• ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام نیروی انتظامی آبدانان - سال ۹۷

استخدام نیروی انتظامی آبدانان - سال ۹۷

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام نیروی انتظامی آبدانان

جهت ورود به صفحه جامع استخدام نیروی انتظامی آبدانان اینجا کلیک نمایید


خبر 2 اردیبهشت 97: اعلام فراخوان داوطلبان گزینش استخدام نیروی انتظامی (منبع: خبرگزاری برنا)

رئیس اداره گزینش واستخدام انتظامی استان ایلام از فراخوان داوطلبان استخدامی جهت تکمیل مراحل ثبت نامی خود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام ;سرهنگ "روح اله فتحی اظهار داشت: افرادی که از طریق سایت پلیس نام نویسی کرده اند میتوانند جهت ثبت نام تکمیلی بادر دست داشتن مدارکی از قبیل کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی ،کپی مدرک تحصیلی ،۴قطعه عکس ۴×۳،گواهینامه رانندگی،مدرک رایانه و...ازمورخه دوم اردیبهشت ماه به اداره گزینش واستخدام فا استان واقع در خ پیروزی روبروی مجتمع ارشاد استان مراجعه کنند وی افزود: عدم حضور شخص داوطلب به منزله انصراف محسوب می شود

رئیس اداره گزینش و استخدام انتظامی استان ایلام یاد آور شد: داوطلبان شهرستانهای دهلران ،آبدانان ،مهران و دره شهر نیازی به حضور در مرکز استان نبوده و برابر برنامه زمابندی که قبلا از طریق کانال پلیس ایلام اطلاع رسانی شده است عوامل گزینش و استخدام استان در شهرستان محل سکونت آنان حاضر و می توانند کار تکمیل ثبت نام خود را بدون سفر به مرکز استان را انجام دهند.

وی در پایان تاریخ اعلام حضور اکیپ در آن شهرستانها رابشر ح ذیل اعلام کرد: شهرستان های دهلران و دره شهر ۸ و ۹ اردیبهشت ، شهرستان آبدانان ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت و شهرستان مهران نیز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت خواهد بود.


استخدام نیروی انتظامی شهرستان آبدانان- 29 فروردین 97
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از تکمیل نیروهای کادر مورد نیاز خود از بین جوانان علاقه‌مند شهرستان آبدانان در مقطع درجه داری از طریق اخذ آزمون علمی ،عملی و مصاحبه خبر داد.
علی جمالوندی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: نیروی انتظامی برای تکمیل نیروهای کادر مورد نیاز خود از بین جوانان علاقه‌مند ، مؤمن، متعهد و انقلابی شهرستان آبدانان در مقطع درجه داری (مدرک تحصیلی دیپلم) از طریق اخذ آزمون علمی و عملی و مصاحبه نیرو می‌پذیرد.
وی ادامه داد : به جهت رفاه حال متقاضیان و تسهیل در فرایند استخدام، ترتیبی اتخاذ شده که اکیپی از مدیریت گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان ایلام ،در روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه سالجاری در شهرستان مستقر و بررسی شرایط و ثبت نام اولیه متقاضیان را بصورت حضوری انجام دهند.
جمالوندی اظهار داشت: از متقاضیان استخدام دعوت می‌شود در روزهای یاد شده با دارابودن شرایط ذیل و با در دست داشتن مدارک ذیل به آدرس خیابان ۱۵ خرداد جنوبی سالن امتحانات آموزش و پرورش روبروی اداره آتش نشانی مراجعه کنند.

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون استخدامی نیروی انتظامی عضو کانال تلگرامی ایران استخدام شوید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1228131
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد