• ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

شروع مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان آزمون شرکت پلیمر پادجم از ۲۲ دی

شروع مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان آزمون شرکت پلیمر پادجم از ۲۲ دی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اختصاص 50 درصدی جذب نیرو در شرکت پلیمر پادجم از داوطلبان بومی

جهت ورود به صفحه جامع استخدام شرکت پلیمر پادجم اینجا کلیک نمایید 


خبر 19 دی 97: شروع مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان آزمون شرکت پلیمر پادجم از 22 دی
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه پلیمر پادجم، شهریار حسنی مدیرعامل شرکت درباره جذب ۲۲۰ نفر در این شرکت گفت : از روز شنبه ۷۰۰ نفر از قبول شدگان برای مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد این تعداد سه برابر حد نصاب مورد نیاز است. مدیرعامل شرکت پادجم با اشاره به موضوع اولویت جذب نفرات بومی گفت : یکی از سیاست های مهم شرکت پادجم استفاده از ظرفیتهای تخصصی استان بوشهر و جذب نفرات بومی است. بر همین اساس شرط حداقل امتیاز برای داوطلبان بومی۸۰ درصد حداقل امتیاز لازم برای افراد غیربومی در نظر گرفته شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه پلیمر پادجم، شهریار حسنی مدیرعامل شرکت درباره جذب ۲۲۰ نفر در این شرکت گفت : از روز شنبه حدود ۷۰۰ نفر از قبول شدگان برای مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد این تعداد سه برابر حد نصاب مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت پادجم با اشاره به موضوع اولویت جذب نفرات بومی گفت : یکی از سیاست های مهم شرکت پادجم استفاده از ظرفیتهای تخصصی استان بوشهر و جذب نفرات بومی است.

‌ بر همین اساس شرط حداقل امتیاز برای داوطلبان بومی۸۰ درصد حداقل امتیاز لازم برای افراد غیربومی در نظر گرفته شده است.

حسنی در ادامه افزود: با لحاظ شرایط بالا حداقل۵۰ % از پذیرفته شدگان نهایی از بین داوطلبان بومی خواهد بود که در میان نفرات برگزیده بومی نیز اولویت با افرادیست که محل سکونت آنها از نظر مسافتی با شرکت فاصله کمتری را داشته باشند. بدیهی است که از بین داوطلبان بومی نیز اولویت با کسانی است که امتیاز علمی بالاتری کسب کرده باشند.

مدیرعامل و عضو هئیت مدیره شرکت پاد جم با اشاره به سیاست ابلاغی وزارت کار و صندوق بازنشستگی در خصوص پرهیز از هرگونه تبعیض جنسیتی گفت: تحت هر شرایطی اولویت شرکت استفاده از نیروی بومی خواهد بود و ما غیر از صلاحیت علمی و تخصصی و اولویت هایی که رسما در آگهی ثبت نام اعلام شده هیچ معیار دیگری را که باعث تضییع حقوق داوطلبان شرکت کننده در آزمون شود؛ لحاظ نخواهیم کرد.

حسنی با اشاره به گزارشاتی در خصوص اظهار نگرانی برخی داوطلبان شرکت کننده در آزمون گفت: به تمام داوطلبین این اطمینان را میدهم که تمام مراحل آزمون شامل کتبی و مصاحبه در یک فضای عادلانه و برابر و صرفا بر اساس اولویت های بومی و سایر شرایط اعلام شده در آگهی انجام خواهد شد و مجموعه پتروشیمی جم و صندوق بازنشستگی کشوری اجازه نخواهد داد هیچ حقی از هیچ کسی ضایع شود.

حسنی ادامه داد: یکی از سیاستهایی که از ابتدا دنبال کردیم موضوع شفافیت است و دقیقا با همین رویکرد معتقد به جذب نیرو بر اساس رقابت سالم و عدالت هستیم.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1221136
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد