• ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
  • 0k نظر «نمایش»

آرشیو آگهی های جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان جنوبی

آرشیو آگهی های جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان جنوبی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آرشیو آگهی های جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان جنوبی

جهت مشاهده صفحه اصلی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان جنوبی اینجا کلیک نمایید


آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی - 26 فروردین 98

آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده سرباز معلم جذب می کند به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی؛ آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی جهت سال تحصیلی 99 - 1398 سرباز معلم جذب می کند . باطلاع آن دسته از متقاضیان طرح سرباز معلم می رساند ثبت نام از متقاضیان از تاریخ 31 فروردین ماه آغاز و تا تاریخ 7 اردیبهشت ماه 1398 صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار و با توجه به موارد ذیل انجام می پذیرد . لذا متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند .

- ثبت نام اولیه از طریق مراجعه داوطلبان به سایت اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و از تاریخ 31 فروردین آغاز خواهد شد .

- ثبت نام صرفاً برای فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس صورت می پذیرد. (مدرک تحصیلی معادل قابل قبول نمی باشد.)

- اصل برگه سبز اعزام بدون غیبت ممهور به مهر واکسیناسیون در زمان ثبت نام الزامی است .(صرفاً اعزامی تاریخ 98/4/1 و 98/6/1)

- اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم کنار گذاشته می شود . لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند .

- امریه آموزش و پرورش شامل کسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال کامل می باشد ، همچنین پس از پذیرش امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد . ( درخصوص موارد ذکر شده تعهد محضری گرفته خواهد شد)

- ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت غیرمجاز می باشد و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند .

- ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه ، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص خواهد شد .( اعلام نتیجه نهایی از طریق سامانه مذکور قابل مشاهده خواهد بود).

- اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزشی نظامی در تاریخ 98/4/1 انجام خواهد گرفت .

- مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد .لذا پیشنهاد می شود داوطلبان متقاضی در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام نموده و ثبت اطلاعات خود را به روزهای آخر موکول ننمایند.


آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان جنوبی- 2 اردیبهشت 97

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی؛ آموزش و پرورش استان خراسان جنوبیجهت سال تحصیلی 98 – 1397 سرباز معلم جذب می کند . باطلاع آن دسته از متقاضیان طرح سرباز معلم می رساند ثبت نام از متقاضیان از تاریخ چهارم اردیبهشت ماه آغاز و تا تاریخ 8 اردیبهشت ماه 1397  صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار و با توجه به موارد ذیل انجام می پذیرد . لذا متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نسبت به  ثبت نام اولیه اقدام نمایند .
– ثبت نام اولیه از طریق مراجعه داوطلبان به سایت اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و از تاریخ 4 اردیبهشت آغاز خواهد شد .
–    ثبت نام صرفاً برای فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی  لیسانس صورت می پذیرد. (مدرک تحصیلی معادل قابل قبول نمی باشد.)
– اصل برگه سبز اعزام بدون غیبت ممهور به مهر واکسیناسیون در زمان ثبت نام الزامی است .(صرفاً اعزامی  تاریخ 1 / 4 / 97 و 1 / 6 / 97)
–  اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم کنار گذاشته می شود . لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند .
–  امریه آموزش و پرورش شامل کسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال کامل می باشد ، همچنین پس از پذیرش امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد . ( درخصوص موارد ذکر شده تعهد محضری گرفته خواهد شد)
–    ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت غیرمجاز می باشد و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند .
–   ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه ، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص خواهد شد .( اعلام نتیجه نهایی از طریق سامانه مذکور قابل مشاهده خواهد بود).
–   اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزشی نظامی در تاریخ 1 /4 / 97  انجام خواهد گرفت .
–   مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد .لذا پیشنهاد می شود داوطلبان متقاضی در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام نموده و ثبت اطلاعات خود را به روزهای آخر موکول ننمایند .

جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون های استخدامی آموزش و پرورش عضو کانال تلگرام ایران استخدام شوید


جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی- 20 اردیبهشت 96

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی برای سال تحصیلی آینده سرباز معلم جذب می کند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی ؛ عباس لامعی صبح امروز با بیان این خبر اظهار کرد: ثبت نام متقاضیان از تاریخ 21 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا 28 اردیبهشت ماه صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار انجام می پذیرد .

وی، با بیان این که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند، تصریح کرد: ثبت نام برای فارغ التحصیلان دارای مدرك تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس صورت می پذیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به غیر قابل قبول بودن مدارك تحصیلی معادل، ابراز داشت: اصل برگه سبز اعزام صرفاً از اول تیر ماه و اول شهریور ماه سال جاری بدون غیبت ممهور به مهر واكسیناسیون در زمان ثبت نام الزامی است .

وی اضافه کرد: اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشكی و یا تحصیلی كرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم كنار گذاشته می شود . لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند .

لامعی با بیان این که امریه آموزش و پرورش شامل كسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال كامل می باشد، ابراز داشت: همچنین پس از پذیرش امكان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد . و درخصوص موارد ذكر شده تعهد محضری گرفته می شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تأکید بر این موضوع که ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت غیرمجاز می باشد و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی كند، ادامه داد: ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه ، گزینش و كسب امتیاز لازم مشخص شده و اعلام نتیجه نهایی از طریق سامانه مذكور قابل مشاهده خواهد بود.

وی با اشاره به اعزام پذیرفته شدگان به مراكز آموزشی نظامی در اول تیرماه سال جاری، تأکید کرد: مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد .لذا پیشنهاد می شود داوطلبان متقاضی در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام نموده و ثبت اطلاعات خود را به روزهای آخر موکول ننمایند

جهت ورود به صفحه اصلی آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1294999
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد