۷ سال پیش

۱۰ اقدام آموزش و پرورش برای استخدام نیروی انسانی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اقدامات  آموزش و پرورش برای استخدام نیروی انسانی

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


وزارت آموزش و پرورش از ابتدای دولت یازدهم در راستای جذب و استخدام نیروی انسانی برنامه‌هایی را پیاده کرده است که از جمله مهترین آنها جذب ۵۰۰۰ نیروی انسانی،‌ رفع مشکل سربازمعلمان و بکارگیری نیروهای پیش دبستانی است.

به گزارش ایسنا، ۱۰ اقدام مهم آموزش و پرورش در زمینه استخدام نیروی انسانی طی سه سال اخیر به این شرح است:
۱-  صدور مجوز استخدام ۴۱۱ نفر از ورودی‌های سال ۸۸ دانشگاه‌های شهید رجایی و آموزشکده فنی دختران شریعتی و شروع به کار آنها  پس از طی مراحل استخدامی از سال ۹۲
۲- انجام مراحل استخدام ۱۸۰۰۰ دانشجو (در سال ۹۲ )، ۱۰۰۰۰دانشجو (در سال۹۳ )، ۴۹۰۳ دانشجو (در سال ۹۴ ) در دانشگاه فرهنگیان  و صدور احکام مربوط
۳-  صدور مجوز استخدام ۱۱۵۱ نفر از دانشجویان کاردانی به کارشناسی ورودی سال ۸۸ برای تعدادی از استان‌ها. مراحل استخدامی این افراد در حال انجام است و از ابتدای سال تحصیلی جدید مشغول به کار خواهند شد .
۴- آگهی جذب  ۵۰۰۰  نیروی آموزشی پیمانی آزاد در سال ۹۴ بر اساس مجوز شماره ۱۳۵۳۲ ، برگزاری آزمون و انجام مصاحبه و اعلام پذیرفته شدگان نهایی برای اشتغال از مهر ماه ۹۵
مجموع کل پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سازمان سنجش، ۳۴۰۷ نفر (۲۶۳۴ مرد و ۷۷۳ زن) بود که از مجموع ۱۷۸ هزار و ۵۳ نفر (۷۷۹۲۹ مرد و ۱۰۰۱۲۴ زن) شرکت کننده  پذیرفته شده‌اند که تعداد آنها برای شغل‌های آموزگاری ۶۲۹ نفر (۴۲۷ مرد و ۲۰۲ زن)، دبیری ۱۲۸۷ نفر (۱۱۰۹ مرد و ۱۷۸ زن)، مربی پرورشی ۱۶۳ نفر (۱۴۲ مرد و ۲۱ زن)، مراقب سلامت ۱۳۵ نفر زن، استاد کار ۵۷۸ نفر (۵۰۳ مرد و ۷۵ زن) و هنرآموز ۶۱۵ نفر (۴۵۳ مرد و ۱۶۲ زن) هستند.
بر اساس سهمیه‌­های قبولی: آزاد ۳۲۳۳ نفر (۲۵۱۳ مرد و ۷۲۰ زن)، ایثارگران ۱۱۲ نفر (۷۶ مرد و ۳۶ زن) و معلول ۶۱ نفر (۴۴ مرد و ۱۷ زن). در سهمیه بنیاد شهید نیز تعداد ۱۲۴۰ نفر (۶۹۰ مرد و ۵۵۰ زن) استخدام شدند.
۵-  اقدام لازم  و ارسال دستورالعمل شماره ۱۸/۷۱۰  سال ۹۴  در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای آزمایشی به رسمی قطعی به استانها
۶- جذب ۱۲ هزار نفر سرباز معلم طی سه سال گذشته و بکارگیری آنها در مناطق موردنیاز کشور
۷- تهیه آگهی استخدام اختصاصی  ۵۰۰ نفر به همراه رشته های مورد نیاز و به تفکیک شهر و جنسیت جهت استان سیستان و بلوچستان. این آزمون در مردادماه سال ۹۵ برگزار می‌شود .
۸- رفع مشکل بیمه سرباز معلمان پس از چند سال وقفه در سال ۹۲ و جمع آوری اسناد پرداختی حق بیمه تا پایان سال ۹۴ از استانها و قرار دادن آن در اختیار سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح
۹-بکارگیری نیرهای پیش دبستانی با توجه به تصویب قانون طرح الحاق یک تبصره به ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش وپرورش  بر اساس بخشنامه شماره ۱۱۸۰۱۳ – ۲۱/۶/۹۴ در سال تحصیلی ۹۴ . براین اساس تقریباً ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر از مربیان پیش دبستان و نیروهای خرید خدمات آموزشی با توجه به رشته تحصیلی، جنسیت، نیاز منطقه و سنوات به عنوان نیروی حق‌التدریس بکارگیری شدند .
۱۰  -تعیین تکلیف آموزش نظامی متعهدین خدمت جدید (فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان) و ورودی‌های ۸۸ مراکزتربیت معلم.
به گزارش ایسنا، بر اساس پیگیری‌های صورت پذیرفته جذب ۴۰۰۰  سرباز معلم و هماهنگی های لازم درخصوص آموزش نظامی ایشان و پرداخت هزینه های مربوطه، مکاتبات لازم درخصوص اخذمجوز ۱۰ هزار ردیف استخدامی جهت پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در اجرای قانون متعهدین خدمت و همچنین انجام مکاتبات لازم درخصوص اخذ مجوز ۱۰ هزار ردیف استخدام پیمانی آزاد جهت اختصاص به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از میان فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های پیش روی وزارت آموزش و پرورش به منظور تامین و استخدام نیروی انسانی است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=628724
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد