- ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
- 0k نظر «نمایش»
استخدام مسئول دفتر و کارشناس فروش جهت شرکتی در تهران
استخدام مسئول دفتر و کارشناس فروش جهت شرکتی در تهران
- بروزرسانی:
- دیدگاه: ۰ (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه
استخدام یک شرکت معتبر بازرگانی در تهران
یک شرکت معتبر بازرگانی در تهران جهت تکمیل تیم فروش خود استخدام میکند.
ردیف | عنوان شغلی | شرایط احراز |
1 | مسئول دفتر | خانم
روابط عمومی بالا منظم و متعهد مسئولیت پذیری بالا آموزش پذیر دارای سطح زبان انگلیسی مطلوب آشنایی به کامپیوتر و نرم افزار های MS OFFICE موارد امتیاز آور: مواردی میباشند که میتوانند باعث دریافت امتیاز بالاتر شوند. دارای یکی از مدارک مهندسی برق (انواع گرایش ها) یا MBAیا مدیریت آشنایی با CRM دارای سابقه کار مرتبط با اداری یا فروش مزایا: حقوق ثابت + بیمه |
2 | کارشناس فروش (UPS و تجهیزات پاور الکترونیک) | خانم و آقا
پر انرژی و فعال منظم و متعهد مسئولیت پذیری بالا خلاق آموزش پذیر دارای مدرک مهندسی دارای سطح زبان انگلیسی مطلوب دارای سابقه کار مرتبط با فروش آشنایی به کامپیوتر و نرم افزار های MS OFFICE دارای کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان موارد امتیاز آور: آشنایی با CRM دارای یکی از مدارک مهندسی برق (انواع گرایش ها) یا MBA داری سابقه کار مرتبط مزایا: حقوق ثابت + بیمه + پورسانت |
(موارد امتیاز آور میتوانند باعث رتبه بهتر جهت انتخاب نیرو بشوند).
لطفا رزومه خود را به آدرس ایمیل job.azarakhsh@gmail.com ارسال نمایید و در ایمیل ارسالی ردیف شغلی مد نظر خود را وارد کنید.
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.