۷ سال پیش

کمبود نیرو در آموزش و پرورش شهریار

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

با کمبود نیرو مواجه هستیم

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


مدیر آموزش و پرورش شهریار گفت:مجموعه آموزش و پرورش شهریار در تمامی مقاطع و در حوزه نیروی انسانی با کمبود و محدودیت مواجه است.
علی ذبیحی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش بسیار تعیین کننده و موثر معلم در توسعه علمی جامعه اظهار داشت:یکی از دغدغه های ما در عرصه آموزش و پرورش شهریار به کمبود کمی در تعداد نیروهای فرهنگی معطوف می شود.
مدیر آموزش و پرورش شهریار عنوان کرد:تقریبا در تمامی مقاطع با این کاستی مواجه هستیم و در مقطع ابتدایی بسیار بیشتر از دیگر مقاطع این محدودیت احساس می شود.
ذبیحی گفت:ظرف دو سال آینده شاهد بازنشستگی تعداد کثیری از نیروهای فرهنگی فعال در حوزه ابتدایی خواهیم بود و  کاستی های این عرصه از لحاظ تعداد معلم در آینده افزایش خواهد یافت.
وی افزود:در حال حاضر تلاش می کنیم با هفت هزار نیروی شاغلی که از آن برخوردار هستیم، نیازها و الزامات حوزه پرورشی و آموزشی را در این شهرستان پوشش دهیم.
مدیر آموزش و پرورش شهریار عنوان کرد:در برخی حوزه ها همچون معاونت فناوری به دلیل کمبود نیرو نتوانستیم آنچنان که باید مدارس مرتبط با این بخش را توسعه دهیم.
ذبیحی گفت:این کاستی در قسمت مراقبت بهداشت و سلامت نیز احساس می شود و به واقع چنین کاستی و محدودیتی باعث شده توان ما در حوزه هایی که تخصصی تر به نظر می رسند،کاهش یابد.
وی افزود:البته با تدابیر و تمهیدات پیش بینی شده، هیچکدام از کلاس های درس در این شهرستان بدون معلم نمانده است،اما بدون تردید کاستی های موجود زمینه بروز محدودیت هایی می شود.
ذبیحی گفت:بنابر این شرایط، در خواست های ورودی به این شهرستان برای تدریس را می پذیریم اما خروج و انتقال مربیان و فرهنگیان به خارج از این شهرستان با عنایت به کاستی های موجود،بسیار محدود و اندک است.
مدیر آموزش و پرورش شهریار یادآور شد:معلم در نظام آموزشی محور است و اگر از لحاظ تعدد عناصر آموزشی با کمبود ونارسایی مواجه شویم،طبیعتا آموزش اصولی و بهره وری حداکثری تحت الشعاع قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=618710
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد