۸ سال پیش

۹۴ سال نهضت اشتغال
No Image

۹۴ سال نهضت اشتغال

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

۹۴ سال نهضت اشتغال

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که با تصویب پیشنهادش ۳۰۰۰ میلیارد به بودجه اشتغال جوانان از محل حذف یارانه پردر آمد ها اضافه کرد سال ۹۴ را سال نهضت اشتغال خواند.

محسن علیمردانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: احساس من این است که عملکرد وزارت کار در دولت دهم در مقایسه با دولت یازدهم بسیار متفاوت است. در بسیاری از حوزه‌ها تصمیمات خلق الساعه و سیاسی‌کاری کاهش یافته است.
نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی گفت: در دولت قبل در حوزه شستا و تامین اجتماعی شاهد تخلفات زیادی بودیم. اما در بدنه مدیریتی جدید مشکلات کاهش یافته است. البته به هیچ چیز نمی‌توان به صورت ایده‌آل نگاه کرد. اما در مقایسه با دولت گذشته تنش‌ها و تخلفات در زیرمجموعه‌های وزارت کار کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه مسائل سیاسی با توجه به برگزاری انتخابات در سال ۹۴ پررنگ‌تر خواهد بود، اظهار داشت: دولت باید تلاش کند وحدت و صمیمیت و روابط سیاسی و اقتصادی در سال آینده حاکم باشد تا مشکلات مردم حل شود.
علیمردانی، تحمل سلایق سیاسی را یکی از راهکارهای حرکت به سمت وحدت خواند و گفت: وضعیت اشتغال به دلیل کاهش تولید بسیار خطرناک است. بازار مسکن هم در رکود فرو رفته، باید دغدغه حل مشکلات فارغ‌التحصیلان بیکار را داشته باشیم.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی سال ۹۴ را سال حذف یارانه پردرآمدها خواند و گفت: بنده با پیشنهاد خود در جریان بررسی بودجه ۹۴، ۳۰۰۰ میلیارد تومان به بودجه اشتغال جوانان اضافه کردم؛ البته پیشنهاد من مبلغ بیشتری بود که در پایان به این مقدار کاهش یافت بر این اساس اعتبارات حاصل از حذف یارانه نقدی پردر آمد ها به اشتغال جوانان فاغ التحصیل اختصاص خواهد یافت.
وی در پایان با ابزار امیدواری از اینکه سال ۹۴، سال نهضت اشتغال باشد، خاطرنشان کرد: دولت باید فاصله دریافتی‌های وزارت آموزش و پرورش با سایر وزارتخانه‌ها را کاهش دهد و به قشر فرهنگی نسبت به بقیه افراد، نگاه ویژه‌تری داشته باشد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=277326
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد