• ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

وزارت کشور ۱۶۰۰ نیروی جدید استخدام می کند

وزارت کشور ۱۶۰۰ نیروی جدید استخدام می کند

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 مجوز برای استخدام یکهزار و 600 نفر در وزارت کشور

جهت ورود به صفحه استخدام وزارت کشور اینجا کلیک نمایید


خبر 1 دی 96: وزارت کشور 1600 نیروی جدید استخدام می کند

ساری – ایرنا – معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور گفت که درخواست مجوز برای استخدام یکهزار و 600 نفر در این وزارتخانه به دولت ارسال شده است.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری مازندران ، جواد ناصریان در حاشیه آئین اختتامیه اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل در مجموعه وزارت کشور در ساری هدف از استخدام این تعداد نیرو را ضرورت بهسازی و توانمند سازی نیروی انسانی در این وزارتخانه و استانداری های کشور اعلام کرد.
وی گفت که درخواست مجوز برای این تعداد نیرو بر اساس سند جامع نیروی انسانی است که باید تا پایان امسال ارائه می کردیم که از هم اکنون با همکاری استانداری ها این سند آماده و برای دولت و سازمان امور استخدامی ارسال شده است .
او افزود که درخواست استخدام برای به کار گیری این تعداد نیرو در استانداری ها ، فرمانداری ها و بخشداری هاست و این موضوع در حال پیگیری است .
ناصریان گفت : نیروهای انسانی موجود متناسب با سابقه مدرک تحصیلی ، رشته تحصیلی و تجربه ساماندهی شده و تلاش بر آن است تا با توانمند سازی نیروی انسانی برای هر پستی در وزارت کشور نیروی انسانی توانمند داشته باشیم تا نیازی به تامین نیرو از سایر دستگاهها نباشد .
** اضافه شدن معاونت جدید در فرمانداری ها
معاون وزیر کشور همچنین گفت : برای اولین بار با تلاش صورت گرفته بیش از 83 درصد فرمانداران از مجموعه وزارت کشور هستند و به دنبال آن قرار است که در حوزه بخشداری ها هم از مجموعه نیروهای وزارت کشور استفاده کنیم .
وی از اصلاح ساختار فرمانداری ها و بخشداری ها خبر داد و افزود : بر این اساس 600 معاون جدید به ساختار فرمانداری ها اضافه شده است و اختصاص معاون به 30 تا 40 درصد بخشداری ها هم پیش بینی شده که در حال پیگیری است و اولویت هم به کارگیری از ظرفیت داخلی مجموعه وزارت کشور است .
اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل وزارت کشور و سازمان های تابعه و استانداری ها با شرکت 10 تیم والیبال و 15 تیم دارت به مدت 3 روز در مجتمع فرهنگی رفاهی خزرآباد ساری برگزار شد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1337523
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد