• ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
  • 0k نظر «نمایش»

استرداد وجوه ثبت نام در آزمون استخدامی شرکتهای تابعه وزارت نفت

استرداد وجوه ثبت نام در آزمون استخدامی شرکتهای تابعه وزارت نفت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 استرداد وجوه ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت نفت

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام شرکت نفت اینجا کلیک نمایید


خبر 22 اسفند 96: استرداد وجوه ثبت نام در آزمون استخدامی شرکتهای تابعه وزارت نفت

پيرو فراخوان آزمون استخدامي شركتهاي تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامي شماره 1169251 مورخ 96/2/24 سازمان اداري و استخدامي كشور، با توجه به دستور موقت صادره مورخ 96/9/11 از سوي ديوان محترم عدالت اداري، ادامه فرآيند برگزاري آزمون متوقف شد. ديوان محترم در تاريخ 96/12/2 با لغو دستور موقت صادره موافقت و بر برگزاري آزمون جديد استخدامي حكم كرده است.

لذا با عرض پوزش از كليه ثبت نام كنندگان در آزمون، باتوجه به ابلاغ قضائي، لغو آزمون اعلام و مبالغ پرداختي متقاضيان به ايشان بازپرداخت خواهد شد. تقاضا مي شود جهت كسب اطلاع از نحوه دريافت وجوه ثبت نام از تاريخ 96/12/22 به این پايگاه اطلاع رسانی مراجعه فرمايند. درخصوص برگزاري آزمون جديد، پس از انجام هماهنگي هاي لازم، اطلاع رساني خواهد شد. يادآور مي شود اگر كساني نسبت به اعلام شماره حساب براي بازپس گيري وجه پرداختي براي ثبت نام اقدام نكنند، اين امر به منزله تقاضاي ايشان براي ثبت نام در آزمون استخدامي جديد تلقي شده و به هنگام اعلان برگزاري آزمون جديد، اين عده نيازي به ثبت نام مجدد نخواهند داشت.

استرداد وجوه ثبت نام در آزمون استخدامي شرکتهای تابعه وزارت نفت

هزينه كارت اعتباري ثبت نام در آزمون استخدامي از دو طريق استرداد مي گردد:

1- افرادي كه نسبت به دريافت كارت اعتباري از طريق پايگاه ثبت نام آزمون در آزمون استخدامي اقدام نموده وليكن موفق به ثبت نام در آزمون و دريافت كد رهگيري يا تكميل فرآيند ثبت نام نشده اند، وجوه ثبت نامي ( مبلغ 330000 ريال )به شماره كارت بانكي كه كارت اعتباري از آن طريق خريداري شده، بازگردانده خواهد شد.

2- افرادي كه فرآيند خريد كارت اعتباري و ثبت نام در آزمون را طي نموده و موفق به اخذ كد رهگيري ثبت نام در آزمون شده‌اند، مي‌بايست به این پايگاه اطلاع رساني مراجعه نموده و در قسمت ثبت درخواست انصراف از آزمون و استرداد وجه ثبت نامي با وارد نمودن كد رهگيري ثبت نامي و مشاهده و تاييد مشخصات فردي، نسبت به اعلام انصراف و ثبت مشخصات كارت بانكي، اقدام نمايند. پس از ثبت اطلاعات، وجوه ثبت نامي(مبلغ 330000 ريال) به شماره كارت اعلام شده واريز خواهد شد.

تذکر 1: داوطلبانی که در آزمون ثبت نام کرده اند( واجدین بند 2 فوق) و متقاضی انصراف از آزمون و عودت وجه ثبت نام می باشند، می بایست از روز سه شنبه مورخ 96/12/22 تا پایان روز جمعه مورخ 96/12/25 به پایگاه ثبت نام آزمون استخدام وزارت نفت مراجعه و در خواست انصراف خود را در سامانه ثبت نمایند.

تذکر 2: داوطلبان جهت اعلام انصراف در سامانه نیازمند اطلاعات ذیل می باشند :

– کد رهگیری و کلمه عبور ثبت نام

– شماره کارت 16 رقمی بانکی عضو شتاب

– نام و نام خانوادگی و کد ملی صاحب حساب

– نام بانک عامل

– شماره شبا(اختیاری)

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1172460
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد