• ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
  • 1k نظر «نمایش»

اعلام زمان برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

اعلام زمان برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی در اسفند سال 97

به گزارش ایران استخدام و به نقل از روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی كشور، رئيس امور آمار، برنامه ريزي و تامين نيروي انساني سازمان اداري و استخدامي كشور زمان برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اعلام کرد.

رئيس امور آمار، برنامه ريزي و تامين نيروي انساني سازمان اداري و استخدامي كشور گفت: ششمين آزمون فراگير دستگاههاي اجرايي در اسفند ماه امسال برگزار مي شود.بر اساس آگهي‌هايي كه تاكنون نهايي شده است حضور حدود ۲۰دستگاه اجرايي و جذب حدود۴۳۰۰نفر قطعي شده است و چند دستگاه ديگر نيز تا چند روز آينده ظرفيت خود را اعلام مي كنند و ظرفيت جذب در اين آزمون حدود ۵ هزار نفر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومي سازمان اداري و استخدامي كشور دكتر علي اله قنبري، رئيس امور آمار، برنامه ريزي و تامين نيروي انساني سازمان اداري و استخدامي كشور تصريح كرد: از اوايل هفته بعد ثبت نام براي آزمون شروع مي شود. متقاضيان شركت در آزمون بايد براساس ماده ۴۲ قانون مديريت خدمات كشوي شرايط عمومي، مانند سلامت جسمي و رواني، ايراني بودن، مدرك تحصيلي دانشگاهي،گواهي پايان يا معافيت از خدمت براي آقايان و ساير شرايطي كه در دفترچه آزمون آورده مي­شود و همچنين شرايط اختصاصي كه برخي از شغل‌محل ها دارند را دارا باشند تا بتوانند در آزمون شركت كنند.

وي در رابطه با سهميه ها در آزمون افزود: برخي از شغل‌محل‌ها نيازي به مدرك تحصيلي دانشگاهي ندارند و متقاضيان مي توانند با مدرك تحصيلي ديپلم در آزمون شركت نمايند كه اين بخش مختص فرزندان شاهد مي‌باشد. در رابطه با سهميه در آزمون هم اينگونه است كه طبق قانون۲۵درصد سهميه براي خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران در نظر گرفته شده است، ۵درصد از سهميه براي بخش ديگري از ايثارگران و همچنين ۳درصد از سهميه نيز براي معلولين در نظر گرفته شده است.

رئيس امور آمار، برنامه ريزي و تامين نيروي انساني سازمان اداري و استخدامي كشور تصريح كرد: با توجه به نظرات ديوان عدالت اداري و هيئت عمومي ديوان به دليل رعايت عدالت استخدامي،بصورت عام در اين ازمون گزينه بومي بودن براي شركت در ازمون حذف شده است تا متقاضيان در فضاي رقابتي آزاد بتوانند در آزمون شركت كنند و هر كس كه شرايطش را دارد بتوانند پس از قبولي در آزمون كتبي و بعد از سپري كردن مصاحبه و ساير مراحل استخدامي به استخدام دستگاه‌هاي اجرايي در آيند.

دكتر قنبري در پايان تصريح كرد: داوطلبين دقت نمايند كه در زمان ثبت نام در آزمون اطلاعاتي كه خواسته شده است را به دقت وارد نماييد و مدارك خواسته شده را به درستي بارگذاري كنند، چون مبناي صدور كارت ورود به جلسه آزمون و ساير مراحل استخدامي تا مرحله نهايي براي جذب متقاضيان اين اطلاعات مي باشد به همين دليل سعي كنند اطلاعات را دقيق وارد نمايند تا با شكل مواجه نشوند.

مشاهده اطلاعیه های ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی کشور - سال ۹۷

مشاهده صفحه جامع اطلاعیه های ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی کشور - سال ۹۷

منبع: روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی كشور

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1228418
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k