یکی از شهرهایی بود که در به‌کار گیری نیروهای حق‌التدریس در سال 95 ـ 94 با دقت و ظرافت خاصی اقدام و عمل کرد.
وی در ادامه از تحویل مدرسه مرحوم سلیمی که در قالب مقاوم‌سازی در دستور کار قرار گرفت تا هفته دولت امسال خبر داد و افزود: در هفته دولت امسال مدرسه شهدای سایپا (فاطمیه هچیرود) نیز افتتاح می‌شود که در مجموع می‌توان گفت تعداد 5 پروژه آموزشی در نیمه‌نخست امسال در چالوس بهره‌برداری می‌شود.
عبداللهی با اشاره به پروژه استخر فرهنگیان که زمین آن اهدایی توسط خیر مرحوم حاج ابراهیم صلاحی بود نیز خاطر‌نشان کرد: ادامه پروژه استخر فرهنگیان چالوس نیز با اعتبار 2.5 میلیارد تومان از محل اعتبارات نوسازی کشور در دستور کار قرار دارد.
وی در پایان با اعلام اینکه آموزش و پرورش چالوس آماده اختصاص پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی است، گفت: در این زمینه نیز تاکنون کارهایی مانند احداث سالن درون مدرسه‌ای در روستای مازوپشته، ساخت مدرسه چهار کلاسه در مسده از جمله پروژه‌هایی بود که با هزینه و سرمایه شخصی و با هماهنگی اداره کل نوسازی در شهرستان چالوس اجرایی شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=611452
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد