• ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
  • 1k نظر «نمایش»

اطلاعیه های آزمون استخدامی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی

اطلاعیه های آزمون استخدامی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اطلاعیه های سایر مراحل آزمون استخدامی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی

جهت ورود به صفحه جامع استخدام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک نمایید


خبر 16 مهر 98: اطلاعیه انجام سایر مراحل استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فراگیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)

اطلاعیه اداره کل توسعه منابع انسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای پذیرفته شدگان مرحله مصاحبه آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی(وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ) به این شرح منتشر شد : در ادامه روند استخدام ، نامبردگان به هسته مرکزی گزینش معرفی می شوند .بدیهی است زمان و مکان مصاحبه از طریق تماس تلفنی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
در ضمن انتصاب بازرسان کار نیز با عنایت به ماده 2 آیین نامه شرایط استخدام بازرسان کار منوط به تایید کمیته مربوطه خواهد بود که پس از هماهنگی های لازم به نحو مقتضی به اطلاع نامبردگان خواهد رسید.

خبر 11 مهر 98: اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص اعلام نتایج ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور (منبع: جهاد دانشگاهی)

داوطلبان گرامی، با عنایت به برگزاری ششمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ 1397/12/17، نتایج نهایی آزمون استخدامی مربوط به دستگاه‌های اجرایی شامل :

- شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور(مادر تخصصی)

- وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

که نتایج آنها نهایی شده است، برای سیر سایر مراحل استخدامی اعلام می‌گردد.

داوطلبان به منظور اطلاع از نتیجه آزمون، می‌توانند به پروفایل خود به آدرس اینترنتی جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند. داوطلبان پذیرفته شده ضروری است جهت اطلاع از زمان و مکان مراجعه برای سیر سایر مراحل استخدامی خود، روز یکشنبه 14 مهرماه 1398 به آدرس اینترنتی دستگاه‌های مزبور مراجعه نمایند. بدیهی است نتايج سایر دستگاه‌های اجرایی که فرایند بررسی مدارک و یا مصاحبه استخدامی آنها نهایی نشده است، متعاقباً اعلام خواهد شد.

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نمونه کارنامه های آزمون استخدامی فراگیر ششم سال 97 اینجا کلیک نمایید

جهت ورود به پروفایل کاربری اینجا کلیک نمایید

خبر 29 خرداد 98: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی (منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت جهت شرکت در مصاحبه در جدول پیوست قابل مشاهده می باشد.

داوطلبانی که نام آنها در جدول ذکرگردیده ، لازم است بر اساس زمانبندی تعیین شده با در دست داشتن اصل و تصاویر مدارک مربوطه (ذکر شده در اطلاعیه قبلی)جهت شرکت در مصاحبه به آدرس ذیل حضور یابند.

بدیهی است عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف تلقی گردیده واز ادامه فرایند استخدام حذف خواهد شد.

آدرس: تهران- میدان آزادی- بزرگراه آیت اله سعیدی – چهارراه یافت آباد- بلوار معلم – نرسیده به میدان معلم- جنب مرکز آموزش فنی و حرفه ای – مرکز تحقیقات، تعلیمات، حفاظت فنی و بهداشت کار، تلفن: 66697711-66697722

جهت مشاهده اسامی و زمانبندی مصاحبه اینجا کلیک نمایید

خبر 26 خرداد 98: اطلاعیه زمان و نحوه مصاحبه آزمون استخدام اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی (منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در بخش وضعیت داوطلب ، عبارت « شما برای مصاحبه استخدامی معرفی شده اید» درج شده، لازم است از روز چهارشنبه 29 خرداد ماه جاری به پایگاه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت اطلاع دقیق از زمان و مکان مصاحبه مراجعه کنند.
بر این اساس داوطلبان لازم است اصل و تصویر مدارک ذیل را در روز مصاحبه استخدامی، همراه داشته باشند:
1. دانشنامه یا گواهی موقت فارغ التحصیلی زمان ثبت نام به همراه گواهی معتبری که معدل مدرک تحصیلی داوطلب در آن ذکر شده باشد.
تذکر: در صورت عدم ارائه گواهی حاوی معدل ، داوطلب از اخذ امتیاز مربوط به این بخش در فرایند مصاحبه محروم خواهد شد.
2.مدرک زبان انگلیسی معتبر(TOLIMO,MSRT,TOFEL,IELTS)
3. برگزیدگان علمی دانشجویی : مقتضی است داوطلبانی که دارای رتبه اول در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا هستند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب در آن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه در روز مصاحبه ارائه نمایند . همچنین ارائه گواهی معتبر برای برگزیدگان المپیاد های علمی دانشجویی ضروری است.
4.گواهی چاپ مقاله و یا ارائه مقالات علمی - پژوهشی (داخلی وخارجی)، علمی - ترویجی (داخلی و خارجی)، مقالات چاپ شده در کنفرانس ها و همایش های معتبر ملی نمایده شده در (ISC و یاCIVILICA ) و همایش های بین المللی.
5. کتاب تالیفی و یا ترجمه
6.ثبت اختراع : گواهی ثبت اختراع مورد تایید مراجع ذیصلاح (سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ویا بنیاد ملی نخبگان )
7.کسب مقام در جشنواره های علمی و یا هنری : کسب مقام در المپیادهای علمی، جشنواره های معتبر علمی (خوارزمی ، جوان خوارزمی ، رازی و فارابی ) و فناوری ، هنری ، فرهنگی و ادبی ، دینی ، رسانه ، کودکان و نوجوانان ، زنان ، دولت و نهادها ، سینمایی )
8.گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر (ICDL) ازمراکز و موسسات تایید صلاحیت شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور
9.داشتن مدرک معتبر نرم افزار تخصصی مرتبط با شغل
10-یک قطعه عکس4×3
11- کارت پایان خدمت برای آقایان

خبر 17 اردیبهشت 98: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدامی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی (منبع: وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی)

معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه ای اعلام کرد : افراد معرفی شده مرحله اول ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی جهت ارائه و بررسی مدارک خود از روز شنبه مورخ 21/ 2/ 98 تا حداکثر روز دوشنبه مورخ 98/02/30 فرصت دارند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، براساس این اطلاعیه این دسته از داوطلبان با به همراه داشتن مدارک ذیل به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز استان مربوطه مراجعه کرده و پس از تحویل آنها، رسید دریافت نمایند.
این مدارک شامل موارد ذیل است: 
1- 6 قطعه عکس 43 x که در سال جاری گرفته شده باشد.
2- اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن.
3- اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن.
4- اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن.
5- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان.
6- اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور برای معلولین.
7- اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ایثارگران 25 درصد.
8- اصل مدرک و معرفی نامه از مراجع ذیصلاح برای مشمولین سهمیه 5درصد.
مراجع ذیصلاح تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه برای رزمندگان با سابقه حداقل6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزند آنها عبارتند از:
• معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
• معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
• معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
9- ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی‌ربط،جهت اصلاح حداکثر سن مقرر برای آن دسته از داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها، شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی که شمول قانون برآنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه وکمک دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها از تاریخ 22/11/1357 به خدمت اشتغال داشته‌اند.
بر اساس این اطلاعیه، عدم مراجعه و تحویل مدارک فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
لازم به ذکر است: این مرحله صرفاً جهت بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارک آن‌ها بوده و داوطلبان واجد شرایط(بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور)که مدارک آنها توسط دستگاه مربوطه تایید می‌گردد، جهت شرکت در مصاحبه استخدامی، متعاقبا ًمعرفی خواهند شد.
خاطرنشان می شود: داوطلبان در صورت هر گونه سوال یا کسب اطلاعات بیشتر، با ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مربوطه تماس حاصل نمایند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1412206
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k