• ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام آچیلان در

استخدام آچیلان در

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت مهاد صنعت (آچیلان در)


معرفی آچیلان در:

شرکت آچیلان دُر به عنوان پیشگام در صنعت درب های اتوماتیک با مجموعه ای متشکل از کارشناسان و تکنسین های مجرب در حوزه ی مهندسی الکترونیک پس از چندین سال تحقیقات و بررسی توانست طرح اولیه ی محصول خود را متناسب با نیاز بازار ایران در سال 1371 به طور تخصصی و برای اولین بار در صنعت درب های اتوماتیک ارائه و فعالیت خود را آغاز نماید. شرکت آچیلان دُر، در راستای بهبود کیفیت محصولات خود در دهه ی هشتاد شمسی اقدام به برقراری ارتباط با چندین شرکت خارجی نمود و با تاییدیه ی وزارت بازرگانی ایران ضمن در اختیار گرفتن نمایندگی انحصاری محصولات آن شرکت ها در ارائه ی دانش و تکنولوژی روز با متنوع ترین امکانات، موفق به تجهیز بسیاری از اماکن عمومی و خصوصی کشورمان به درب های اتوماتیک هوشمند گردید. شرکت آچیلان دُر، به عنوان یکی از رهبران پیشرو در بازار درب های اتوماتیک تداوم انجام خدمات مطلوب در حفظ، نگهداری و پشتیبانی روز افزون در راستای کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی را سر لوحه ی وظایف خود قرار داده تا هر گونه ارتباط مشتریان با بخش های مختلف این سازمان از تجربه ای دلنشین و استوار بهره مند گردد.

آرشیو آگهی های استخدام شرکت آچیلان در

۱۹ خرداد ۱۴۰۱
استخدام کارشناس ارشد فروش با حقوق ثابت در شرکت آچیلان دُر

شرکت آچیلان دُر برای تکمیل کادر خود در تهران (آیت الله کاشانی) از افرا واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شزرایط احراز کارشناس ارشد فروش شرایط لازم برای همکاری خانم ها: علاقه مند بودن به فروش و بازاریابی علاقه مند به پیشرفت مهارت های فردی درک اهمیت فروش (و واقف بودن به این مطلب که فروش یک تخصص است) روابط عمومی قوی آموزش پذیری توانایی کار کردن در گروه و هماهنگی با تیم توانایی پیگیری و دقت در کار تعهد اخلاقی حداقل سن 25 و حداکثر 37 Microsoft word ----Microsoft Excel متوسط حقوق ث...

مشاهده بیشتر
۳۱ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فروش خانم آشنا به زبان انگلیسی در شرکت آچیلان در

آگهی استخدام شرکت آچیلان در شرکت آچیلان در واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش جنسیت: خانم فروش محصولات تولیدی شرکت در زمینه درب های اتوماتیک سابقه کاری بالا و حرفه ای در زمینه فروش تسلط کامل به اصول فروش تلفنی و بازاریابی (گذراندن دوره های فروش و مذاکره مزیت محسوب میشود) پر انرژی، دارای فن بیان قوی و روابط عمومی بالا علاقمند به یادگیری و رشد و پیشرفت شغلی آشنا به CRM آشنا به زبان انگلیسی آشنا به آفیس و گزارش دهی...

مشاهده بیشتر
۲۴ بهمن ۱۳۹۹
استخدام برنامه نویس مسلط به زبان PHP در گروه صنعتی آچیلان دُر

استخدام گروه صنعتی آچیلان دُر گروه صنعتی آچیلان دُر در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز برنامه نویس - جنسیت: آقا، خانم - نوع همکاری: تمام وقت - تسلط به زبان برنامه نویسی PHP - تسلط به HTML, CSS, Laravel, JavaScript, Bootstrap - مهارت ‌های امتیازی: - توانایی انجام کار تیمی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ دی ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش در شرکت آچیلان دُر

استخدام شرکت آچیلان دُر شرکت آچیلان دُر واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش سابقه کار مرتبط آشنایی با CRM دارای فن بیان قوی روحیه کار تیمی خلاق و با پشتکار بالا آموزش پذیر مزایا: حقوق ثابت، بیمه از روز اول، پاداش، سنوات، پورسانت متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ دی ۱۳۹۹
استخدام نیروی فنی خدماتی و نصب آشنا به ابزار آلات فنی در شرکت آچیلان دُر

آگهی استخدام شرکت آچیلان دُر در تهران شرکت آچیلان دُر واقع در تهران برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی فنی خدماتی و نصب - فن بیان قوی - ترجیحا همراه با موتور سیکلت - خوش برخورد - آشنا به ابزار آلات فنی - در ضمن در صورتی که مسلط به نصب و اجرای خدمات درب اتوماتیک باشید می‌توانید به صورت پیمانکاری نیز همکاری خود را اعلام نمایید. - جنسیت: آقا - نوع همکاری: تمام وقت، پاره وقت، پروژه‌ای شهرهای مورد نیاز: شهریار - تهران - گلگون متقاضیان...

مشاهده بیشتر
۲۱ آذر ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش در شرکت آچیلان دُر

استخدام شرکت آچیلان دُر شرکت آچیلان دُر در تهران در راستای تکمیل کادر فروش خود از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می‌نماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش - جنسیت: خانم - آشنا به امور فروش - دارای روحیه کار تیمی - دارای فن بیان عالی - دارای روابط عمومی بالا - تایم کاری: شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17:00 پنجشنبه ها 8:30 تا 13:00 - نوع همکاری: تمام وقت متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۹ آبان ۱۳۹۹
استخدام طراح گرافیک در شرکت آچیلان دُر

دعوت به همکاری شرکت آچیلان دُر شرکت آچیلان دُر تولید کننده درب های اتوماتیک شیشه ای در راستای تکمیل کادر فنی خود در تهران به صورت تمام وقت استخدام مینماید. عنوان شغلی شرایط احراز طراح گرافیست نوع همکاری: تمام وقت مسلط به Adobe Photoshop مسلط به Adobe Illustrator مسلط به After Effect آشنایی با InDesign طراح لوگو و طرح های گرافیکی خلاق و با انگیزه حقوق توافقی + بیمه از روز اول + پاداش متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ آبان ۱۳۹۹
استخدام رنگ کار جهت یک واحد صنعتی معتبر در شهرک صنعتی گلگونِ تهران

آگهی استخدام واحد صنعتی معتبر در گلگونِ تهران واحد صنعتی مهاد صنعت ( آچیلان در) در شهرک صنعتی گلگون تهران به افراد با شرایط ذیل نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز رنگ کار الکترو استاتیک بیمه و حقوق توافقی استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: شهریار متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ آبان ۱۳۹۹
استخدام کارگر فنی ماهر جهت یک واحد صنعتی معتبر در شهریار

آگهی استخدام واحد صنعتی معتبر در گلگونِ تهران واحد صنعتی مهاد صنعت ( آچیلان در) در شهرک صنعتی گلگون تهران به افراد با شرایط ذیل نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارگر فنی ماهر بیمه و حقوق توافقی استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: شهریار متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ آبان ۱۳۹۹
استخدام برشکار آلومینیوم جهت یک واحد صنعتی معتبر در تهران

آگهی استخدام واحد صنعتی معتبر در گلگونِ تهران واحد صنعتی مهاد صنعت ( آچیلان در) در شهرک صنعتی گلگون تهران به افراد با شرایط ذیل نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز برشکار آلومینیوم بیمه و حقوق توافقی استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: شهریار متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1428164
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد