۷ سال پیش

کمبود نیرو مهم‌ترین مشکل بهزیستی استان بوشهر است
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: کمبود نیرو مهم‌ترین مشکل بهزیستی استان بوشهر است.

جهت مشاهده اخبار استخدام سازمان بهزیستی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، خدیجه پوربهی ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری بهزیستی استان بوشهر اظهار داشت: مدیریت ارشد استان بوشهر توجه ویژه‌ای به بهزیستی داشته است و شاهد همکاری و تعامل مناسبی برای اجرای طرح‌های مورد نظر در این حوزه هستیم.
وی به فعالیت ۴۶۷ نفر در سازمان بهزیستی استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در بهزیستی استان، ۲۴۹ پست سازمانی متصدی ندارد و امیدواریم شاهد تقویت نیروی انسانی در این سازمان باشیم.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به اینکه ۶۵ نیرو از این سازمان بازنشسته و از سازمان خارج شده‌اند، خاطرنشان کرد: کمبود نیرو مهم‌ترین مشکل بهزیستی استان بوشهر است و امیدواریم مشکلات تامین نیرو در این سازمان حل شود.
وی از ارائه بیش از ۱۵۰ فعالیت و خدمت تخصصی توسط سازمان بهزیستی خبر داد و اضافه کرد: این خدمات از بدو تولد تا پس از مرگ ارائه می‌شود که تلاش می‌شود بهترین خدمات را به جامعه تحت پوشش ارائه کنیم.
پوربهی از فعالیت ۱۶۸ مهدکودک در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ۱۶۷ مرکز به بخش خصوصی واگذار شده است و فقط یک مرکز دولتی در سطح استان فعالیت دارد.
وی از ارائه خدمات به چهار هزار و ۳۰۰ زن بی‌سرپرست در استان بوشهر خبر داد و افزود: سازمان بهزیستی از زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست و زنانی که مشکلات خاص دارند حمایت می‌کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=609810
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد