۸ سال پیش

۳ مصوبه شورای سنجش‌ و پذیرش در خصوص سهم سوابق تحصیلی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 رئیس سازمان سنجش از سه مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص وضعیت اعمال حکم دیوان عدالت اداری در خصوص سهم سوابق تحصیلی در کنکور خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در خصوص جلسه امروز شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص اعمال سوابق تحصیلی در کنکور 95 اظهار داشت: این شورا امروز با حضور اعضا و معاونان حقوقی سه وزارتخانه علوم بهداشت و آموزش و پرورش تشکیل جلسه داد.

وی افزود: با توجه به اینکه اجرای آزمون سراسری حساسیت بالایی دارد و هرگونه تصمیم‌گیری در این رابطه بر سرنوشت دانش‌آموزان تأثیر داشته و تبعات اجتماعی زیادی دارد، شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص وضعیت اعمال سوابق تحصیلی سه مصوبه داشت.

رئیس سازمان سنجش گفت: مصوبه نخست شورا این بود که وزارت آموزش و پرورش را موظف کرد نمرات سه سال آخر متوسطه که به‌صورت نهایی و کشوری و مطابق با قانون سنجش و پذیرش است، به سازمان سنجش ارسال کنند.

خدایی ادامه داد: مصوبه دوم شورای سنجش و پذیرش دانشجو این بود که پیگیری لازم از طریق قوه قضاییه، مجلس و دیوان عدالت اداری برای روشن شدن و اجرایی کردن رأی دیوان عدالت اداری صورت بگیرد.

وی بیان کرد: همچنین سه وزیر آموزش و پرورش، علوم و بهداشت با رئیس قوه قضاییه، رئیس مجلس و رئیس دیوان عدالت اداری رایزنی داشته باشند تا بتوان نحوه اجرای این مصوبه دیوان را روشن‌تر کرد که این مرحله در حال اجراست.

رئیس سازمان سنجش گفت: هم‌اکنون دو کار در حال انجام است یعنی رایزنی با رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس صورت گرفته و مجلس طرح دوفوریتی استفساریه در خصوص رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال سهم سوابق تحصیلی را در دستور کار قرار خواهد داد.

خدایی خاطرنشان کرد: در جلسه آتی تصمیم قطعی در خصوص سهم سوابق تحصیلی در کنکور 95 گرفته می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=580152
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد