۷ سال پیش

۱۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد خمین فراهم شد
اطلاعات بیشتر

 

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین گفت: ۱۸۰۰ فرصت شغلی برای افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی ایجاد شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


داود روشنی روز سه شنبه در کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش حرفه ای افزود: با اجرای طرح های خودکفایی از سال ۹۰ تاکنون این تعداد فرصت شغلی در زمینه کشاورزی، قالیبافی، دامپروری، گلکاری، صنفی، صنعتی و صنایع دستی فراهم شده است.
وی ادامه داد: برای هر طرح اشتغال از ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده و حمایت های کمیته امداد در نظارت و هدایت مجریان در طول اجرای برنامه های خودکفایی همچنان ادامه دارد.
وی در ارتباط با این کارگاه آموزشی گفت: کارگاه مدیریت بازاریابی و فروش حرفه ای با شرکت ۳۰۰ نفر از مجریان طرح های کسب و کار از شهرهای خمین و محلات فصلی در توانمندسازی فعالان این عرصه است.
روشنی افزود: این کارگاه یک روزه آموزشی برای ششمین بار در دو سال اخیر در شهرستان برگزار می شود و با استقبال مجریان طرح های کسب و کار و مشاغل خانگی روبه رو شده است.
وی ادامه داد: این دوره ها به منظور بازاریابی برگزار می شود چرا که مجریان طرح های خودکفایی با بازاریابی و فروش محصولاتی که تولید می کنند مواجه هستند.
رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره های آموزشی در بازاریابی تاثیر بسزایی می گذارد و کارگاه های آموزشی به صورت مستمر به صورت استانی و شهرستانی برگزار می شود.
۹ هزار و ۷۲۲ مددجو از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین بهره مند هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=664734
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد