• ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
  • 1k نظر «نمایش»

ابهامات مطرح در قانون تعیین تکلیف استخدام معلمان حق التدریس چیست؟

ابهامات مطرح در قانون تعیین تکلیف استخدام معلمان حق التدریس چیست؟

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

واژه تجمیعی باید در آئین‌ نامه توسط آموزش و پرورش مشخص شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ابهامات مطرح در قانون تعیین تکلیف استخدام معلمان حق التدریس را مشخص کرد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص عدم به کارگیری آموزشیاران نهضت سوادآموزی به بهانه مشخص نبودن تعریف دقیقی از واژه تجمیعی در قانون اصلاح تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف، گفت: تعریف واژه تجمیعی باید در آئین‌نامه توسط آموزش و پرورش مشخص شود.

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در خصوص عدم به کارگیری آموزشیاران نهضت سوادآموزی توسط وزارت آموزش و پرورش به بهانه مشخص نبودن تعریف دقیقی از واژه تجمیعی در قانون اصلاح تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف، گفت: تعریف واژه تجمیعی باید در آئین‌نامه مشخص شود و به تفسیر نمایندگان یا تصویب قانون جدیدی نیازی ندارد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان امور استخدامی و وزارت آموزش و پرورش باید با برگزاری جلساتی مشترک آئین‌نامه مربوطه را تنظیم می‌کرد؛ در صورتی که آئین‌نامه تنظیم شود واژه تجمیعی تعریف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، قانون اصلاح تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف در شهریور ماه 95 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و در مهر ماه به وزارت متبوع ابلاغ شده است.

در قانون مذکور از 4 گروه نام برده شده است ، از جمله آموزش دهندگان تجمیعی . بر این اساس کلیه آموزش دهندگانی که در فاصله سال‌های 1379 لغایت 1391 حداقل یک دوره به صورت تجمیعی (غیراز فرد به فرد) در دوره های مصوب(به جز مراکز یادگیری محلی )در سواد آموزی فعالیت داشته اند مشمول این قانون می‌شوند .

مشاهده صفحه جامع استخدام آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی

مشاهده صفحه جامع استخدام مربیان حق التدریس

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1002531
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k