• ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان - سال ۹۴

بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان - سال ۹۴

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آرشیو اخبار بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان اینجا کلیک نمایید


خبر 15 اسفند 94 : دلایل عدم اجرای بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان (منبع : خبرگزاری تسنیم)

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بخشی از مطالبات مربوط به معلمان حق‌التدریس پرداخت خواهد شد، در خصوص بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان توضیحاتی داد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید


خبر 27 بهمن 94 : سرنوشت نامعلوم 2500 متقاضی بازنشستگی پیش از موعد آموزش و پرورش (منبع : خبرگزاری ایسنا)

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از بارمالی 2000 میلیاردتومانی اجرای بازنشستگی پیش از موعد 2500 متقاضی بازنشستگی پیش از موعد خبر داد و اظهار کرد: بر اساس بخشنامه جدید، اگر شخصی بخواهد زودتر از موعد یادشده بازنشسته شود، دستگاه متبوعش باید حقوق مشمول کسورات میزان سنوات باقی مانده از خدمتش را یکجا به حساب صندوق بازنشستگی واریز کند.
حسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اجرای بازنشستگی پیش از موعد برای فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش اظهار کرد: دکتر نوبخت در تیرماه امسال مصوبه‌ای پیرامون بازنشستگی پیش از موعد ابلاغ کرد.
وی ادامه داد: در این بخشنامه آمده است که بازنشستگی پیش از موعد کارکنان با رعایت قوانین مربوط و آیین نامه اجرایی آن و در سقف حداکثر پنج درصد اعتبارات هزینه‌ای دستگاه اجرایی با مسئولیت بالاترین مقام اجرایی دستگاه یا مقام مسئول مجاز بدون سنوات ارفاقی و با پرداخت کامل پاداش و ذخیره مرخصی، مجاز است.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در 12 دی ماه سال جاری نیز بخشنامه‌ای از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد که در آن آمده است: حسب مجوزهای قانون بودجه سال 94، مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان مشمول بند ج تبصره 18 قانون بودجه 94، به میزان سنواتی که زودتر بازنشسته شده‌اند و حداکثر به مدت پنج سال، به عنوان بار مالی ناشی از اجرای حکم یاد شده در قانون فوق، از محل اعتبارات مصوب و با رعایت قوانین و مقررات، تأمین و به صندوق بازنشستگی ذی‌ربط پرداخت شود.
حسینی افزود: در ماده 108 قانون مدیریت خدمات کشوری زنان با 25 سال سابقه و مردان با 30 سال خدمت بازنشسته می شوند. در این بخشنامه و بخشنامه سازمنا بازنشستگی کشوری که 30 دی ماه ابلاغ شده است، اگر شخصی بخواهد زودتر از موعد یادشده بازنشسته شود، دستگاه متبوعش باید حقوق مشمول کسورات میزان سنوات باقی مانده از خدمتش را یکجا به حساب صندوق بازنشستگی واریز کند.
وی ادامه داد: به عناون مثال اگر حقوق مشمول کسور بازنشستگی خانومی یک میلیون و چهارهزار تومان باشد و بخواهد سه سال زودتر بازنشسته شود، آموزش و پرورش باید 60 میلیون تومان به صندوق بازنشستگی بپردازد.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ما به این موضوع اعتقادی نداریم و باید کسی که قصد دارد با 22 سال سابقه بازنشسته شود حقوق 22 روز را بگیرد و دلیلی ندارد ما مابه التفاوت پرداخت کنیم عنوان کرد که آموزش و پرورش حدود 2500 متقاضی بازنشستگی پیش از موعد دارد و ما اعتباری برای پرداخت مابه‌التفاوت‌ها نداریم. ماهنوز بدهی مربوط به پاداش پایان خدمت 1100 میلیارد تومانی فرهنگیان را تسویه نکرده‌ایم.
حسینی ادامه داد: بر اساس بخشنامه جدید، بازنشستگی پیش از موعد 2500 نفر در آموزش و پرورش 2000 میلیارد تومان بار مالی برای ما دارد. پیش از این ما متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت نبودیم و سال گذشته هم بیش از 2000 نفر را بازنشسته کردیم و امسال قادر به پرداخت این مبالغ نیستیم.


خبر 24 بهمن 94 : ابهام در بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان (منبع : همشهری آنلاین)

درحالی‌که مدتی قبل خبرهایی مبنی بر امکان بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان منتشر شده بود، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه هنوز با درخواست‌های ارائه شده از سوی فرهنگیان در این زمینه موافقت نشده، گفت: درخواست‌های ارائه شده از سوی فرهنگیان برای بازنشستگی پیش از موعد هنوز تعیین تکلیف نشده و یکی از دلایل آن مشکل نیروی انسانی، حق‌التدریس و تأمین اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت است.

محسن بهارلو با تأييد اينكه امسال به‌دليل قانون بازنشستگي پيش از موعد كاركنان، روندي طراحي شد تا فرهنگيان بدون سنوات ارفاقي و طبق قانون، مشمول سقف حداكثر 5درصد اعتبارات هزينه‌اي دستگاه‌هاي اجرايي بازنشسته پيش از موعد شوند، افزود: «بر همين اساس دستورالعملي ارسال شد تا فرهنگيان متقاضي به‌ويژه آنهايي كه كسر ساعت موظف دارند، بازنشسته پيش از موعد شوند.فرهنگيان داراي كسر ساعت موظف، زنان سرپرست خانوار و افراد مبتلا به بيماري صعب‌العلاج در اولويت بازنشستگي پيش از موعد قرار دارند و افراد متقاضي درخواست خود را به ادارات آموزش و پرورش ارائه كردند. درصورت موافقت منطقه به‌گونه‌اي كه بازنشستگي فرد مشكلي در روند آموزش ايجاد نكرده يا سقف ‌حق‌التدريس را افزايش ندهد با درخواست وي موافقت شده و براي طي مراحل نهايي به وزارت آموزش و پرورش ارسال مي‌شود.»

تأييد متوقف شدن بازنشستگي پيش از موعد فرهنگيان در حالي است كه در بخشنامه بازنشستگي پيش از موعد براي فرهنگيان آمده است:«در اجراي بند «ج» تبصره 18ماده واحده قانون بودجه سال94 كل كشور و بخشنامه شماره50960 سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور اعلام مي‌دارد، بازنشستگي پيش از موعد بدون سنوات ارفاقي با رعايت مفاد بخشنامه مذكور و سابقه خدمت موضوع قانون مذكور يعني داشتن حداقل سابقه خدمت در موقع درخواست براي كاركنان زن 20سال و كاركنان مرد 25 با درخواست متقاضيان و موافقت اداره كل يا سازمان مربوطه و رعايت ساير ضوابط و مقررات مربوطه بلامانع است.»

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1368116
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد