• ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

اخبار جذب پلیس افتخاری - سال ۹۵

اخبار جذب پلیس افتخاری - سال ۹۵

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام پلیس افتخاری

جهت ورود به صفحه جامع استخدام پلیس افتخاری اینجا کلیک نمایید


خبر 14 آذر 95: ارائه ساختار پلیس افتخاری تهران تا 2 ماه آینده

با تصویب شورای شهر تهران به نیروی انتظامی فرصتی دوماهه داده شد تا طرح ساختار تشکیلاتی پلیس افتخاری برای حضور در محلات را به شورای شهر ارائه کند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 12 مهر 95: پلیس‌های افتخاری صاحب کارت و لباس متحدالشکل می‌شوند (منبع: خبرگزاری ایسنا)

مدیرکل پلیس افتخاری کشور از بکارگیری و فعالیت31 هزار پلیس افتخاری در تامین نظم و امنیت خبر داد و گفت: کشف 30 تن مواد مخدر با همت این نیروها از جمله نتایج اجرای این طرح بوده است.

به گزارش ایسنا،سرهنگ "محمدرضا اکرمی" مدیرکل پلیس افتخاری کشور در جمع پلیس‌های افتخاری شهرستان های‌دامغان ، میامی و شاهرود و خانواده شهدا، ایثارگران و بازنشستگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: پلیس های افتخاری خیرین امنیت آفرین هستند و این عزیزان که با مشاغل و رتبه های علمی ،دینی و اخلاقی عالی به صورت افتخاری در تأمین نظم و امنیت مشارکت دارند تاکنون توانسته اند گام‌های بلند و موثری در راستای اهداف ناجا بردارند.

وی کشف 30 تن موادمخدر با همکاری پلیس های افتخاری از زمان بکارگیری این نیروها تاکنون را از جمله نتایج همراهی موثر این افراد با ناجا عنوان کرد و گفت: پلیس افتخاری به دنبال افزایش مشارکت عمومی در جامعه است.

مدیرکل پلیس افتخاری ناجا ،تشکیل پلیس افتخاری را منبعث از قانون استخدامی ناجا و آئین نامه ستاد کل نیروهای مسلح دانست و افزود: طی جلسات مکرر و طرح‌های ارائه شده به زودی یک لباس متحدالشکل تهیه و همچنین کارت شناسایی واحد برای پلیس‌های افتخاری صادر خواهد شد.

سرهنگ اکرمی از حضور 31 هزار پلیس افتخاری در سطح ناجا خبر داد و گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی هدیه ای نقدی به این افراد اهدا می شود.

این مسئول انتظامی با اعلام این خبر که پلیس های افتخاری نیز همانند کارکنان ناجا می توانند در دانشگاه های علمی کاربردی پلیس ادامه تحصیل دهند گفت: با برنامه ریزی های انجام شده جهت ارتقای سطح علمی پلیس های افتخاری، این عزیزان همانند پرسنل کادر می توانند در دانشگاه­های علمی کاربردی ناجا ثبت نام و از همه خدمات و تخفیف ویژه کارکنان استفاده کنند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1254878
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد