• ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
  • 0k نظر «نمایش»

سازمان امور اراضی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان به زودی نیرو استخدام می‌کند‌

سازمان امور اراضی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان به زودی نیرو استخدام می‌کند‌

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب نیرو در سازمان امور اراضی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام سازمان امور اراضی کشور اینجا کلیک نمایید


خبر 8 مرداد 94: سازمان امور اراضی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان به زودی نیرو استخدام می‌کند‌

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان امور اراضی کشور با اشاره به بازنشسته شدن تعداد زیادی از نیروهای امور اراضی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: به زودی مجوز جذب نیرو برای این بخش از جهاد کشاورزی صادر خواهد شد.
خبرگزاری فارس: ‌سازمان امور اراضی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان به زودی نیرو استخدام می‌کند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان،‌ پرویز محمدی ‌در‌ نشست با کارکنان و مسئولان امور اراضی جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه به زودی با راه‌اندازی نرم‌افزارها و سیستم‌های تحت شبکه سازمان امور اراضی کشور، امور مختلف مربوط به اراضی سیستان و بلوچستان در جهاد کشاورزی نیز سیستماتیک و الکترونیکی خواهد شد، افزود:‌ یکی از مشکلاتی که در سیستم‌های اداری مربوط به رسیدگی امور اراضی در این استان و برخی نقاط دیگر کشور مشهود است، بالا بودن تعداد پرونده‌های مربوط به اراضی کشاورزی آن استان و کمبود نیرو در این زمینه است.

وی با بیان اینکه ‌بهترین راهکار برای کاهش هزینه در این بخش، افزایش سرعت و کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها، کاهش خطاهای انسانی، یکپارچه‌سازی رسیدگی به امور مربوطه، پیگیری معوقات و اجاره‌نامه‌هاست، اظهار داشت: ‌‌باید تمامی امور مربوطه به اراضی کشاورزی سیستان و بلوچستان از حالت دستی به حالت الکترونیکی تبدیل شود که در این خصوص یکسری از امور مانند صدور مجوزهای تغییر کاربری اراضی از نقطه صفر کاری تا پایان آن از طریق شبکه اینترنت و فرصت‌های واگذاری اراضی کشاورزی به افراد به صورت کاملاً سیستماتیک در قالب‌های قراردادهای تجاری، اعلام زمان پایان قراردادها و اطلاعات متقاضیان، در حال طراحی است و به زودی در اختیار مدیران و مسئولان مربوطه در تمامی استانها قرار خواهد گرفت.

محمدی با بیان اینکه ‌این استان به علت حجم بالای کاری و اضافه شدن تعداد شهرستان‌های آن از ۸ به ۱۹ در طی چند سال اخیر، دچار مشکلات زیادی در بخش سخت‌افزاری، تجهیزات اداری و نیروی کاری برای رسیدگی به این امور‌ شد، تصریح کرد:‌‌ با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی مجوزهایش صادر و مشکلات این بخش نیز به مرور برطرف خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این بخش‌ها مهم‌ترین بخشی که نیاز به تجهیز به سیستم‌های الکترونیکی دارد، بخش بایگانی است چرا که بالغ بر ۱۲ هزار پرونده در این بخش وجود دارد که حداقل ۶ هزار پرونده از آنها باید هر چه سریع‌تر رسیدگی شود و رسیدگی به آنها می‌تواند بسیاری از معوقات اجاره‌نامه‌ها و برخی از مشکلات مالی سازمان را برطرف کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان امور اراضی کشور گفت: با توجه به کمبود نیروی کار و بازنشسته شدن تعداد زیادی از کارشناسان و مسئولان در بخش امور اراضی، نیاز به تمدید دوره خدمت به حد نیاز برای برخی از افراد در شرف بازنشستگی و به خدمت گرفتن تعدادی نیروی جوان و تحصیل کرده در امور مربوط به صورت قراردادی و حجمی است که در سال گذشته مجوز به‌کارگیری ۲۵۰ نیروی حجمی به این استان داده شده که با توجه به نیاز ویژه و سختی کار، این میزان کفایت نمی‌کند و امیدواریم بتوانیم مجوز بیشتری در این خصوص بگیریم و علاوه بر آن به زودی مجوز جذب تعدادی نیرو به صورت رسمی نیز برای این بخش از جهادکشاورزی صادر خواهد شد.

محمدی از بسته شدن یک توافقنامه با سازمان نظام مهندسی خبر داد و بیان کرد: چندی پیش توافقنامه‌ای با سازمان نظام مهندسی برای انتقال برخی وظایف به کارشناسان این سازمان بسته شده که طی آن برخی موضوعات اعم از رسیدگی به ثبت نام اراضی، پیگیری مسائل مربوطه، تکمیل پرونده‌های متقاضیان با تعرفه‌های مشخص و … که اکثراً به صورت سیستماتیک است ‌به آنها محول شده است که تأثیر به سزایی در سرعت عملکرد و کاهش مشکلات در این زمینه می‌گذارد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1169518
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد