۷ سال پیش

۱۰ هزار طرح اشتغالزایی زیر نظر کمیته امداد زنجان فعال است
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه ۱۰ هزار طرح اشتغالزایی زیر نظر کمیته امداد زنجان فعال است، گفت: این طرح‎ها در رشته‌های مختلف شغلی اجرایی شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


بهرام ولیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مهم کمیته امداد در حمایت از مددجویان اشتغالزایی برای آنها است.
وی با اشاره به اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان، به صورت مستمر از سوی مسؤولان این نهاد دنبال شده و ثمرات مثبتی به دنبال داشته است، تصریح کرد: بر همین اساس سالانه ۱۰درصد از مددجویان کمیته امداد از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه در همین زمینه پس  از ارائه خدمات آموزشی اقدامات مربوط به تشکیل پرونده و پرداخت وام به مددجویان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: خوشبختانه با اقدامات مثبتی که در این بخش صورت گرفته و با خدمات بیمه‌ای ارائه شده به مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد از سال گذشته نخستین دوره بازنشستگی مددجویان زیرپوشش این نهاد آ؛از شده است.
ولیزاده با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱ درصد از فرصت‌های شغلی استان زنجان توسط کمیته امداد ایجاد شد، تصریح کرد: سال قبل برای ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار طرح خودکفایی زیر نظر کمیته امداد استان زنجان فعال است، اضافه کرد: طبق بررسی اغلب طرح‌های خودکفایی این نهاد به صورت موفق اجرایی شده و از پایداری بیش از ۹۰ درصدی برخوردار است.
ولیزاده در ادامه به اقدامات این نهاد در زمینه غنی‌سازی اوقات و فراغت دانش‌آموزان این نهاد خبر داد و گفت: کمیته امداد استان همواره جزو استان‌های برتر در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت بوده و اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳ هزار و ۷۳۱ دانش‌آموز زیرپوشش این نهاد هستند، گفت: خدمات اردویی، ارائه خدمات تحصیلی در قالب مشاوره و پرداخت کمک هزینه تحصیلی، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری برنامه‌های مختلف با استفاده از ظرفیت کانون‌های پیروان ولایت از جمله خدماتی است که کمیته امداد به این گروه از مددجویان ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=622157
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد