۷ سال پیش

کمبود کادر شدید قضایی در کرمان


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 کمبود کادر شدید قضایی داریم

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام قوه قضائیه اینجا کلیک کنید


معاون قضایی استان دادگستری استان کرمان با اشاره به فعالیت ۱۱ شعبه تجدید نظر گفت: در سال جدید دو شعبه جدید راه‌اندازی و به ۱۳ شعبه تجدید نظر در استان کرمان رسیده‌ایم.
مسعود امیرمیجانی درگفت‎ وگو  با تسنیم در کرمان، اظهار داشت: در سال گذشته 21 هزار و 395 فقره پرونده به محاکم تجدید نظر استان وارد شده است.
وی افزود: از این تعداد 18 هزار و 925  پرونده در 11 شعبه تجدیدنظر فعال در استان در سال گذشته رسیدگی شده است.
معاون قضایی دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: در سال گذشته به هر شعبه دادگاه تجدیدنظر به طور متوسط ماهیانه 162 فقره پرونده ارجاع شده که باز به طور متوسط در همان ماه به 144 پرونده در هر شعبه رسیدگی نهایی شده است.
امیرمیجانی با اشاره به اینکه متوسط ارجاع ماهیانه رسیدگی شده استان در هر شعبه حدود 30 درصد بیش از متوسط پیش‌بینی شده نرم کشوری است، گفت: نسبت پرونده‎های وارد شده به محاکم تجدیدنظر قریب 14/6 درصد تمام پرونده‌های وارده به دادگستری‌های کل استان و شوراهای حل اختلاف است.
رئیس محاکم تجدیدنظر استان  کرمان اظهار داشت: از 146 هزار 464 پرونده وارده به دادگستری استان کرمان، تعداد 22 هزار و 395 فقره پرونده به محاکم تجدید نظر رسیده است.
وی افزود: از مجموع پرونده‌های وارد شده به محاکم تجدید نظر در طول سال گذشته 47/3 درصد کیفری عمومی اهم از اطفال، 38/3 درصد با موضوع حقوقی عمومی، 11/2 درصد مرتبط با امور خانواده و 2/7 درصد مربوط به جرایم داخل در صلاحیت محاکم انقلاب بودند.
امیر میجانی با اشاره فعالیت 11 شعبه تجدیدنظر در سال گذشته، گفت: در سال 95 با راه‌اندازی دو شعبه دیگر تعداد شعب دادگاه‌های تجدیدنظر در استان به سیزده شعبه افزایش یافته است.
وی بیان کرد: تعداد شعب مصوب و مورد نیاز استان 20 شعبه است که به دلیل کمبود کادر شدید قضایی امکان راه‌اندازی و استقرار هفت شعبه دیگر فراهم نمی‌شود.
عاون قضایی دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه عمل به قانون باید در کلیه سطوح جامعه از صدر تا ذیل ولو آنکه بد باشد، جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: متولیان فرهنگی استان نهایت تلاش خود را به شیوه های علمی کارآمد در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه و جلوگیری از سقوط بیش از پیش ارزش‌های اسلامی و اخلاقی انجام دهند.
وی افزود: به منظور پیشگیری از وقوع جرم در جامعه باید در زمینه رونق اقتصادی نیز کار شود و اگر این موضوع مورد توجه قرار گیرد در کاهش جرایم موثر است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=624537
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه