• ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
  • 0k نظر «نمایش»

اشتغالزایی پتروشیمی مهاباد برای ۲۸۰۰ نفر

اشتغالزایی پتروشیمی مهاباد برای ۲۸۰۰ نفر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ایجاد  143 واحد صنعتی در مهاباد 

جهت ورود به صفحه جامع استخدام پتروشیمی مهاباد اینجا کلیک نمایید


خبر 22 اردیبهشت 95: اشتغالزایی پتروشیمی مهاباد برای 2800 نفر (منبع : خبرگزاری تسنیم)

رئیس خدمات فنی مجتمع پتروشیمی مهاباد گفت: مجتمع پتروشیمی مهاباد هم‌اکنون برای ۸۰۰ نفر به طور مستقیم و دو هزار نفر به طور غیرمستقم زمینه اشتغال‌زایی فراهم کرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، صنعت پتروشیمی یکی از صنایع در حال رشد بوده و به موتور محرکه توسعه صنعتی کشورهای منطقه تبدیل شده است.
این موضوع سبب جلب نظر برنامه‌ریزان و سیاستگذاران توسعه صنعت پتروشیمی نسبت به مشارکت دادن سرمایه‌گذاران داخلی نسبت به احداث واحدهای تولید پلی‌اتیلن شده است.
پلی‌اتیلن برای نخستین مرتبه به طور اتفاقی توسط شیمیدان آلمانی سنتز شد، وی در سال 1898 همگام حرارت دادن دی‌آزومتان ترکیب مومی شکل سفیدی را سنتز کرد که بعدها پلی‌اتیلن نام گرفت که خود یکی از ساده‌ترین و ارزانترین پلیمرها است.
پلی‌اتیلن کاربرد فراوانی در تولید انواع لوازم پلاستیکی مورد استفاده در آشپزخانه و صنایع غذایی دارد و در این زمینه یکی از مصارف عمده پلی‌اتیلن سنگین، استفاده از آن در قالب بادی است که معمولا برای تولید بطری‌های شیر، ظروف مواد شیمیایی خانگی، ضدیخ، مواد شیمیایی سفیدکننده، روغن موتور، لوازم آرایشی و مخازن سوخت اتومبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.
از سوی دیگر تولید فیلم پلاستیکی بیشترین کاربرد پلی‌اتیلن سبک خطی را تشکیل می‌دهد و در این رابطه، فیلم‌های نازک پلی‌اتیلن نسبتا شفاف بوده و در برابر پارگی و سوراخ شدگی بسیار مقاوم هستند و کاربردهای متنوعی در زمینه‌های بسته‌بندی مواد غذایی، ظروف مواد شیمیایی مایع و جامد، جعبه‌های نوشابه و آبمیوه، بشکه‌ها و انواع کیسه‌ها دارند.
15 اردیبهشت سال 89 پروژه مجتمع پتروشیمی مهاباد آغاز و در 20 دی 94 واحد پلی‌اتیلن آن به بهره‌برداری و به مرحله تولید رسید.
رئیس خدمات فنی مجتمع پتروشیمی مهاباد، عصر امروز در برنامه بازدید خبرنگاران استان آذربایجان‌غربی از این پروژه اظهار داشت: مجتمع پتروشیمی مهاباد هم‌اکنون برای 800 نفر به طور مستقیم و دو هزار نفر به طور غیرمستقم زمینه اشتغال‌زایی فراهم کرده است.
مسعود جعفری تصریح کرد: ظرفیت اسمی این مجتمع 300 هزار تن پلی‌اتیلن سبک و سنگین بوده و حجم سرمایه‌گذاری آن 250 میلیون یورو در بخش ارزی است.
در ادامه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: هم‌اکنون 143 واحد صنعتی در مهاباد وجود دارد که مشکلات آنها بررسی و بدان رسیدگی می‌شود.
صادق قادری با تاکید بر تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر”اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” بیان کرد: در این رابطه تکمیل طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در استان و شهرستان انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون 300 واحد تولیدی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در کل استان آذربایجان‌غربی وجود دارد که باید احیاء شوند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد با اشاره به مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی استان و شهرستان مهاباد گفت: متاسفانه مشکلات و معوقات بانکی از اصلی‌ترین مسائل موجود در راه صنعت استان به شمار می‌روند

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1385403
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد