• ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

اخبار جذب پلیس افتخاری - سال ۹۴

اخبار جذب پلیس افتخاری - سال ۹۴

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام پلیس افتخاری

جهت ورود به صفحه جامع استخدام پلیس افتخاری اینجا کلیک نمایید


خبر 2 اسفند 94 :جذب یک‎هزار و 450 پلیس افتخاری در همدان  (منبع : خبرگزاری فارس)

فرمانده انتظامی استان همدان از جذب یک‎هزار و 450 پلیس افتخاری در سطح استان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای افزایش سطح امنیت در جامعه محقق شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب بعد از ظهر امروز در جمع اعضای پلیس افتخاری، با بیان اینکه امنیت یک محصول اجتماعی است که با مشارکت مردم به دست می‎آید، اظهار کرد: امنیت زمینه توسعه و پیشرفت جامعه در تمام ابعاد آن را مهیا می‎کند.
وی با اشاره به جذب یک‎هزار و 450 پلیس افتخاری در سطح استان، گفت: این اقدام در راستای افزایش سطح امنیت در جامعه محقق شده است.
فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه 56 درصد این افراد دارای مدرک دیپلم بوده و بقیه نیز دارای تحصیلات دانشگاهی هستند، اضافه کرد: به طور حتم این افراد پلیس را در انجام بهتر و مأموریت‎ها کمک خواهند کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش از آمادگی کامل مجموعه انتظامی استان همدان در تأمین امنیت انتخابات مجلس و خبرگان رهبری سخن راند و اظهار کرد: تعداد 9 هزار و 300 نفر از اعضای سپاه، بسیج و مجموعه نیروی انتظامی و پلیس افتخاری در تامین امنیت و نظم شعب اخذ رأی فعال خواهند بود.
سردار مهدیان‎نسب با بیان اینکه تاکنون مورد خاصی در حوزه‎های انتخاباتی استان گزارش نشده است، گفت: این امر نشان از توجه به قانونمداری در این استان دارد.
وی در پایان سخنانش اظهار کرد: جلسات توجیهی با حضور مسئولان قضایی، سپاه، اداره اطلاعات و دیگر مسئولان ذیربط برگزار شده و شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در همدان مهیاست.


خبر 2 اسفند 94 : آماده به کار 27 هزار پلیس افتخاری در سراسر کشور (منبع : باشگاه خبرنگاران جوان)

مدیر کل پلیس افتخاری معاونت نیروی انسانی ناجا از آماده به کاری ۲۷ هزار پلیس افتخاری در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سرهنگ اکرمی در جمع اعضای پلیس افتخاری استان همدان گفت : اعضای پلیس افتخاری در دوسطح شکل گرفته که سطح یک آن افرادی هستند که پس از احراز صلاحیت آموزش های عمومی و تخصصی را فرا گرفته و حضور فیزیکی دارند.
این افراد علاوه بر پاداش معنوی با انگیزه شرعی و ملی بر اساس عملکردشان پاداش دریافت می کنند و دارای بیمه شناور هم هستند.
وی با بیان اینکه سطح دو پلیس افتخاری هیچ گونه محدودیتی ندارد و همه آحاد جامعه می توانند با هر سن و طبقه اجتماعی شرکت کنند افزود: این افراد کار فرهنگی انجام می دهند و حتی در محل کار و زندگی خود می توانند با پلیس ارتباط داشته باشند و اخبار و اطلاعات را اعلام کنند.
مدیر کل پلیس افتخاری معاونت نیروی انسانی ناجا گفت: اساس شکل گیری پلیس افتخاری بر اساس قانون استخدام ناجا و بر پایه آیین نامه های ستاد کل نیروهای مسلح تدوین و به استان ها ارسال شده است.
وی افزود: تا کنون بیش از 27 هزار نفر از افرادی که مراحل را گذرانده اند در معاونت نیروی انسانی استان ها آماده به کارگیری هستند.


خبر 27 بهمن 94 : مجوز ایجاد پلیس افتخاری در تهران گرفته شده است (منبع : خبرگزاری فارس)

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجوز ایجاد ستاد پلیس افتخاری در تهران گرفته شده است و با هماهنگی‌های صورت گرفته با مرکز فرماندهی پلیس می‌توانیم با استفاده از نیروهای داوطلب مردمی ظرفیت امنیتی محلات را افزایش دهیم.
خبرگزاری فارس: مجوز ایجاد پلیس افتخاری در تهران گرفته شده است/ اختصاص 3 میلیارد تومان برای اجرای طرح
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مرتضی طلایی در دویست و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران درباره اجرای طرح پلیس افتخاری در پایتخت اظهار داشت: موفق شدیم با هماهنگی‌های لازم با پلیس مجوز ستاد پلیس افتخاری را بگیریم.
وی ادامه داد: شهرداری 3 میلیارد تومان نیز بودجه برای اجرای پلیس افتخاری در تهران اختصاص داده است که با همکاری‌های لازم با پلیس می‌توانیم این طرح را اجرایی کنیم.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با استفاده از نیروهای داوطلب مردمی در قالب پلیس افتخاری و همینطور هماهنگی‌هایی که با مرکز فرماندهی پلیس صورت گرفته است می‌توانیم امنیت محلات را افزایش دهیم


خبر 24 بهمن 94 :‌صدور احکام عضویت ۲۷ هزار پلیس افتخاری در کشور (منبع :‌خبرگزاری نسیم آنلاین)

 مدیرکل پلیس افتخاری ناجا با اشاره به جذب بیش از ۵۰ هزار پلیس افتخاری و صدور احکام عضویت برای ۲۷ هزار نفر از آن‌ها، گفت: اربعین، ظرفیت مناسبی برای به‌کارگیری پلیس‌های افتخاری در استان ایلام است.
به گزارش «نسیم آنلاین»، سرهنگ محمد رضا اکرمی در نشست استانی پلیس های افتخاری در ایلام اظهار داشت: پلیس افتخاری بر اساس قانون استخدامی نیروی انتظامی در دستور کار قرار گرفته و یک پلیس مردمی است.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی به استناد قانون استخدامی ناجا از بین آحاد مردم برای ارتقای احساس امنیت، استفاده از ظرفیت های اجتماعی برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی، اقدام به جذب و آموزش و سازماندهی نیروهای مردمی در قالب پلیس افتخاری کرده است.
مدیر کل پلیس افتخاری ناجا گفت: پلیس افتخاری شامل افرادی می‌شود که داوطلبانه حاضر به همکاری با نیروی انتظامی شده‌اند و ناجا این افراد را سازماندهی و به آنان آموزش می‌دهد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 50 هزار نفر به عنوان پلیس افتخاری جذب شده اند، اظهارداشت: تاکنون اسامی 27 هزار پلیس افتخاری پس از طی مراحل گزینش و فراگیری آموزش های لازم در سامانه اطلاعاتی ناجا ثبت و احکام عضویت آن ها صادر شده است.
سرهنگ اکرمی با بیان این که در ابتدا، پلیس های افتخاری احراز صلاحیت می شوند، گفت: پلیس های افتخاری از میان افراد مورد اعتماد جامعه جذب می شوند که پس از آموزش تخصصی و عمومی در ماموریت های اجتماعی به کارگیری می شوند.
رئیس پلیس افتخاری ناجا با اشاره به اینکه پلیس افتخاری نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌تواند، ایفا کند گفت: استان ایلام از ظرفیت های مناسبی برای به کارگیری پلیس های افتخاری برخوردار است که نمونه بارز آن، اربعین حسینی است.
پلیس افتخاری ، ظرفیت جامعه محور پلیس است
سردار "علی دولتی" فرمانده انتظامی استان ایلام در این همایش گفت: پلیس افتخاری، ظرفیتی اجتماعی است که ادامه دهنده رویکرد جامعه محوری پلیس را نشان می دهد.
وی استفاده از ظرفیت های اجتماعی در سطح جامعه را هدف اصلی اجرایی شدن طرح پلیس افتخاری عنوان و تاکید کرد: رویکرد اصلی این پلیس، فرهنگی و اجتماعی است و می توان با برنامه ریزی و استفاده مناسب از این پلیس در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرایم، بهره گرفت.
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با آموزش های مناسب می توان از این ظرفیت عظیم در بخش های مختلف ناجا استفاده کرد.
سردار دولتی با تاکید بر این که آموزش در پرونده کاری کارکنان پلیس افتخاری ثبت و ضبط می شود، گفت: استان ایلام ظرفیت های خوبی برای استفاده و جذب پلیس های افتخاری دارد.


خبر 23 دی 94 : به كارگيري 2 هزار پليس افتخاري در انتظامي گلستان (منبع : پایگاه خبری پلیس)

فرمانده انتظامي استان از جذب 2 هزار پليس افتخاري در انتظامي گلستان خبر داد و گفت: با همكاري اين مجموعه آمار سرقت و تصادف كاهش يافته است.
سردار "سيدمحمود ميرفيضي" در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر اظهار داشت: رويكرد ناجا جامعه محوري است و ضرورت دارد براي افزايش اعتماد به پليس و ارتقاء امنيت در جامعه تلاش كنيم؛ كه اين كار جز با همكاري و مشاركت مردم ميسر نخواهد شد.
وي گفت: هم اكنون دو هزار پليس افتخاري جذب نيروي انتظامي گلستان شده اند كه از اين تعداد يك هزار و 380 نفر، شامل 912 مرد و 468 زن آموزش هاي لازم را پشت سر گذاشته اند.
ميرفيضي تصريح كرد: بيشتر داوطلبان پليس افتخاري در استان در اموري مانند پليس آگاهي، امنيت عمومي، مبارزه با موادمخدر و معاونت اجتماعي به كار گرفته شده اند.
رئيس پليس گلستان با بيان اينكه افراد آموزش ديده به طور رسمي به عنوان پليس افتخاري جذب ناجا مي‌شوند، افزود:‌ البته اين جذب به معناي استخدام افراد در نيروي انتظامي نيست و به آنها جز تشويقي هيچ دستمزدي تعلق نمي گيرد؛ اما در زمان استخدام و جذب نيرو در ناجا، با توجه به تجربه اي كه كسب كرده‌اند در اولويت قرار مي گيرند.
وي ادامه داد: استفاده از پليس هاي افتخاري سبب كاهش برخي آمارها در بخش هاي مختلف انتظامي استان شده است؛ به طور مثال اضافه شدن پليس هاي داوطلب اعم از زن و مرد به مراكز مشاوره ناجا، سبب شده است كه بيش از 70 درصد پرونده هاي ارجاعي به اين مركز به صلح و سازش ختم شود.
ميرفيضي افزود:‌ همچنين حضور پليس هاي داوطلب در كنار ماموران ناجا، آمار سرقت و تصادف در استان را به طور چشمگيري كاهش داده است.
فرمانده انتظامي استان با اشاره به اين كه مسئوليت پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي تنها مختص نيروهاي پليس نيست و نيازمند مشاركت همگاني مردم و داوطلبان است، گفت: دستگاه‌هاي انتظامي نمي توانند بدون مشاركت مردم در برخورد با آسيب‌هاي اجتماعي از جمله اعتياد و موادمخدر موفق عمل كنند.
وي گفت: ‌در واقع مخاطب اصلي برنامه هاي پيشگيري از جرم، مردم هستند و به همين دليل طراحي و تدوين برنامه هاي پيشگيرانه بدون مشاركت آن‌ها امكان پذير نيست.
سردار ميرفيضي ،پليس جامعه‌محور را لازمه حفظ تحكيم روابط پليس با مردم عنوان كرد و افزود:‌ حمايت از طرح پليس داوطلب، در مواردي خاص چون مهاجرپذيري و حاشيه نشيني در استان بسيار ضروري به نظر مي رسد و بايد با جلب اعتماد مردم براي كاهش آسيب‌هاي اجتماعي اقدام كرد.
فرمانده انتظامي استان گلستان در پايان با اشاره به نزديك شدن به ايام انتخابات بر نقش پليس افتخاري در روزهاي انتخابات تاكيد كرد و گفت: با نزديك شدن به روزهاي تبليغات نامزدها، وجود پليس داوطلب و يا افتخاري در كنار كاركنان نيروي انتظامي براي برقراري نظم و امنيت بسيار ضروري است.


خبر 9 دی 94 : جذب ۵۰ هزار پلیس افتخاری (منبع : خبرگزاری مهر)

سخنگوی نیروی انتظامی کشور گفت: در بررسی‌های صورت گرفته، سالانه در کشور هر معتاد به‌طور میانگین ۳۷۵ بزه مرتکب می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید منتظر المهدی پیش از ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در زنجان با اشاره به آسیب‌شناسی اجتماعی انجام شده توسط ناجا، اظهار کرد: بر اساس آمار، «خشونت» اولین آسیب در بخش آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور گزارش شده است و اعتیاد و طلاق هم مورد آسیب‌شناسی قرار گرفته و در اولویت‌های بعدی قرار دارند.
وی اظهار کرد: هرچند در جامعه فعلی، آسیب‌های اجتماعی بسیار متنوع بوده و همانند گذشته تک‌بعدی نیست ولی در این راستا، پیشگیری و جلوگیری از وقوع جرم در همه ابعاد آن باید مورد توجه قرار گیرد.
۷۰ درصد پرونده‌های مراکز مشاوره ناجا منجر به سازش می‌شود
سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به فعالیت مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سراسر کشور گفت: ۷۰ درصد پرونده‌های ارجاع شده به این مراکز، منجر به سازش می‌شود.
منتظر المهدی ضمن بیان اینکه پدیده‌ها و آسیب‌ها در جامعه تک‌بعدی و مثل گذشته نیست و عوامل بسیاری در بروز آن دخیل هستند، تصریح کرد: در این راستا باید برای حل این مشکلات موجود، همه افراد و دستگاه‌ها پای‌کار بیایند.
وی بر لزوم توجه به آموزه‌های قرآنی در جامعه تأکید کرد و افزود: روح معنوی و قرآنی اگر در جامعه حاکم شود بزه‌ها کاهش و در این میان آموزش در دوران ابتدایی بسیار اثرگذار است.
حضور پررنگ جوانان در فضای مجازی
معاون اجتماعی نیروی انتظامی همچنین به حضور جوانان در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی اشاره کرد و گفت: این امر یک آسیب است و راه‌های مقابله با آن به علت حجم بالای این شبکه‌ها باید مدیریت و رصد شود و به‌هرحال فضا ایده آل و حقیقی نیست و باید مواظبت کنیم.
منتظر المهدی با بیان اینکه بیشترین جرائم صورت گرفته در فضای مجازی، کلاهبرداری مالی است، افزود: مردم باید آگاهی خود را تقویت کنند تا در دام شیادان قرار نگیرند.
وی با اشاره به اینکه، اعتیاد دغدغه همه مسئولان است، تصریح کرد: در گذشته مواد مخدر مرهمی برای التیام دردها بود ولی امروز مرهمی برای رفع خلأ عاطفی به شمار می‌رود که البته به‌هیچ‌وجه این نگاه مورد تائید نیست.
هر معتاد در کشور سالانه ۳۷۵ بزه مرتکب می‌شود
سخنگوی نیروی انتظامی افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، ۲۰۰ میلیون نفر در دنیا در حدود ۱۵ سال سن، معتاد هستند و مواد مصرف می‌کنند درحالی‌که این تعداد در ایران دو میلیون نفر است.
منتظر المهدی تصریح کرد: هر معتاد در کشور سالانه ۳۷۵ بزه مرتکب می‌شود که درمجموع ۷۵ میلیون بزه توسط معتادان انجام می‌شود.
وی افزود: ۵۰ درصد سرقت‌ها در کشور توسط معتادان انجام می‌شود و سالیانه یک‌میلیون سلول مغزی معتادان که می‌توانند در عرصه علم مؤثر باشند از بین می‌رود.
تقدیم ۴۰۰۰ شهید توسط نیروی انتظامی
معاون اجتماعی نیروی انتظامی یادآور شد: جمع‌آوری معتادان نیاز به مراکز خاص دارد که در این خصوص، پلیس ایستگاه آخر است و خانواده به‌عنوان مؤلفه مهم در پیشگیری نقش بسیار اساسی دارد و بعد از خانواده نیز مدارس و مراکز آموزشی می‌تواند در امر پیشگیری از اعتیاد مؤثر واقع شوند.
منتظر المهدی افزود: پلیس در بحث مقابله با ورود مواد مخدر به کشور، چهار هزار شهید و ۱۲ هزار مجروح را به‌نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.
وی با بیان اینکه در دنیا کشوری نتوانسته ورود مواد مخدر به کشور و اعتیاد را به صفر برساند، افزود: خوشبختانه پلیس ایران در بحث پیشگیری، اقدامات خوبی را انجام داده است.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی در خاتمه به جذب پلیس افتخاری در کشور هم اشاره داشت و افزود: این طرح یک سرمایه اجتماعی است که تاکنون ۵۰ هزار نفر جذب شدند و ۳۰۰ هزار نفر هم جذب خواهند شد که در این میان استقبال بانوان خوب بوده است.


خبر 1 آذر 94: نیروی انتظامی هرمزگان پلیس افتخاری جذب می کند (منبع: خبرگزاری ایرنا)
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: این نیرو با هدف مشارکت دادن قشرهای مختلف مردم در تامین امنیت و حفظ و گسترش آن در جامعه ، اقدام به جذب پلیس افتخاری در استان می کند.
به گزارش شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ'علی دستور' افزود: افراد برای جذب در این طرح باید تابع جمهوری اسلامی و اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی و ولایت فقیه داشته باشند و از سلامت و توانایی جسمی و روانی نیز برخوردار باشند.
وی بیان داشت: اعتیاد نداشتن به مواد مخدر ، نداشتن سوء پیشینه کیفری ، مدرک تحصیلی سوم راهنمایی برای جذب عمومی و دیپلم برای سطح یک ، عضو نبودن در حزب ها و طرفداری نکردن از گروه ها و جریان های سیاسی ، داشتن سن 15 سال به بالا و پایبندی به قانون و نظام از دیگر شرایط جذب افراد در این طرح است.
وی بیان داشت: بسیجیان ، بازنشستگان نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح ، ایثارگران و فرزندان آنان ، فرزندان کارکنان و بازنشستگان ناجا و سایر نیروهای مسلح ، اعضای پیشکسوتان جهاد و شهادت سازمان بسیج ، شاغلان دستگاه های لشکری و کشوری در اولویت جذب این طرح هستند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان ادامه داد: پلیس افتخاری می تواند در اداره پلیس آگاهی ، پلیس راهور ، پیشگیری ، اطلاعات و امنیت عمومی ، مبارزه با مواد مخدر ، فتا ، یگان ویژه ، فرماندهی مرزبانی و معاونت اجتماعی مشغول به خدمت باشد.
وی گفت: دادن پاداش نقدی و غیرنقدی ، برخورداری از اولویت استخدام در ناجا (سطح 1) ، شرکت در برنامه ها و اردوهای فرهنگی ورزشی و زیارتی (سطح 1)، به کارگیری کارکنان وظیفه دارای حداقل یکسال سابقه پلیس افتخاری در محل سکونت ، اهدای لوح تقدیر به اعضای پلیس افتخاری کارآمد در مناسبت های مختلف، تقدیر از فرزندان ممتاز اعضاء پلیس افتخاری(سطح 1) ، استفاده از امکانات دارالقرآن برای اعضای خانواده آنها، و صدور گواهی همکاری پلیس افتخاری برای استخدام توسط یگان از امتیازی های پلس افتخاری است است.
این مسئول ابرازداشت:: پلیس افتخاری شامل تمامی شهروندانی می شود که به صورت داوطلبانه و در مقطع زمانی خاص ، مطابق موازین و شیوه نامه های مصوب با ناجا همکاری می نمایند.
وی ادامه داد: امنیت یک تولید اجتماعی است که میزان بلوغ و احساس مسئولیت و مشارکت جامعه و همچنین بهره گیری از توان مردم و استفاده از ظرفیت های آنان در توسعه امنیت داخلی همواره مورد تاکید است.


خبر 20 مرداد 94: جذب 300 هزار نفر پليس افتخاري تاپایان سال (منبع: خبرگزاری میزان)
خبرگزاری میزان: معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی کشور از جذب 300 هزار نفر پليس افتخاري تاپایان سال خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری میزان، سردار محمد تقی عصار با بیان اینکه در مرحله نخست اجرای برنامه پیوستن پلیس افتخاری به ناجا، صلاحیت 25 هزار نفر تایید شده است، افزود: نیروی انتظامی در نظر دارد تا پایان امسال 300 هزار نفر پلیس افتخاری جذب کند.

وی ادامه داد: امسال با توجه به وضعیت امنیتی برخی از کشورهای همسایه برای ارتقا امنیت و کنترل بیشتر مرزها توسط نیروی انتظامی از تکنیک ها و تاکتیک های نظامی نوین به کار گرفته شده است.

معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی با بیان اینکه طبق اعلام سازمان های پلیس جهانی، نظم و امنیت در ایران در ردیف بهترین هاست، افزود: این امر ، حاصل تلاش پلیس و همکاری موثر مردم با پلیس است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1254880
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد