۷ سال پیش

۴۷ درصد سهمیه استخدام دستگاه‌های اجرایی از جامعه ایثارگران است
اطلاعات بیشتر

سهمیه ایثارگران از آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

جهت مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سال گذشته بنیاد شهید و امور ایثارگران ۴۷ درصد سهمیه استخدام دستگاه‌های اجرایی را به خود اختصاص داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، مهدی ایزدی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح استخر شهدای غواص استان اظهارداشت: در دولت یازدهم ۲۵ درصد سهمیه استخدام دستگاه‌های اجرایی به جامعه ایثارگران تعلق گرفت که سال گذشته توانستیم این عدد را به ۴۷ درصد افزایش دهیم.
وی افزود: سال گذشته ۳۷ هزار فرصت شغلی در دستگاه‌های اجرایی و ۲۷ هزار شغل از طریق پرداخت تسهیلات برای جامعه ایثارگران در کشور ایجاد شد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از انعقاد تفاهم نامه با شرکت شهرک‌های صنعتی خبر داد و بیان کرد: بنیاد شهید می‌تواند نمایندگان خود را برای به کارگیری ایثارگران در نواحی و شهرک‌های صنعتی مستقر کنند تا از ظرفیت جامعه ایثارگران در این سازمان استفاده شود، ۱۱۰هزار واحد و شرکت صنعتی در کشور وجود دارد.
ایزدی خاطرنشان کرد: در راستای استفاده از ظرفیت ایثارگران در حوزه گردشگری و مناطق محروم تفاهم‌نامه‌های منعقد شده است.
وی با بیان اینکه جامعه ایثارگری باید به سمت خود اشتغالی حرکت کند گفت: ۴۷ هزار بیکار در جامعه ایثارگری وجود دارد که ۲۴ هزار نفر آن‌ها فاقد مهارت هستند.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و جامعه ایثارگران تصریح کرد: سال گذشته یک میلیون و۴۳۰ هزار دیدار از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در کشور انجام شد.
ایزدی ادامه داد: ۱۵ درصد از پدران و ۳۷ درصد از مادران شهدا در قید حیات هستد که در صورت عدم سرکشی از آن‌ها زمانی که این افراد از دنیا رفتن پرونده شهدای ما نیز با رفتن آن‌ها بسته می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=660057
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد