• ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز - آبان ۹۶

استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز - آبان ۹۶

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز 

جهت ورود به صفحه جامع استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز اینجا کلیک نمایید


خبر 12 خرداد 97: اصلاحیه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (1 دی 96) (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ اطلاعات تکمیلی نتایج آزمون استخدامی مورخ 1396/10/01 منتشر شد.

جهت دانلود متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر 12 خرداد 97: اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز
بدین وسیله فهرست پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی 1396/10/01 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز براساس شماره ملی و نوع شغل ثبت نامی در آزمون اعلام می‌شود. – پذیرفته شدگان پس از معرفی به گزینش وادامه مراحل گزینشی بکارگیری می شوند(جهت زمان تعیین نوبت گزینش و مدارک مورد نیاز ارائه به هسته گزینش متعاقباً با پذیرفته شدگان تماس گرفته می شود.) – در صورت نیاز به تکمیل ظرفیت در برخی از مشاغل مراتب تحت عنوان اطلاعیه تکمیل ظرفیت به اطلاع داوطلبان آزمون مذکور خواهد رسید. – نتیجه نهایی گروه فوریت های پزشکی پس از انجام مصاحبه(زمان و مکان مصاحبه از طریق همین سامانه اطلاع رسانی می شود) اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید


خبر 8 خرداد 97: اعلام اسامی مشمولین بررسی مدارک آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

اسامی مشمولین بررسی مدارک آزمون استخدامی دی ماه 1396 دانشگاه با عنایت به اطلاعات خوداظهاری ثبت شده شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دانشگاه در پورتال سازمان سنجش آموزش کشور و با در نظر گرفتن شرایط احراز عناوین شغل های مورد نیاز این دانشگاه و اعمال اولویت ها و سهمیه های قانونی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی تاریخ1396/10/01 ، اسامی مشمولین بررسی مدارک در رشته های بدون مصاحبه به تعداد یک و نیم(1/5) برابر و در رشته های دارای مصاحبه به تعداد سه(3) برابر سهمیه انتخاب شده به شرح فایل پیوست اعلام می گردد.

با عنایت به این که ظرفیت برخی از شغل محل های آزمون به دلیل عدم وجود شرکت کننده واجد شرایط تکمیل نشده است. مقتضی است داوطلبان دعوت شده جهت بررسی مدارک تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی 01 ضمن مطالعه مجدد مفاد آگهی با در دست داشتن کلیه مدارک مندرج در پیوست ، از ساعت 8 صبح لغایت 17 روزهای سه شنبه(97/3/8) و چهارشنبه(97/3/9) به محل سالن آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه به نشانی: اهواز – گلستان – خیابان اسفند – دانشگاه علوم پزشکی اهواز – واحد آموزش کارکنان دانشگاه مراجعه نمایند.

جهت دانلود فایل پیوست اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۶ اسفند ۹۶: اعلام اسامی داوطلبان جهت بررسی مدارک استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اهواز 

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی تاریخ ۰۱/۱۰/۹۶ سازمان سنجش آموزش کشور متقاضی استخدام در دانشگاه علوم پزشکی اهواز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود به استناد دستورعمل های مربوطه موضوع تبصره ی ماده ی ۲۲ آیین نامه اداری استخدامی کارکنان غیر هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی و همچنین مجوزهای شماره ی ۵۵۴۶/۲۰۹/د تاریخ ۸/۱۰/۹۵ و شماره ۵۴۵۴/۲۰۹/د تاریخ ۵/۱۰/۹۵ معاون محترم توسعه ی مدیریت و منابع وزارت متبوع در نظر دارد تعدادی از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون، مصاحبه ی تخصصی وگزینش به صورت شرکتی با توجه به شرایط مشروحه ی در آگهی آزمون به کارگیری نماید

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود اسامی اینجا کلیک نمایید


آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در سال 96 (شروع ثبت نام 25 آبان 96)

با حمد و سپاس و درگاه ایزد منان، در راستای تامین سرمایه انسانی  متخصص و متعهد مورد نیاز و فراهم نمودن شرایط مناسب و متناسب برای داوطلبان استخدام، دانشگاهها/دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در نظر دارد برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوز شماره 1368399 مورخ 96/06/07 سازمان اداری استخدامی كشور، افراد واجد شرایط را از طریق امتحان كتبی (در حیطه های عمومی و تخصصی) و حسب مورد مصاحبه استخدامی برای رشته های شغلی مشخص شده و شرح شرایط و ضوابط زیر و صورت پیمانی استخدام نمایند.

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید
جهت سفارش پستی کتاب ۵۰۰ صفحه ای سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود بسته ویژه سوالات آزمون های استخدامی “برگزار شده توسط سنجش” اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات ۹۵)

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی عضو کانال تلگرامی ایران استخدام شوید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1207690
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد