• ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
  • 0k نظر «نمایش»

آرشیو اخبار تصدی امر قضا

آرشیو اخبار تصدی امر قضا

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اخبار تصدی امر قضا

جهت ورود به صفحه جامه اخبار تصدی امر قضا اینجا کلیک نمایید


خبر 26 تیر 97: 27 مهر آزمون سراسری قضاوت برگزار می شود (منبع: خبرگزاری ایرنا)

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: آزمون سراسری قضاوت سال 1397 برای داوطلبان دانشگاهی و حوزوی به صورت همزمان در روز جمعه 27 مهر ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با صدور اطلاعیه ای فرایند جذب و پذیرش داوطلبان تصدی منصب قضا در سال 1397 را تشریح کرد. در این اطلاعیه به دو نوع جذب عمومی و اختصاصی اشاره شده است که برگزاری آزمون سراسری در قالب جذب عمومی خواهد بود و ثبت نام در آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 25 آذر 96: برگزاری آخرین آزمون جذب عمومی قضات در کرمان (منبع: خبرگزاری مهر)

کرمان- معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان از برگزاری آزمون استخدامی قضات در استان کرمان در ۲۴ آذر ماه خبر داد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 1 آبان 96: اعلام زمان تشکیل پرونده داوطلبان کارآموزی تصدی امر قضاء در کرمان
از داوطلبان محترم تصدی امر قضاء که برای شرکت در دوره دوم کارآموزی قضایی کرمان (کارشناسی و کارشناسی ارشد) فراخوان شده اند، تقاضا می شود مطابق زمانبندی ذیل برای شرکت در جلسه توجیهی ، تشکیل پرونده و حضور در آموزش ها اقدام نمایند:

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 1 آبان 96: اعلام نتایج مصاحبه علمی داوطلبان جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال 95

به اطلاع می‌رساند، نتایج مصاحبه علمی داوطلبان تصدی منصب قضاء که از تاریخ 96/6/24 لغایت 96/7/23 در آزمون مزبور شرکت کرده‌اند، به شرح جدول پیوست می‌باشد. لازم به ذکر است نتایج اعلامی قطعی است و تغییر نخواهد کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 19 مهر 96: تشریح فرآیند جذب قاضی در دستگاه قضایی (منبع: سایت قوه قضائیه)

حجت‌الاسلام و المسلمین توحید عاملی با اشاره به لزوم گذراندن آزمون‌های مختلف برای تصدی منسب قضا گفت: علاقمندان به کار قضاوت پس از طی کردن 20 مرحله می‌توانند جذب دستگاه قضایی شوند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 29 مرداد 96: برگزاری مصاحبه علمی داوطلبان دانشگاهی آزمون قضاوت در قم
مصاحبه علمی داوطلبان دانشگاهی آزمون قضاوت در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، در اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه آمده است: بدین وسیله به اطلاع داوطلبان دانشگاهی آزمون‌های قضاوت می‌رساند با توجه به ایجاد ظرفیت برگزاری مصاحبه‌های علمی دانشگاهی در شهر مقدس قم، آن دسته از داوطلبانی که شهر مقدس قم به عنوان محل مصاحبه ایشان تعیین می‌شود، باید برای شرکت در جلسه مصاحبه علمی به نشانی قم ، بلوار 15 خرداد ، بعد از پمپ بنزین، نبش خیابان سعدی ، مرکز آموزش قوه قضائیه، اداره جذب و آزمون مراجعه کنند.


خبر 19 تیر 96: اعلام زمان و مکان مصاحبه علمی جذب عمومی آزمون قضاوت سال 95

پیرو اعلام نتایج آزمون قضاوت سال 1395(داوطلبان دانشگاهی و حوزوی) و اطلاعیه­ های مربوط، جزئیات مرحله مصاحبه علمی پذیرفته شدگان به شرح زیر اعلام می­گردد:

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۸ تیر ۹۶: کمبود هزار قاضی در دستگاه قضایی استان تهران (منبع: خبرگزاری حقوقی و امور مجلس)
رییس کل دادگستری تهران با بیان اینکه ساختار مناسبی برای تشکیلات قضایی در استان تهران پیش بینی شده است، تاکید کرد: یک هزار قاضی نسبت به ساختار مجموعه کم داریم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 13 تیر 96: استخدام ۵ هزار نیروی انسانی در قوه قضائیه تا سال ۱۴۰۰ (منبع: خبرگزاری خانه ملت)

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه بر اساس قانون، قوه قضائیه مجاز به جذب ۵ هزارقاضی و نیروی انسانی در این بخش است،گفت: شرایط افزایش جذب نیرو درسایر دستگاه ها به دلیل جلوگیری از عریض شدن دولت وجود ندارد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر۱۴ تیر ۹۶: برگزاری دو آزمون جذب قضات در تیر ۹۶ (منبع: خبرگزاری جوان)

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین عاملی، قائم مقام معاونت نیروی انسانی قوه قضاییه در مراسم تحلیف ۱۰۲ نفر از کارآموزان قضایی گزارشی اجمالی از این مراسم ارائه کرد و گفت: در خدمت ۱۰۲ نفر از کارآموزان قضایی دوره‌های ۱۸۸، ۱۸۹، ۱۹۰و ۱۹۱ تهران و دوره ۱۴ تبریز هستیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 2 خرداد 96: نتایج مصاحبه علمی داوطلبان دانشگاهی و حوزوی آزمون قضاوت اعلام شد

به اطلاع می‌رساند، نتایج مصاحبه علمی داوطلبان تصدی منصب قضاء که از تاریخ 96/1/24 لغایت 96/2/31در آزمون مزبور شرکت کرده‌اند، به شرح جدول پیوست می‌باشد. لازم به ذکر است نتایج اعلامی قطعی است و تغییر نخواهد کرد.

همچنین نتایج مصاحبه علمی سایر داوطلبان به همین ترتیب در نوبت‌های بعدی اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده در مصاحبه علمی؛ این دسته از داوطلبان حسب برنامه زمانی که به ایشان ابلاغ خواهد شد در آزمون شخصیت که به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود شرکت خواهند نمود.

جهت مشاهده نتایج مصاحبه اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۴ اردیبهشت ۹۶: آغاز ثبت نام آزمون قضاوت ویژه شوراهای حل اختلاف

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ ثبت نام آزمون قضاوت ویژه شوراهای حل اختلاف هم اکنون فعال شد. متقاضیان می توانند از طریق دکمه ثبت نام زیر اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۹ اردیبهشت ۹۶: شروع ثبت نام آزمون قضاوت ویژه داوطلبان حوزوی

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک کارجویان گرامی، به اطلاع می رسانیم؛ ثبت نام آزمون قضاوت (جذب عمومی) ویژه داوطلبان حوزوی آغاز شد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۷ اردیبهشت ۹۶: اطلاعیه جزئیات برگزاری مصاحبه علمی داوطلبان حوزوی جذب اختصاصی

پیرو ثبت نام به عمل آمده از داوطلبان حوزوی جذب اختصاصی تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۵، جزئیات برگزاری مصاحبه علمی این دسته از داوطلبان به شرح زیر اعلام می­گردد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر 12 اردیبهشت ۹۶: شرایط آزمون قضاوت (جذب عمومی) ویژه داوطلبان حوزوی سال 96

به اطلاع می­رساند، قوه قضائیه در نظر دارد به منظور تأمین کادر قضایی مورد نیاز در حوزه های قضایی سراسر کشور، از طریق آزمون تشریحی و مصاحبه علمی، از بین داوطلبان مرد و زن حوزوی واجد شرایط، اقدام به جذب و استخدام قاضی نماید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر 11 اردیبهشت 96: منابع آزمون قضاوت شوراهای حل اختلاف سال 96 تغییر کرد 

پیرو اطلاعیه مورخ 96/1/19 در خصوص آزمون قضاوت ویژه شوراهای حل اختلاف سال 1396 بدین­وسیله به اطلاع بانوان حوزوی متقاضی شرکت در آزمون مذکور می­رساند، مواد و منابع امتحانی این دسته از داوطلبان به شرح زیر تغییر و اعلام می­گردد:

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 23 فروردین 96: تبدیل وضعیت اداری نیروهای ساعی به قضایی در قوه قضائیه (منبع: خبرگزاری تسنیم)

دستگاه قضایی در لایحه جامع اداری استخدامی قوه‌قضائیه که با امضای آیت‌الله آملی لاریجانی به دولت ارسال شده، تبدیل وضعیت اداری نیروهای ساعی به قضایی را پیش‌بینی کرده است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۵ فروردین ۹۶: اصلاحیه آیین نامه نحوه جذب، گزینش و کارآموزی داوطلبان تصدی امر قضاء و استخدام قضات (منبع: خبرگزاری میزان)
رئیس قوه قضائیهبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی قوه قضائیه، رئیس قوه قضاییه، اصلاحیه “ماده ۴۹ آیین نامه نحوه جذب، گزینش و کارآموزی داوطلبان تصدی امر قضاء و استخدام قضات مصوب ۹۲/۲/۲۶” را ابلاغ کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 29 اسفند 95: جزئیات جذب و استخدام قاضی ویژه شورای حل اختلاف (خبرگزاری میزان)

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه اعلام کرد: قوه قضائیه در نظر دارد به منظور تأمین کادر قضایی شوراهای حل اختلاف کشور، از طریق آزمون تستی و مصاحبه علمی، از بین داوطلبان مرد و زن واجد شرایط، نسبت به جذب و استخدام قاضی ویژه شورای حل اختلاف اقدام نماید.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۴ اسفند ۹۵: حدود ۴۰۰نفر در آزمون استخدام شوراهای حل اختلاف جذب می شوند (منبع: خبرگزاری مهر)

رئیس شوراهای حل اختلاف با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی جذب قاضی در این نهاد قضایی،گفت: حدود ۴۰۰نفر در این آزمون جذب می شوند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 13 بهمن  95: نتایج نهایی آزمون تصدي منصب قضاء قوه قضائيه سال 95 اعلام شد

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای شما کارجویان گرامی؛ بدین وسیله به اطلاع داوطلبان شركت کننده در آزمون تصدي منصب قضاء سال 1395 میرسانیم: نتایج نهایی آزمون مذکور بمنظور اطلاع و مشاهده داوطلبان ذینفع اعلام می گردد.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر 2 بهمن 95: اطلاعیه آغاز ثبت نام وشرایط جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاءسال 1395

بدین­وسیله به اطلاع می­رساند، فرایند جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال 1395 در بهمن ­ماه آغاز خواهد شد. بر این اساس، سامانه ثبت­نام اینترنتی جذب اختصاصی، از روز دوشنبه مورخ 1395/11/4 بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه قرار خواهد گرفت. لذا از کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی علاقمند به شرکت در آزمون مذکور، دعوت به عمل می­ آید، ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط ثبت ­نام، در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر 15 دی 95: تشریح موارد حائز اهمیت در جذب قضات سال 95 (منبع: خبرگزاری ایسنا)
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام توحید عاملی در مراسم تحلیف کارآموزان قضایی استان‌های تهران، قم، شیراز و کرمانشاه که در ساختمان مرکزی قوه قضاییه برگزار شد، گفت: امروز مراسم تحلیف 260 نفر از کارموزان قضایی است که توانسته اند مراحل جذب و گزینش و آموزش را با موفقیت طی کنند. از این تعداد حدود 68 نفر از طلاب و 56 نفر فارغ التحصیل و 136 نفر از سایر دانشگاه ها هستند و تعداد 129 از طریق فرایند جذب اختصاصی راه یافته‌اند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۶ دی ۹۵: اعلام نتایج مصاحبه علمی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم

به اطلاع عموم داوطلبان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم، که از تاریخ ۱۳۹۵/۹/۱۳ تا ۱۳۹۵/۱۰/۴در مصاحبه علمی شرکت نموده­ اند می ­رساند، نتایج این مرحله،  اعلام می­گردد.

جهت مشاهده نتایج مصاحبه اینجا کلیک نمایید


خبر 30 آذر 95: نتایج آزمون سنجش شخصیت داوطلبان منصب قضا، اعلام شد 

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان منصب قضاء که از تاریخ 95/7/3 لغایت 95/9/20 در مصاحبه حضوری آزمون سنجش شخصیت شرکت کرده اند می رساند نتایج حاصله به شرح پیوست اعلام میگردد .

جهت مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


خبر 24 آذر 95: اطلاعیه اعلام نتایج و انتشار کارنامه آزمون قضاوت داوطلبان حوزوی – سال 1395

به اطلاع عموم داوطلبان آزمون قضاوت داوطلبان حوزوی- سال 1395 می­رساند، کارنامه آزمون مذکور از روز پنجشنبه 25مورخ 95/9/25 ازطریق سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه (سامانه آزمون داوطلبان حوزوی) در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اعلام نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۳ آبان ۹۵: زمان پرینت کارت و آزمون تشریحی آزمون قوه قضائیه در سال 95 

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 15 آبان 95: نتایج آزمون تصدی منصب قضا سال 95 اعلام شد

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای شما کارجویان گرامی؛ به اطلاع میرسانیم: نتایج آزمون تصدی منصب قضا سال 95 اعلام شد.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۵ آبان ۹۵: تاریخ اعلام نتایج آزمون قضاوت در سال ۹۵ (منبع: پایگاه خبری اختبار)

بر اساس اطلاعیه های پیشین قوه قضاییه؛ نتایج مرحله اول آزمون قضاوت ۹۵ امروز اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 11 آبان 95: زمان اعلام نتایج مرحله اول و جزئیات مرحله تشریحی آزمون قضاوت (منبع: خبرگزاری ایسنا)

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با صدور اطلاعیه‌ای، زمان اعلام نتایج مرحله اول آزمون قضاوت و جزئیات آزمون تشریحی را تشریح کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۹ آبان ۹۵: نتایج مصاحبه علمی داوطلبان تصدی منصب قضا سال 95 (منبع: پایگاه خبری اختبار)

پایگاه خبری اختبار- مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، نتایج مصاحبه علمی ۱۲۹ نفر از داوطلبان منصب قضاء را منتشر کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۸ آبان ۹۵: تکمیل ظرفیت آزمون قضاوت مناطق محروم در سال 95 

پیرو برگزاری و اعلام نتایج مصاحبه­ های علمی آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم کشور سال ۱۳۹۵ که در تاریخ ۲۷ فروردین ماه سال جاری و به ­منظور تامین کادر قضائی مورد نیاز در آن مناطق برگزار شد، بدین­ وسیله اعلام می­ دارد، از داوطلبان دانشگاهی و حوزوی که در آزمون تشریحی مردود و نمره کل تراز (مندرج در کارنامه آزمون تشریحی) آنها ۲۵۰۰ و بالاتر است، دعوت به عمل می­ آید تا در مصاحبه علمی مرحله تکمیل ظرفیت شرکت نمایند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۸ مهر ۹۵: اعلام نتایج و جزئیات آزمون قضاوت سال 95 (منبع: خبرگزاری مهر)

نتایج مرحله اول و جزئیات مرحله دوم (تشریحی) آزمون تصدی منصب قضاء سال۱۳۹۵ اعلام شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 10 مهر 95: برگزاری همزمان آزمون منصب قضاوت در 19 استان کشور (منبع: خبرگزاری میزان)

حجت الاسلام علیرضا امینی با اعلام خبر برگزاری همزمان آزمون جذب عمومی برای داوطلبان منصب قضاوت در 19 استان کشور، گفت: در این آزمون 45 هزار نفر از داوطلبان فارغ التحصیل رشته های حقوق با یکدیگر به رقابت می پردازند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 9 مهر 95: اعلام نتایج آزمون منصب امر قضا اوایل آبان‌ 95 (منبع: نسیم آنلاین) 
آزمون سراسری برای منصب قضاوت، ساعتی قبل به طور همزمان در ۱۹ استان کشور آغاز شد. معاون منابع انسانی قوه قضائیه در حاشیه این برگزاری این آزمون گفت: نتایج آزمون این مرحله اوایل آبان ماه اعلام می شود و قبول شدگان باید در آزمون تشریح در ۲۸ آبان ماه شرکت کنند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 6 مهر 95: كارت شركت در آزمون تصدی منصب قضا سال 95

جهت دریافت کارت شرکت در آزمون تصدی منصب قضا اینجا کلیک نمایید


خبر 5 مهر 95: اطلاعيه مركز جذب و آزمون معاونت آموزش و تحقيقات قوه قضائيه درباره‌ تاريخ پرينت كارت، محل رفع نقص كارت و زمان‌ برگزاري آزمون تصدي منصب قضاء در سال 1395

بدين وسيله به اطلاع داوطلبان متقاضي شركت در مرحله دوم (آزمون تشريحي) آزمون تصدي منصب قضا در سال ۱۳۹۵ مي‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز جمعه مورخ ۹۵/۸/۲۸ منحصراً در شهر تهران برگزار مي‌شود.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر 3 مهر 95: آزمون منصب قضا ویژه داوطلبان حوزوی سال 95 برگزار شد (منبع: خبرگزاری ایسنا)

به گزارش ایسنا، آزمون قضاوت ویژه داوطلبان حوزوی به صورت تشریحی برگزار شد و داوطلبانی که حائز نمره قبولی شوند، به مرحله مصاحبه علمی حضوری راه پیدا می‌کنند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 17 شهریور 95:  اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون قضاوت سال 1394 ویژه مناطق محروم 

بدین­وسیله به اطلاع می‌رساند، مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در نظر دارد، به منظور تکمیل کادر قضایی مورد نیاز در مناطق محروم استان­ های بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان از میان داوطلبان آزمون تشریحی قضاوت سال 1394 که واجد شرایط هستند برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت مصاحبه علمی آزمون مزبور دعوت بعمل آورد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 14 شهریور 95 : اطلاعیه استرداد وجه کارت اعتباری برخی از داوطلبان آزمون قضاوت  (منبع : خبرگزاری ایسنا)

اطلاعیه استرداد وجه کارت اعتباری داوطلبانی که موفق به ثبت‌نام در آزمون قضاوت سال 1395 نشده اند، از سوی مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه صادر شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 1 شهریور 95 : شروع ثبت‌نام دوباره و ویرایش اطلاعات آزمون تصدی منصب قضا- سال 1395

مهلت ثبت نام از روز دوشنبه ۱ شهریور ماه ۱۳۹۵ تا پایان روز پنجشنبه ۴ شهریور ماه ۱۳۹۵ است


خبر 1 شهریور 95 :  ثبت نام داوطلبان حوزوی تصدی منصب قضاء در سال 1395 آغاز شد

ثبت نام داوطلبان حوزوی تصدی منصب قضاء در سال 1395 از امروز اول شهریورماه آغاز شد.


خبر 31 مرداد 95 :  تعیین مهلت مجدد برای ثبت نام داوطلبان متقاضی شركت در آزمون‌ تصدی منصب قضاء سال 1395

مهلت مجدد برای ثبت نام داوطلبان متقاضی شركت در آزمون‌ تصدی منصب قضاء سال 1395  از روز دوشنبه مورخ 1395/06/01 تا روز چهارشنبه مورخ 1395/06/03 تعیین شد.


خبر 24 مرداد 95: ثبت نام مجدد داوطلبان متقاضی شركت در آزمون‌ تصدی منصب قضاء سال 95 

مهلت مجدد برای ثبت نام داوطلبان متقاضی شركت در آزمون‌ تصدی منصب قضاء سال 1395  از روز دوشنبه مورخ 1395/06/01 تا روز چهارشنبه مورخ 1395/06/04 تعیین شد.


خبر 24 مرداد 95 : شرایط جذب داوطلبان حوزوی برای تصدی منصب قضاء سال 95 

کلیه داوطلبان حوزوی تصدی منصب قضاء از روز دوشنبه مورخ 1395/06/01 لغایت جمعه مورخ 1395/06/12 می توانند با مراجعه به پرتال معاونت منابع انسانی قوه قضاییه از طریق سامانه آزمون داوطلبان حوزوی اقدام به ثبت نام نمایند.

جهت مشاهده متن کامل شرایط اینجا کلیک نمایید


خبر 11 مرداد 95: نتایج آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم کشور اعلام شد 
نتایج آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم کشور- فروردین 1395 اعلام شد.

جهت مشاهده نتایج و دریافت کارنامه کلیک نمایید


خبر 19 تیر 95 : اعلام جزئیات مصاحبه علمی جذب اختصاصی منصب قضا در سال ۹۵ (منبع: خبرگزاری ایسنا)

پیرو اتمام مهلت ثبت ­نام در سامانه جذب اختصاصی منصب قضا، جزئیات برگزاری مصاحبه علمی متقاضیان شامل زمان و مکان برگزاری مصاحبه علمی، مدارک مورد نیاز در روز مصاحبه علمی و مواد امتحانی را اعلام کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 15 تیر 95 : ثبت نام آزمون تصدی منصب قضا از 20 تیرماه آغاز می‌شود (منبع : خبرگزاری میزان)

کلیه داوطلبان ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا با مدرک تحصیلی دانشگاهی در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی می توانند از روز یکشنبه 20 تیرماه سال جاری با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 25 خرداد 95 :  اعلام نتایج مصاحبه علمی داوطلبان جذب عمومی 1394 - نوبت سوم

نتایج مصاحبه علمی داوطلبان دانشگاهی که از تاریخ 95/03/01 لغایت 95/03/16 در آزمون مزبور شرکت کرده‌اند، اعلام شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۲ اردیبهشت ۹۵ : اعلام نتایج مصاحبه علمی داوطلبان جذب عمومی سال ۱۳۹۴ در نوبت اول

نتایج مصاحبه علمی داوطلبان دانشگاهی که از تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ لغایت ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ در آزمون مزبور شرکت کرده‌اند، اعلام شد

جهت مشاهده اعلام نتایج اینجا کلیک کنید


اعلام نتایج آزمون تشریحی تصدی منصب قضا سال 94

جهت مشاهده اعلام نتایج اینجا کلیک کنید


خبر 19 اردیبهشت 95 : جذب ۲۵۰ قاضی برای استان تهران طی ۲ سال گذشته (منبع : خبرگزاری فارس)

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: امروز که در آغازین روزهای سومین سال شروع خدمت بنده است ۱۶ ساختمان علیرغم وضعیت سخت و بد مالی در شهر تهران در حال احداث است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 8 اردیبهشت 95 : آخرین وضعیت اعلام نتایج آزمون قضاوت ویژه داوطلبان مناطق محروم (منبع : خبرگزاری میزان)

عاملی گفت: در 27 فروردین ماه آزمون قضاوت در مناطق محروم با حضور 2600 نفر در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، بوشهر و هرمزگان برگزار و اوراق در حال تصحیح است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 28 فروردین 95 : دادگستری استان کرمان با کمبود کادر قضائی مواجه است (منبع : خبرگزاری ایسنا)

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: آزمون جذب اختصاصی قضات ویژه مناطق محروم استان کرمان با شرکت 460نفر داوطلب حوزوی ودانشگاهی در راستای تکمیل کادر قضائی استان برگزار شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 28 فروردین 95 : آزمون قضاوت ویژه داوطلبان مناطق محروم برگزار شد (منبع : خبرگزاری میزان)

آزمون ویژه داوطلبان قضاوت در استان‌های سيستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، كرمان و خوزستان امروز به صورت همزمان برگزار شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 22 فروردین 95 : اعلام زمان برگزاری مصاحبه علمی داوطلبان حوزوی پذیرفته شده در آزمون قضاوت 94

پیرو برگزاری مرحله تشریحی آزمون قضاوت سال 1394 جدول زمانبندی مصاحبه علمی داوطلبان حوزوی پذیرفته شده به شرح ذیل اعلام شد.

جهت مشاهده اطلاعیه و جدول زمانبندی اینجا کلیک کنید


خبر 18 فروردین 95: جزئیات برگزاری مصاحبه علمی داوطلبان پذیرفته شده در آزمون قضاوت سال 1394 اعلام شد

به گزارش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، جزئیات برگزاری مصاحبه علمی داوطلبان پذیرفته شده در آزمون قضاوت سال 1394  شامل زمان برگزاری مصاحبه علمی، مکان برگزاری مصاحبه علمی، مدارک مورد نیاز در روز مصاحبه علمی و مواد امتحانی اعلام شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 18 فروردین 95: زمان برگزاری مصاحبه علمی داوطلبان پذیرفته شده در آزمون قضاوت 1394 اعلام شد

پیرو برگزاری مرحله تشریحی آزمون قضاوت سال 1394 جدول زمانبندی مصاحبه علمی داوطلبان پذیرفته شده به شرح ذیل اعلام شد

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 17 فرردین 95 : اعلام جزئیات برگزاری مصاحبه علمی جذب اختصاصی منصب قضا سال 95 (منبع : خبرگزاری میزان)

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه پیرو اتمام مهلت ثبت ­نام در سامانه جذب اختصاصی منصب قضا، جزئیات برگزاری مصاحبه علمی متقاضیان شامل زمان و مکان برگزاری مصاحبه علمی، مدارک مورد نیاز در روز مصاحبه علمی و مواد امتحانی را اعلام کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 26 اسفند 94 : برای داوطلبان قضاوت پرونده سنجش شخصیت تشکیل خواهد شد (منبع : خبرگزاری میزان)

حجت الاسلام عاملی گفت: بنا به دستور معاون منابع انسانی قوه قضائیه؛ در کارگروهی مرکب از کارشناسان جذب و سنجش مراحل مختلف جذب داوطلبان قضاوت مورد بازنگری قرار گرفت.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 25 اسفند 94 : رفع نیاز کادر دادگستری ها با برگزاری آزمون جذب قضات ویژه مناطق محروم (منبع : خبرگزاری میزان)

معاونت منابع انسانی قوه قضائیه اعلام کرد: با برگزاری آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم در سال 1395؛ نیاز استان های محروم به کادر قضایی مرتفع خواهد شد و دستگاه قضایی از حیث کادر قضایی در سال 1396 به وضعیت مطلوبی خواهد رسید.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 19 اسفند 94 : نیاز استان‌های محروم به قاضی تا سال 96 مرتفع می‌شود ( منبع : خبرگزاری فارس)

قائم مقام مرکز آموزش قوه قضائیه با بیان اینکه امروز مراسم تحلیف 127 کارآموز قضایی برگزار شد، گفت: در تلاش هستیم تا سال 96، نیاز استان‌های محروم به قاضی مرتفع شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 12 اسفند 94 : دوره ۱۹۰ کارآموزی قضایی تهران برگزار می شود (منبع : خبرگزاری مهر)

مراسم افتتاحیه دوره ۱۹۰ کارآموزی قضایی مرکز آموزش تهران در تاریخ ۱۵ فروردین ۹۵ برگزار خواهد شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 5 اسفند 94 : جذب بیش از 1100 کارآموز قضایی تا پایان سال (منبع : خبرگزاری میزان)

حجت الا سلام عاملی گفت: با پایان یافتن سال 94 دوره فارغ التحصیلی و کارآموزی 1100 نفر از دانشجویان به پایان می رسد و این افراد وارد سیستم قضایی کشور می شوند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 19 بهمن 94 : اعلام زمان برگزاری مصاحبه‌های علمی جذب اختصاصی تصدی منصب قضا  (منبع : خبرگزاری میزان)

برگزاری مصاحبه‌های علمی جذب اختصاصی _ ویژه داوطلبان دانشگاهی تصدی منصب قضا از اوایل سال 95 آغاز خواهد شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 18 بهمن 94 : تمدید مهلت ثبت نام جذب اختصاصی تصدی منصب قضا  (منبع : خبرگزاری میزان)

مهلت ثبت‌نام در سامانه جذب اختصاصی تصدی منصب قضا تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 1394/11/21 تمدید شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 12 بهمن 94 : انتقاد معاون راهبردی قوه قضائیه از آمار جذب قضات در برنامه ششم توسعه (منبع : خبرگزاری میزان)

ذوالقدر با اشاره به برنامه ششم توسعه و پیش‌بینی جذب قضات در لایحه پیشنهادی دولت گفت: در لایحه پیشنهادی تعداد جذب سالیانه قضات ۵۰۰ نفر عنوان شده که این رقم به نسبت سال گذشته کاهش یافته است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آغاز ثبت نام داوطلبان جذب اختصاصی آزمون قضاء - دی 94

به گزارش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، مستنداً به آیین نامه نحوه جذب، گزینش و کارآموزی داوطلبان تصدی امر قضاء و استخدام قضات، مصوب 92/02/26 ریاست محترم قوه قضائیه، سامانه جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء به منظور ثبت نام متقاضیان واجد شرایط از تاریخ 1394/10/27 لغایت 1394/11/16 فعال خواهد شد. لذا از کلیه داوطلبان علاقمند به شرکت در فرآیند مذکور، دعوت به عمل می­ آید ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط ثبت­ نام، در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید


خبر 2 دی 94 : اعلام نتایج آزمون قضاوت 94در اسفندماه (منبع : خبرگزاری میزان)

«حجت الاسلام و المسلمین علیرضا امینی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی وقضایی خبرگزاری میزان با اشاره به برگزاری مرحله اول آزمون قضاوت گفت: مرحله اول آزمون قضاوت سال 94، در 8آبان ماه و در 16استان کشور و در 43 حوزه امتحانی و با رقابت 30 هزار داوطلب برای تصدی منصب قضا برگزار شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 2 دی 94 : آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه جمعه برگزار می شود (منبع : خبرگزاری مهر)

آزمون مرحله دوم تصدی منصب قضاء قوه قضائیه صبح جمعه ۴ دی ماه برگزار می شود و داوطلبان می توانند امروز با ورود به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.
به گزارش خبرنگار مهر،  آن دسته از شرکت کنندگان آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه که براساس نتیجه آزمون تستی مجاز به شرکت در مرحله دوم (آزمون تشریحی) شده اند، می توانند قبل از شرکت در جلسه آزمون تشریحی برگ راهنما را با دقت مطالعه کنند و کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اعلام نتایج آزمون تصدی منصب قضادر  سال 1394 

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام خدمت یکایک شما عزیزان، به اطلاع میرسانیم که نتایج آزمون تصدی منصب قضادر  سال 1394 اعلام شد:

جهت مشاهده نتایح اینجا کلیک کنید


خبر 23 آذر 94: جزئیات و زمان اعلام نتایج مرحله اول آزمون قضاوت (منبع : خبرگزاری مهر )

زمان اعلام نتایج و جزئیات آزمون تشریحی مرحله اول آزمون تصدی امر قضا سال ۱۳۹۴ اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت توسعه منابع انسانی قوه قضائیه اعلام کرد: با توجه به برگزاری مرحله اول آزمون تصدی امر قضاء سال ۱۳۹۴ در آبان ماه سال جاری، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه زمان اعلام نتایج مرحله اول و جزئیات آزمون تشریحی را  اعلام کرد:

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 16 آبان 94: حدود ۷۰۰ قاضی نیاز داریم (منبع: خبرگزاری ایلنا)
رییس شوراهای حل اختلاف از نیاز این نهاد به ۷۰۰ قاضی خبر داد و گفت: ‌ در نظر داریم که پیشنهاد برگزاری یک دوره آزمون دیگر را به رئیس قوه قضاییه ارائه کنیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام احمدی میانجی در حاشیه سفر آیت‌الله آملی لاریجانی به استان مازندران در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت لایحه شوراهای حل اختلاف گفت: سه شنبه هفته گذشته آزمایشی بودن ۳ ساله این لایحه تصویب شد و ان‌ شاءالله به شورای نگهبان می‌رود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۹ آبان ۹۴: نتایج مرحله اول آزمون قضاوت سال ۹۴ هفته آخر آذر ماه اعلام می‌شود (منبع: خبرگزاری میزان)

حجت الاسلام و المسلمین امینی گفت: نتایج آزمون قضاوت سال ۹۴ طبق اعلام سازمان سنجش هفته آخر آذر ماه اعلام خواهد شد و پس از آن از داوطلبانی که در آزمون تستی امروز قبول شوند برای شرکت در آزمون تشریحی دعوت به عمل می‌آید.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


اطلاعيه مركز جذب و آزمون معاونت آموزش و تحقيقات قوه قضائيه درباره‌ تاريخ پرينت كارت،محل رفع نقص كارت و زمان‌ برگزاري آزمون تصدي منصب قضاء در سال 1394

بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون تصدي منصب قضاء قوه قضائيه در سال 1394مي‌رساند كه آزمون مذكور در صبح روز جمعه مورخ 94/8/8 در حوزه‌هاي مندرج در جدول ذيل برگزار مي‌شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 21 شهریور 94: جزئیات ثبت نام آزمون قضاوت سال 94 اعلام شد (منبع: خبرگزاری میزان)

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بند «الف» و «ب» این اطلاعیه، نسبت به مدارک خواسته شده بر اساس بند «ج» اقدام و از تاریخ 24/6/94 لغایت 2/7/94 با مراجعه با سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و در پایان ثبت نام به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه خواهد شد که داوطلبان لازم است تا پایان کلیه مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری نمایند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 18 مرداد 94: آزمون قضات آبان ماه برگزار می شود (منبع: سایت رسمی قوه قضاییه)

مرحله نخست آزمون استخدامی قضات در تاریخ 1394/8/8 به صورت تستی برگزار می شود و مرحله دوم که به صورت تشریحی خواهد بود، در تاریخ 1394/10/4 برگزار خواهد شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۳ خرداد ۹۴: آزمون استخدامی قضات آبان ماه برگزار می‌شود (منبع: باشگاه خبرنگاران)

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا امینی در حاشیه نشست معاونان منابع انسانی دادگستری‌های سراسر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی قضات اظهار داشت: آزمون استخدامی قضات آبان ماه برگزار می‌شود و در مجموع معاونت منابع انسانی دو جذب عمومی و اختصاصی دارد که جذب عمومی در آبان‌ماه و جذب اختصاصی در طول سال برقرار است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 11 خرداد 94: نتایج مصاحبه علمی داوطلبان پذیرفته شده در مراحل تستی و تشریحی آزمون قضاوت 1393

بدین­وسیله نتایج مصاحبه علمی داوطلبان پذیرفته شده در مراحل تستی و تشریحی آزمون قضاوت 1393 به شرح پیوست اعلام می­گردد:

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۳ اسفند ۹۳: کمبود بودجه، برگزاری دو دوره آزمون قضات را لغو کرد
حجت الاسلام امینی گفت: مطابق قانون برنامه پنجم توسعه، قوه قضاییه باید سالی ۸۰۰ قاضی و بیش از ۳ هزار نیرو برای کادر اداری جذب کند؛ اما با وجود این قانون، امکان برگزاری دو دوره از آزمون‌های قضات فراهم نشد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1382629
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد