- ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
- 0k نظر «نمایش»
استخدام مؤسسه کار آفرينان آوا سلامت – سال ۹۸
استخدام مؤسسه کار آفرينان آوا سلامت – سال ۹۸
- بروزرسانی:
- دیدگاه: ۰ (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه
استخدام مؤسسه کار آفرينان آوا سلامت
جهت ورود به صفحه جامع استخدام مؤسسه کار آفرينان آوا سلامت اینجا کلیک نمایید
استخدام موسسه کار آفرینان آواسلامت یزد - 10 اسفند 98
موسسه کارآفرینان آوا سلامت به منظور تکمیل کادر پرسنلی خود جهت استقرار در دانشگاه علوم پزشکی یزد به عنوان نماینده به تعداد 3 نفر از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری مینماید:
مهلت ثبت نام تا 20 اسفند ماه میباشد.
عنوان شغل: نماینده (کارشناس اداری)
مدارک تحصیلی: کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشته های گروه امور مالی، مدیریت یا حسابداری
سن: حداکثر 35 سال
مبلغ ثبت نامی: 1.000.000 ریال (یک میلیون ریال)
افراد متقاضی می توانند از روز شنبه مورخ 10 اسفند ماه لغایت روز سه شنبه مورخ 20 اسفند ماه 1398 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
تاریخ برگزاری آزمون متعاقبا اعلام می شود
> شرایط اختصاصی
- دارای روابط عمومی قوی و داشتن روحیه تعامل و همکاری
- عدم اعتیاد به انواع مواد مخدر و دخانیات
- بومی استان یزد " در صورت قبولی سکونت در شهر یزد الزامی می باشد"
> مواد امتحاتی
آزمون شامل 120 سوال می باشد؛ که 60 سوال از دروس عمومی با ضریب یک : زبان و ادبیات فارسی،اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانون، معارف اسلامی، آمار و ریاضی، زبان انگلیسی، هوش و توانمندی های ذهنی و فن آوری اطلاعات و 60 سوال تخصصی مرتبط با شغل با ضریب دو طراحی خواهد شد.
> تخصصهای لازم مورد نیاز
تسلط به:
* قوانین کار و تامین اجتماعی * قراردادهای پرسنلی
* پیگیری شکایات پرسنل در ادارات کار و ...
* روشها و فرآیند های اداری و منابع انسانی * مسائل مالیاتی
* نرم افزارهای word - excel - power point
* نرم افزارهای کارگزینی، نرم افزار های حسابداری، محاسبات حقوق و دستمزد
+ جهت سفارش پستی کتاب آموزشی 7 درس عمومی استخدامی (به همراه سوالات 96) اینجا کلیک نمایید
+ جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی همراه با پاسخنامه اینجا کلیک نمایید
+ جهت دانلود اصل دفترچه سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی (تمامی سالها) اینجا کلیک نمایید
+ جهت دانلود بسته ویژه اصل سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش اینجا کلیک نمایید
+ جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
> شرایط عمومی پذیرش نیروی شرکتی
1- داشتن تابعیت ایرانی
2- تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
3- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
4- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی جهت متقاضیان مذکر( ملاک محاسبه تاریخ پایان خدمت سربازی/ معافیت دائم تا آخرین روز مهلت ثبت نام می باشد.)
5- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان گردان
6- نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر
7- داشتن سلامت جسمانی روانی و توانایی انجام فعالیت از مراکز طب کار مورد تایید بیمه تامین اجتماعی برای انجام کاری که برای آن جذب می شوند.
افرادي كه مجاز به شركت دراين آزمون نيستند عبارتند از:
1- انفصال شدگان از خدمت و يا اخراج شدگان توسط واحدهاي تابعه دانشگاه وسـاير دسـتگاهها و موسسـات دولتي ( افرادي كه به موجب آراء مراجع قضائي و ذيصلاح، از خدمات دولتي منع شده باشند.)
2- افرادي كه تعهد خدمت به ساير سازمان ها، شركت هاي دولتي و سازمان هاي وابسته به دولت و موسسـاتي كه شمول قانون بر آنها مستلزم ذكر نام است دارند.
3- دارندگان مدارك تحصيلي معادل دررشته تحصيلي آگهي شـده. و هـم چنـين مـدارك دانشـگاههاي علمـي كاربردي درحيطه بهداشت و درمان جهت رشته هاي شغلي بهداشتي و درماني مورد تأييد وزارت بهداشـت، درمان و آموزش پزشكي نمي باشد.
> مراحل ثبت نام
ثبت نام آزمون صرفاً بصورت الکترونیکی و منحصراً از طریق سامانه موسسه کارآفرینان آوا سلامت انجام میشود.
(نکات مهم)
1- ثبت نام منوط به تكمیل كلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و كدپیگیری از سامانه میباشد و پس از تایید نهاییِ فرم اینترنتی توسط داوطلب، اطلاعات آن به هیچ عنوان قابل تغییر نمیباشد.
2- به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیشود.
3- داوطلب با تکمیل ثبت نام و شركت درآزمون صراحتا و بصورت کتبی و با علم کامل اقرار، به آگاهی از مفادآگهی ثبت نام نموده است وحق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
4- بعد از ثبت نام و تایید نهایی امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد، لذا افراد در تکمیل فرمهای مربوطه دقت لازم را به عمل آورند.
5- پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام میشود، لازم است داوطلبان با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال میباشد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
6- قبل از مراجعه به سامانه، اسکن عکس داوطلب تهیه گردد.
7- کدپیگیری در تمام مراحل ثبت نام آزمون و فراخوان مورد نیاز بوده لذا در حفظ و نگهداری آن دقت لازم صورت پذیرد.
نکته: اگر برای ثبت نام به کافی نت مراجعه می کنید برای پیشگیری از مشکلاتی که در ثبت نام برخی داوطلبان در آزمون های قبل روی داده است، موارد زیر را رعایت نمایید:
8- قبل از تایید نهایی، اطلاعات و به خصوص عکس خود را کنترل کنید و این کار را به فرد دیگری واگذار نکنید.
9- تهیه یک برگ پرینت از فرم نهایی ثبت نام با کد پیگیری برای کنترل و نگهداری در پرونده شخصی داوطلب الزامی است
10- وجه ثبت نام را با در نظر گرفتن موارد امنیتی ( ورود پسورد توسط خود فرد، تعویض رمز دوم و ....) با کارت بانکی خود پرداخت نمایید. لازمه اینکار فعال سازی رمز دوم برای کارت بانکی می باشد. مواردی وجود داشته است که در آن عملیات واریز توسط کاربر کافی نت انجام شده و حتی رسید برداشت نیز صادر گشته ولی به دلیل مختل شدن شبکه بانکی تراکنشی صورت نگرفته و وجه بعد از 72 ساعت به کارت فرد برگشت داده شده و متقاضی نسبت به عدم واریز مطلع نگردیده است. (که در اینصورت فرآیند ثبت نام تکمیل نگشته و فرد متقاضی مجوز حضور در آزمون را نخواهد داشت)
صرف ارسال مدارك و حضور در فراخوان به منزله قبولي نبوده و اين موسسه هيچگونه تعهدي در قبال آنان نخواهد داشت.
جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی آواسلامت اینجا کلیک نمایید
استخدام موسسه کار آفرینان آواسلامت شهرکرد - 9 دی 98
موسسه کارآفرینان آوا سلامت جهت تکمیل کادر پرسنلی خود ( تعداد 1 نفر) جهت استقرار در دانشکده علوم پزشکی شهرکرد به عنوان نماینده موسسه، از افراد واجد طبق شرایط ذیل دعوت به همکاری مینماید:
عنوان شغل: نماینده (کارشناس اداری)
مدارک تحصیلی: کارشناسی در یکی از رشته های گروه امور اداری، مدیریت منابع انسانی یا حسابداری
میزان سابقه: حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط
سن: حداکثر 40 سال
> شرایط احرا
- دارای روابط عمومی قوی و داشتن روحیه تعامل و همکاری
- عدم اعتیاد به انواع مواد مخدر و دخانیات
- بومی و ساکن شهرکرد
تخصصهای لازم مورد نیاز :
> تسلط به
* قوانین کار و تامین اجتماعی
* قراردادهای پرسنلی
* پیگیری شکایات پرسنل در ادارات کار و ...
* روشها و فرآیند های اداری و منابع انسانی
* مسائل مالیاتی
* نرم افزارهای word - excel - power point
* نرم افزارهای کارگزینی
> مدارک لازم
* عکس داوطلب ( جدید)
* تصویر کارت ملی و شناسنامه
* فرم استخدامی تکمیل شده
* مدارک مبنی بر بومی و ساکن بودن در شهرکرد
* روزمه و سوابق و مشاغل قبلی صرفا به صورت فایل pdf
* تصویر مدرک تحصیلی
* گواهینامه ICDL
داوطلبان می بایست کلیه مدارک مطرح شده در بالا را صرفا به صورت یک فایل zip شده با نام گذاری فایل به صورت (نام خانوادگی فرد و ذکر کلمه نماینده) تا تاریخ 16 دی ماه به نشانی الکترونیکی farakhan.avasalamat@gmail.com ارسال نمایند.
جهت دانلود فرم ثبت نام اینجا کلیک نمایید
استخدام سامانه 190 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی - 23 شهریور 98
دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای تکمیل کادر مرکز ملی پاسخگویی به شکایت سامانه (190 ) وزارت متبوع از تعداد 38 نفر کارشناس در رشته های زیر طبق شرایط و اولویت های تعیین شده پس از بررسی رزومه و انجام مصاحبه تخصصی به صورت شرکتی دعوت به همکاری می نماید.
جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدامی اینجا کلیک نمایید
استخدام دانشگاه علوم پزشکی بم - 3 شهریور 98
موسسه کارآفرینان آوا سلامت در نظر دارد نسبت به برگزاری آزمون علمی و مصاحبه تخصصی جهت تأمین تعداد 20 نفر نیروی شرکتی برای رشته شغل کارشناس فوریت پزشکی، در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بم پس از سیر مراحل پبش بینی شده، به عنوان مجری اقدام نماید.
جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدامی اینجا کلیک نمایید
استخدام موسسه کارآفرینان آوا سلامت - 3 مرداد 98
موسسه کارآفرینان آوا سلامت جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در ستاد مرکزی در شهر تهران به تعداد 1 نفر، از افراد واجد شرایط برای تصدی شغل مسئول کارگزینی طبق شرایط ذیل دعوت به همکاری مینماید.
عنوان شغل: مسئول کارگزینی
جنسیت: صرفا آقا
مدارک تحصیلی: کارشناسی یا کارشناسی ارشد ترجیحا در یکی از رشته های گروه امور اداری ، گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
میزان سابقه: حداقل 5 سال سابقه کار به عنوان مسول کارگزینی و یا عناوین مشابه
سن: حداکثر 40 سال
> شرایط احراز
- دارای روابط عمومی قوی و داشتن روحیه تعامل و همکاری
- عدم اعتیاد به انواع مواد مخدر و دخانیات
- ساکن شهر تهران
> تخصصهای لازم مورد نیاز
*تسلط کامل به قوانین کار و تامین اجتماعی
* قراردادهای پرسنلی
* پیگیری شکایات پرسنل در ادارات کار و ....
* روشها و فرآیند های اداری و منابع انسانی
> پیش نیاز های لازم
تسلط کامل به نرم افزارهای word - excel - power point
تسلط به نرم افزارهای کارگزینی ( ترجیحا برنامه راهکاران شرکت همکاران سیستم)
ارسال مدارک لازم همراه با رزومه کاری:
* عکس داوطلب ( جدید)
* تصویر کارت ملی وشناسنامه
* فرم استخدامی تکمیل شده
*روزمه و سوابق و مشاغل قبلی صرفا به صورت فایل pdf
داوطلبان می بایست کلیه مدارک مطرح شده در بالا را صرفا به صورت یک فایل zip شده با نام گذاری فایل به صورت ( نام خانوادگی فرد و ذکر کلمه کارگزینی) تا تاریخ 10 مرداد ماه به نشانی الکترونیکی farakhan.avasalamat@gmail.com ارسال نمایند.
پس از بررسی مدارک با افراد دارای شرایط مناسب جهت انجام مصاحبه تماس گرفته خواهد شد.
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.